Sanoisin, että teillä ei ole kamalasti varaa arvostella Sannaa
Porukalla, joka äänestää eduskuntaan Teuvo Hakkaraisen, entisiä rikollisia...
Porukalla, joka antaa yhden tyypin mellastaa ja vetää itselleen ja kavereilleen kaiken minkä voi
Jatkakaa, mulla alkaa työt nyt.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko nämä arvostelijat muka tehneet kaiken paremmin kuin Marin ?
Jos minulla olisi ollut valtaa niin olisin estänyt Kiinalaisten turistien tulon heti kun tauti alkoi levitä Kiinassa. Ja sitä mukaa niistä maista joissa tautia esiintyi. Tuskin se sittenkään olisi tullut täysin estettyä, mutta empähän olisi nukkunut ruusussenunta kuten hallituksemme. Sanoin näin jo vuoden alussa työpaikan kahvihuoneessa.
Vai että ihan kahvihuoneessa sanoit. Ootko miettinyt että miksi toiset toimii ja ottaa vastuuta ja toisille jää kahvihuoneessa huutelu?
Eli lukee muiden laatimia listoja suorissa lähetyksissä? Kyllä minä sitä osaisin tehdä. Olen vain valinnut oikean työn jossa omalla työpanoksellani ansaitsen kannukseni, enkä laumalla avustajia.
Mun mielestä on täysin kohtuutonta arvostella poliitikkoja tässä tilanteessa. No ok, saa arvostella Trumpia kyllä ja sitä Valko-Venäjän presidenttiä. Mutta käytännössä eurooppalaisilla poliitikoilla ei kenelläkään voi olla valmiuksia tietää, miten tällaisessa tilanteessa pitää toimia. Ja kun toiset huutaa kaiken sulkemista heti ja toiset murehtii talouskriisiä, niin kaikkia ei vain voi miellyttää. Kompromissit ovat vaikeita, ja ihmettelen, miten hallituksessa kukaan voi nukkua öitään. Helppoa se on vauvapalstalla huudella.
En äänestänyt Marinia, mutta mielestäni hallitus on tässä toiminut niin hyvin kuin tällaisessa täysin uudessa tilanteessa voi edellyttää. Eipä pääministeriä valittaessa tainnut kukaan miettiä, kenellä olisi parhaat valmiudet tällaisessa tilanteessa. Ja kenellä olisi ollut paremmat?
Persun panos keskusteluun.