Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmiuslain jälkeinen elämä - oletko huomannut nyt mitään erityistä poikkeamaa esim. kaupassa käydessä?

Vierailija
17.03.2020 |

Onko asiat elintarvikekaupoissa käydessä ollut normaalia eilisen (tulevan) valmiuslain ilmoittamisen jälkeen, vai onko maailmanlopun clickbait otsikot olleet totta?

Oletko saanut vessapaperia ja jauhelihaa vielä?

Itse en ole nähnyt mitään maailmanlopun meininkiä Prismoissa tai Lidleissä, aivan perusbisnestä kuten tavallisesti.

Kommentit (15)

1/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä hitto ihmisissä vaivaa sen vessapaperin kanssa? Ei sitä hiton vessapaperia tarvita niin hemmetisti.

Ihmiset seonneet niin ei kaupassa oo jäljellä yhtään mitää.... No prismat ja lidl:it onkin elitisti kauppoja

hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!

Vierailija
2/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt käydä kaupassa. Mutta kyllä töissä muutoksen huomasi heti uutisoinnin jälkeen. Omaiset huolehti siitä että vanhuksilla on puhelimet, autetaanhan me vanhuksia yhteydnpidossa kun he eivät siihen itsenäisesti kykene jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä eilenillalla huomasi lähisalessa oli että leipä-, liha- ja juurikin se wcpaperihylly olivat nuohottu tyhjiksi. Muuten oli kaikkea ihan normaalisti, eikä mitään ryysistä, melkeinpä päinvastoin.

Vierailija
4/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki tulee voimaan vasta huomenna ja kestää juuri pääsiäisen ylitse.

Huomenna rävähtää rajat kiinni ja koulut, kirjastot, leffa- ym teatterit, museot, ym julkiset laitokset sulkeutuu. 

Vierailija
5/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polliisimees kirjoitti:

Siis mikä hitto ihmisissä vaivaa sen vessapaperin kanssa? Ei sitä hiton vessapaperia tarvita niin hemmetisti.

Ihmiset seonneet niin ei kaupassa oo jäljellä yhtään mitää.... No prismat ja lidl:it onkin elitisti kauppoja

Elitisti? Oletko jossain aineissa? Prismoissa ja Lidleissä pyörii koko yhteiskunnan pohjasakka, erityisesti Lidleissä asiovat lähinnä yhteiskunnan siivelläeläjät eli kelaelätit ja muu pas*kasakki.

Vierailija
6/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polliisimees kirjoitti:

Minä itse olen elänyt lähes koko elämän niin, että keskiarvo rullalle lienee 1 viikossa (tai pidempäänkin) yhdelle ihmiselle.

Eli yhden hengen taloudessa kahdeksan rullan pakkaus kestää 2kk, eli hyvin pärjää jos on 1 paketti kotona. 2kk aikana kyllä tulee hetkiä, kun kaupasta voi hakea lisäystä.

7/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polliisimees kirjoitti:

Elitisti? Oletko jossain aineissa? Prismoissa ja Lidleissä pyörii koko yhteiskunnan pohjasakka, erityisesti Lidleissä asiovat lähinnä yhteiskunnan siivelläeläjät eli kelaelätit ja muu pas*kasakki.

Siis minähän olen lopettanut tuon elintaso kilpajuoksun jo kauan sitte. Minulle jokainen kenellä on rahaa enemmän kuin 1 euro on elitisti

Vierailija
8/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna rävähtää rajat kiinni ja koulut, kirjastot, leffa- ym teatterit, museot, ym julkiset laitokset sulkeutuu. 

Niinhän se oli apssa jo mainittu, että tulevan valmiuslain.

Eipä nuo muut asiat ole tällä hetkellä elintärkeitä, mutta elintarvikekaupassa käynti on elintärkeää ja sen suorittaminen jatkossa voi olla erilaista, mahdollisesti. Riippuen tuotannosta saako kohta enää tuoreita vihanneksia ja lihoja. Sen me näemme tulevina kuukausina.

9/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polliisimees kirjoitti:

Minä itse olen elänyt lähes koko elämän niin, että keskiarvo rullalle lienee 1 viikossa (tai pidempäänkin) yhdelle ihmiselle.

Eli yhden hengen taloudessa kahdeksan rullan pakkaus kestää 2kk, eli hyvin pärjää jos on 1 paketti kotona. 2kk aikana kyllä tulee hetkiä, kun kaupasta voi hakea lisäystä.

Minullakin kestää 1pkt vessapaperia oikein kevyesti todella kauan

Vierailija
10/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska se alkaa vasta huomenna.

Vierailija
11/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polliisimees kirjoitti:

Ei kestä tässä taloudessa, kun minulla on jokin sairaus missä rakko täyttyy noin vartissa. Käyn 20-30 kertaa päivässä vessassa eikä todellakaan tule mikään tippa kerralla vaan 2-5dl nestettä. paino vaihtelee päivän aikana useamman kilon. Asunnonkin joutuu aina valitsemaan niin että vesi sisältyy vuokraan. En halua edes tietää mitä vesilasku olisi jos siitä joutuisi maksamaan kulutuksen mukaan.

Vierailija
12/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polliisimees kirjoitti:

Ei kestä tässä taloudessa, kun minulla on jokin sairaus missä rakko täyttyy noin vartissa. Käyn 20-30 kertaa päivässä vessassa eikä todellakaan tule mikään tippa kerralla vaan 2-5dl nestettä. paino vaihtelee päivän aikana useamman kilon. Asunnonkin joutuu aina valitsemaan niin että vesi sisältyy vuokraan. En halua edes tietää mitä vesilasku olisi jos siitä joutuisi maksamaan kulutuksen mukaan.

Nukutko sä kylpyammeessa?

Vierailija
13/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polliisimees kirjoitti:

Minua ihmettää aina se, että mitenkä ihmiset on vieraantuneet omasta pyllynreijästään.

Eli paperia on välissä mutta muuten ei uskalleta koskettaa. Pyllyn voi pyyhkiä myös kädellä ja vettä huljuttaa.

Paperi raapii herkkää pintaa ja aiheuttaa turhia tulehduksia.

Myös kakkelia jää helposti paperilla pyyhittäessä. Lämmintä vettä ja kädellä kokeillaan ujostelematta sitä pyllynreikää. Tämä pitäisi jokaisen jo oppia.

Vierailija
14/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, aika paljon tyhjää hyllyissä, ostan mitä saan, en ole itse hamstrannut, syön mitä voin

Vierailija
15/15 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki kirjastot on suljettu jo tänään. Sama taitaa olla museoitten laita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän