Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisötapahtumat on kielletty toukokuun loppuun asti. Kesäkuukausien lukemattomilla kesätapahtumilla, festareilla yms. on siis ainakin toistaiseksi vielä toivoa!

Vierailija
16.03.2020 |

Tämänhetkinen kielto ulottuu siis toukokuun 31. päivään asti. Mutta sen ajankohdan jälkeen ei ole päätetty vielä mitään. Eli voidaan ihan turvallisesti ja jopa virallisesti sanoa, että kesäkuun 1. päivästä alkaen kaikki suunnitellut tapahtumat eivät ole kiellettyjä järjestää ainakaan vielä nykysäännösten mukaan. Eli mm. Raumanmeren juhannuksella, Ilosaarirockilla, Ruisrockilla, Provinssirockilla, Pori Jazzilla, Flow festivaalilla, Weekend festivaalilla yms. on vielä toivoa!

Eli te, jotka stressaatte noiden tapahtumien suhteen... EIVÄT OLE KIELLOSSA, vaan ovat SALLITTUJA, ellei toisin ilmoiteta! Siihen tarvitaan uusi kielto, tai jatkoa nykyiseen kieltoon, koska tämänhetkinen voimassa oleva kielto ei nykyisellään ulotu sinne asti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niitä ei nyt todellakaan sallita kun se korona voi vielä kevään tullen pahentua kun olosuhteet muuttuvat enemmän kiinan kaltaisiksi. Ja jos on juuri ja juuri saatu epidemian laajentuminen estettyä niin sittenhän se taas räjähtää käsiin.

Vierailija
2/4 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen tapahtuminen toteutuminen kesällä riippuu täysin siitä, kuinka nopeasti niiden valmistelutoimenpiteet saadaan toteutettua.

Esim. Karjalaisten kesäjuhlat minne on tulossa useita tuhansia ihmisiä, peruttiin jo, koska monet ennakkovalmistelut ja tilaukset olisi tehtävä jo nyt, ja jos tilaisuus jäisi toteutumatta tulisi kaameta tappiot, loppuisi mahdollisesti koko juhla kokonaan konkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tämä poikkeustila kestää tavalla tai toisella koko loppuvuoden, ja niin sen pitäisi tehdäkin. 

Vierailija
4/4 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että tämä poikkeustila kestää tavalla tai toisella koko loppuvuoden, ja niin sen pitäisi tehdäkin. 

Poikkeustila tullaan kyllä purkamaan välittömästi, kun edellytyksiä poikkeustilalle ei enää ole. Et varmaan ymmärrä, millaiset haittavaikutukset mm. valtion talouteen ja tuotantoon sillä on? Poikkeustilassa kyse on vain ja ainoastaan "pienemmän pahan" valitsemisesta, vieläpä niin, että joutuu kahdesta isosta pahasta valitsemaan sen pienemmän.