Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL

Vierailija
16.03.2020 |

Alkaa tänään kello 21. Aiotko katsoa?

Kommentit (1457)

Vierailija
1261/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on yhteyksiä hannaan tai sen kaverin kavereihin, laittakaa sanaa että häneltä toivotaan kuulumisvideota :)

Vierailija
1262/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa jos tästä tulisi vielä yksi jakso jonkin ajan päästä. Olisi ihanaa kuulla osallistujien kuulumisia. Ja eikös viimeisessä jaksossa sanottu että kumppanuusleirillä olleista jotkut ovat ottaneet  myös askelia kohti kumppanuusvanhemmuutta? Ehkäpä joku heistä on löytänyt kumppanuusvanhemman muita reittejä? Olisi mielenkiintoista kuulla.

Odotan myös mielenkiinnolla tota Arin Youtube-videota. Mulle jäi todella ristiriitaiset fiilikset niin Arista kuin Riinastakin. Mä koin Arin johtaneen Riinaa harhaan flirttailulla ja sillä ettei heti alkuun paljastanut homouttaan, siitäkään huolimatta ettei tämän ohjelman tarkoituksena ollut muodostaa parisuhdetta. Riina mielestäni suuttui aiheestakin juuri noista syistä sekä Arin seksisuhteiden takia. Riina vaan olisi voinut puhua Arille suoraan, eikä antaa itsestään lapsellista ja mököttävää vaikutelmaa. Mulle jäi sellainen fiilis vikoista jaksoista että Riina vaikutti masentuneelta. Toivottavasti hänellä menee nykyään paremmin ja toivottavasti löytäisi onnen, joko parisuhteen ja sen myötä hankitun lapsen kautta tai sitten kumppanuusvanhemmuuden tai itsenäisen raskauden myötä.

Hanna oli mun mielestä tämän kauden positiivinen yllättäjä. Ekassa jaksossa en tainut hänestä hirveästi tykätä, mutta pian tykästyinkin Hannaan ja tunsin äärettömän suurta onnea kun selvisi että hän saa lapsen. Ihanan positiivisen ja periksiantamattoman vaikutelman Hanna antoi itsestään. Eniten haluaisinkin kuulla Hannan kuulumisia.

Kristan ja Jonnin kumppanuusvanhemmuussuhde vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hieno onni heitä lykästi kun heti ensimmäisestä kerrasta Krista tuli raskaaksi. Erittäin mielenkiintoinen parivaljakko, joista olisi kiva kuulla lisää. 

Marcolla on vielä pitkä matka isyyteen, niin ainakin luulen. Mahtoiko Thomas hylätä isyyshaaveet vai etsiikö hän kenties vielä kumppanuusvanhempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arin käytös oli niin omahyväistä, piiloagressiivista ja empatiatonta, etten haluaisi olla hänen lähellä. Missä oli empatia? Lapsen yrittäminen oli vain tavara sisään ja valmis lapsi. Helpolla hän aikoi päästä. Valitti siitä, että joutuu kerran kuukaudessa käymään heittämässä tavarat.

👍 Huomasin kanssa Arkissa kylmän ja kaskelmoivan puolen. Ruiskasi vaan purkkiin ja silti vaan valitti koko ajan, milloin välimatka oli hankala tai kuinka ei tärpännyt taaskaan jne. Ei ollut nähtävissä mitään empatiaa Riinaa kohtaan, joka koki nuo keskenmenot myös ja vielä fyysisesti. Eikö tuossa tilanteessa pitäisi olla tukena molemmin puolin. Kylmää touhua kaiken kaikkiaan. Tulee mieleen, että voiko kumppanuus vanhemmuus yleensä edes onnistua. Lisäksi tuli Jonnista myös kylmät fibat, vaikka aluksi tuntui olevan ihan ok tyyppi. Kylmyys ja välinpitämättömyys paistoi läpi. Oliko Jonni myös homo vai mikä hänellä oli syy lähteä touhuun mukaan? Hakeutuuko kumppanuus vanhemmiksi henkilöt joilla ei ole kykyä parisuhteeseen ja joilta puuttuu kyky ottaa toista huomioon? Jos itse koskaan rupeaisin kumppanuus vanhemmaksi niin toivoisin toiselta osapuolelta sentään edes jotain kiinnostusta omaa elämääni kohtaan, joustamiskykyä ja kykyä ottaa toinen huomioon.

1264/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä elämässä enää on ma-iltaisin?

Toisenlaiset teiniäidit 2.tuotantokausi. Killing Eve 3. tuotantokausi.

Vierailija
1265/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin toivonut, että Nelosen tämän päivän syysohjelmiston pressissä olisi julkistettu uusi Ensitreffit alttarilla -kausi, mutta ei tule syksyllä. Eikö se enää jatku? :(

Vierailija
1266/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanbeli kirjoitti:

Samaa mieltä. Vaikkei ulkokuori olekaan kaikki kaikessa, niin olisin kyllä itse halunnut olla huoliteltu televisiossa. Hänellä oli tukka leikkaamatta ja vaikutelma homssuinen. Riina on vielä nuori, joten saisi kyllä kaipaamansa puolison, jos vain hiukan panostaisi julkisivuun. Ja ennen kuin pinnalliseksi kutsutte, niin mites jos mies olisi tullut rähjäisellä parralla ja epäsiistin oloisena "kosiolle"...? Varmaan olisi yrityksen puutteesta mainittu.

Kyllähän se oli ihan simpsakka sarjan alussa. Todella tyttömäinen ja hymyilevä. Sitten sille tapahtui jotain... Vaikutti tosi masentuneelta ja luovuttaneelta sarjan lopussa.

Mitäköhän olisi tapahtunut? Pettymystä pettymyksen perään, keskenmenoja toistuvasta yrityksestä huolimatta ja syyllistävä, ahdistava tyyppi valittamassa kun yrität hetkenkin elää omaa elämää ja käydä vaikka jossakin reissussa. (Itse kuitenkin juoksee miehissä jatkuvasti eikä edes kerro siitä!) Hormonit sekaisin raskauksien ja mahdollisten hormonihoitojen takia ja toiveet, odotukset ja haaveet korkealla, kunnes jälleen romahtaa murheelliseen todellisuuteen. Ja kaiken aikaa sitä kallista aikaa kuluu hukkaan...

Kuka tuollaisesta ei lannistuisi ja masentuisi? Tahtoisinpa tietää.

Vierailija
1267/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin toivonut, että Nelosen tämän päivän syysohjelmiston pressissä olisi julkistettu uusi Ensitreffit alttarilla -kausi, mutta ei tule syksyllä. Eikö se enää jatku? :(

Mtv:n ohjelma.

Vierailija
1268/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mtv:n ohjelma.

Ja koronakevät. Ehkä nyt on liian riskaabelia järjestää mitään häitä tai saattaa yhteen toisilleen tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
1269/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinasta huomaa miten se on sen ensimmäisen keskenmenon jälkeen mennyt ihan rikki. Liian raskas prosessi hänelle. Aivan eri ihminen on ohjelman alussa.

Vierailija
1270/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten ilkeä voi nainen olla, sääliksi käy Aria.

Ja itku pääsi, kun Krista ja Jonni sai vauvan!

Vierailija
1271/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Riinaa, kuka haluaisi lapsen henkilön kanssa joka aktiivisesti etsii samalla kumppania. Joku random olisi sitten heti lapsesi isäpuoli. Tuossa tilanteessa, kun pitäisi lapsi hankkia, ei ole ehkä viisainta etsiä uutta suhdetta sivuun. Riinaa varmasti masenti keskenmenotkin, Ari ei vaikuttanut kovin häntä tukevalta ja lohduttavalta niissä. Vaikuttaa vähän mulle kaikki heti nyt persoonalta. Kyllä niitä lämpimiä tunteita pitäisi luoda kumppanuusvanhempaankin. Siitä lapsi ottaa kuitenkin mallia, miten vanhemmat toisiaan kohtelee ja kunnioittaa.

