Meneekö lapsenne huomenna kouluun?
Kommentit (32)
Toinen menee, toinen ei. Annoin itse päättää asiasta.
Juu, hakee kirjat ja muut opiskelutavarat niin opiskelu onnistuu tällä yllätys lomalla
Halusi mennä hakemaan etätyöskentelyohjeet ja näkemään vikaa kertaa kavereita.
Tietty! Yks tärkeä koe huomenna ja lisäks käyvät opejen kans läpi etäopetukseen liittyviä käytännön juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tietty! Yks tärkeä koe huomenna ja lisäks käyvät opejen kans läpi etäopetukseen liittyviä käytännön juttuja.
Mielenkiinnosta kysyn, mikä on niin TÄRKEÄ koe, ettei sitä voi tehdä kuukauden päästä?
en ollut laittamassa mutta menee tuli viesti että pitää mennä kuuntelemaan etäopetus ohjeet.
Äsken tuli Wilmaan viesti rehtorilta että huomenna on koulua kaikilla klo 12 asti. Kai tuon lapsen on sitten mentävä.
Aika äkäisessä lentsussa tuo on, mutta menköön nyt vielä huomenna, kun ei kuumetta sentään kovin paljon ole. Saapahan nähdä vielä kaikki kaverinsa ja opettajansa, ennen kuin tämä maa laitetaan säppiin.
Ei menny tänään ja ei mene huomennakaan. Katsotaan sitten pääsiäisen jälkeen.
Menee ja menee huomisen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika äkäisessä lentsussa tuo on, mutta menköön nyt vielä huomenna, kun ei kuumetta sentään kovin paljon ole. Saapahan nähdä vielä kaikki kaverinsa ja opettajansa, ennen kuin tämä maa laitetaan säppiin.
Ok. Ja sitten varmaan mummolaan hoitoon, kun koulut laitetaan kiinni?
Kyllä menevät. Kysyin molemmilta ja saivat päättää itse. Mulla on mahdollisuus itse tulla töistä kotiin puolilta päivin ja sanoin, että tulen hakemaan pois jos haluavat jo silloin lähteä. Ovat siis koulukuljetuksen piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Halusi mennä hakemaan etätyöskentelyohjeet ja näkemään vikaa kertaa kavereita.
No ei nyt sentään vikaa kertaa (toivottavasti). Kyllä elämä jatkuu vielä koronan jälkeenkin suurimmalla osalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mikä on niin TÄRKEÄ koe, ettei sitä voi tehdä kuukauden päästä?
Kysy niiltä opettajilta. Meidän yläastelaisella on myös huomenna historian koe, kun itse olisin pitänyt teinin jo kotona.
Onko tuosta siis jotain faktatietoa, että kuukauden päästä tilanne normalisoituu? Minulta on tuo mennyt vähän ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä opettajilta. Meidän yläastelaisella on myös huomenna historian koe, kun itse olisin pitänyt teinin jo kotona.
Onko tuosta siis jotain faktatietoa, että kuukauden päästä tilanne normalisoituu? Minulta on tuo mennyt vähän ohitse.
Ei tietenkään ole faktatietoa. Ei tautien menemisiä ja tulemisia voi ennustaa luotettavasti.
Ei, ei ollut tänäänkään. Ei saanut mennä kun on lievässä flunssassa.
Menee. Lapsi on terve ja haluaa mennä.
Miksi pitäis mennä?