Todella ikävä tilanne!! ARVATKAA VASTAUS!!!
Käyn lapsien kanssa puistossa, jossa käy myös nainen samanikäisten lastensa kanssa. Nainen hymyilee minulle paljon ja lapsemme leikkivät yhdessä. En vain voi puhua naiselle tai tehdä lähempää tuttavuutta. Kuka arvaa miksi!? Ja siis tarina on ihan tosi. Välillä toivoisin ettei olisi.
Kyseessä idyllinen paikka, jossa ei ole leikkipuistoja enempää, jotta voisin mennä vaikka toiseen puistoon : (
Kommentit (13)
tai sit se on sun miehen ex ja sä et sen takii voi tykätä siitä...
Mustasukkaisuutta kotona by mama...
t.Aimo Mela
Olet tehnyt lapsen tämän naisen miehelle. Et halua paljastua.
Hänen miehellä ja minulla oli suhde ja kaiken lisäksi heidän yhdessä olonsa aikana. Itselläni ei silloin ollut miestä eikä lapsia. Ja kyseessä ei ollut parin illan juttu vaan syvempi suhde, jonka katkaisin, koska kuulin, että miehellä onkin jo nainen. Mutta voi sitä lepertelyn määrää ja sitä valehtelua. Luulen ainakin, että valehteli paljonkin asioita suhteestaan. Tekisi niin mieleni kertoa naiselle, mutten voi koska pakkohan täällä on asua senkin jälkeen ja mieheni ei tietenkään tästä tiedä : ) en puhu " edellisestä " elämästäni hänelle.
Se, että sinulla oli suhde naisen mieheen (jonka siis katkaisit saadessasi tietää totuuden), ei todellakaan ole syy olla ainakin puistossa juttelematta hänen kanssaan! Eihän sinun tarvitse kertoa menneisyydestä mitään hänelle! Voisit hyvin olla naisen puistotuttava, eikä sinun tarvitse hänen kotonaan vierailla. Joskin voisi olla mielenkiintoista, miten mies tilanteessa käyttäytyisi...
Etpä miettiny provoas ihan loppuun.
tai sit olet ollut hommissa sen miehen kanssa ja nainen ei ees tiedä siitä mitään.
se naine on kuuromykkä mut voisit kyll kirjoittaa paperille juttuu
tai sit nainen on sun miehen kaa ja ei tiedä et sä oot sen vaimo
Vierailija:
Vierailija:
Eli silloin kun tapailtiin ei heilläkään ollut lapsia. He ovat olleet yhdessä ihan teineistä lähtien. Ja minun lapseni ovat kyllä molemmat mieheni. Se se olisikin sairasta, jos minulla vielä olisi lapsikin hänelle : (
En vaan voi puhua naisen kanssa. Siis miten minulla pokka pitää, kun rupeaa jossain välissä miehestään puhumaan. Meidän lapset ovat muuten niin saman ikäisiä, että varmasti ovat vielä joskus samassa päiväkodissakin : ) Ovat muuten samaa sukupuoltakin. Niistä tulee tietty parhaita kavereitakin : ) ei hitsi, en voi miettiä tätä asiaa enempää. Tää on ihan sairasta. Pitikö heidän muuttaa juuri tänne, yhyy!
-ap-
tai sun miehen ex