Vierailija
1272/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lunkisti otti Jonni tyttären syntymän. Ei ilmekään värähtänyt. Näytti mun silmään todella kummalliselta, mutta varmaan ihmiset vaan ilmaisee itseään niin eri tavoin...

Vierailija
1273/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen synnyttää ja mies voi pahoin ja menee lepäämään, voi hyvää päivää näitä miehiä nykyään, mistä noita tulee ☹️ Tuo Arin hullun kiilto silmissä kun kertoo Riinalle päättävänsä projektin, onko tuo normaali vai joku hullu ..ilmeisesti lisäksi joku naisviha tai kauna tms kun sanoo ettei tule naisten kanssa toimeen ja mikä äänensävy ..Se varmaan onkin Riinan vika jos hän ei tule toimeen ihmisten kanssa maailmassa on noin 50% naisia joten olisi varmaan syytä yrittää ymmärtää muitakin kun itseään.

Vierailija
1274/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti Riina ja Ari oli minusta kamala pari. Toinen ihan rakastunut ja toinen todella syvästi kaapissa yhä oleva 40+. ”Ero” oli onni molemmille ja olisi sopinut tapahtua aijeminkin. Molempien käytös edellisessä jaksossa sai hampaat kiristämään.

Vierailija
1275/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gurda??

Vierailija
1276/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei varmaan kerro lapsen oikeaa nimeä lasta suojellakseen? Vai onkohan hänen nimensä oikeasti Gurda? Eikös se oo joku juusto ;) ?

Vierailija
1277/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gurda??

Hippeilyä on aistittavissa ollut: papuruokaa Intiasta (gurda).

Vierailija
1278/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kristan ja Jonnin lapsi on kyllä mahdottoman söötti. :)

Vierailija
1279/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arin käytös oli niin omahyväistä, piiloagressiivista ja empatiatonta, etten haluaisi olla hänen lähellä. Missä oli empatia? Lapsen yrittäminen oli vain tavara sisään ja valmis lapsi. Helpolla hän aikoi päästä. Valitti siitä, että joutuu kerran kuukaudessa käymään heittämässä tavarat.

👍 Huomasin kanssa Arkissa kylmän ja kaskelmoivan puolen. Ruiskasi vaan purkkiin ja silti vaan valitti koko ajan, milloin välimatka oli hankala tai kuinka ei tärpännyt taaskaan jne. Ei ollut nähtävissä mitään empatiaa Riinaa kohtaan, joka koki nuo keskenmenot myös ja vielä fyysisesti. Eikö tuossa tilanteessa pitäisi olla tukena molemmin puolin. Kylmää touhua kaiken kaikkiaan. Tulee mieleen, että voiko kumppanuus vanhemmuus yleensä edes onnistua. Lisäksi tuli Jonnista myös kylmät fibat, vaikka aluksi tuntui olevan ihan ok tyyppi. Kylmyys ja välinpitämättömyys paistoi läpi. Oliko Jonni myös homo vai mikä hänellä oli syy lähteä touhuun mukaan? Hakeutuuko kumppanuus vanhemmiksi henkilöt joilla ei ole kykyä parisuhteeseen ja joilta puuttuu kyky ottaa toista huomioon? Jos itse koskaan rupeaisin kumppanuus vanhemmaksi niin toivoisin toiselta osapuolelta sentään edes jotain kiinnostusta omaa elämääni kohtaan, joustamiskykyä ja kykyä ottaa toinen huomioon.

Instassa yksi kumppanuusvanhempi pitää blogia ja kertoo heidän elämästä. Ei liity ohjelmaan mitenkään, mut kiinnostaa voiko kumppanuusvanhemmuus onnistua, niin käy kattoo @babyelamaa

Vierailija
1280/1457 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin onnellinen Hannan puolesta ♥️

Ketju on lukittu.