Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneeköhän kuntosalit kiinni?

Vierailija
16.03.2020 |

Miten tulkitsitte tiedotusta?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä ihan kasvokkain se ihminen, joka haluaa väkisin nytkin kuntosalille kun niitä kehotetaan välttämään ja julkiset salit määrättiin suljettaviksi.

Tämän takia olen hommannut kotiin raudat, penkit leuanveto, dippi ja kyykkyvehkeet. Voit pitää koska vaan taukoja ja et ''menetä'' sitä summaa rahaa mitä olet maksanut kuntosaleilla käymisesti eli ei tule sitä tunnetta kun pitää taukoa että rahat on menneet hukkaan. Ja nyt tämän pandemian myötä niiden hyöty vain kasvaa. Nuo vehkeet on aina mun.

Vierailija
22/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuntosalit kaiken järjen mukaan suljetaan kun niissä on usein yli 10 henkilöä. Tosin en tiedä viime päivistä kun ei ole huvittanut käydä

Ei se ole kokoontuminen jos siellä sattuu olemaan yli 10 henkilöä joten ei tuo vaikuta siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on paras aika käydä salilla, kun voi treenata ihan rauhassa.

En ymmärrä ihmisten napinaa, jotka sanovat, että kuntosalit on ihan turhia ja että saisivat mennä kiinni lopullisesti. Mitähän ne salit ovat sellaisille napisijoille tehneet? Minä harrastan aktiivisesti ulkoliikuntaa eli lenkkeilyä/pyöräilyä, lisäksi teen fyysistä työtä raksalla.

Mutta salilla saan kehitettyä sitä lihaskuntoa, ei millään kotitreenillä ihan vaan oma keho vastuksena saa aikaan minkään sortin lihaksia. Erityisesti jalkatreeniä kannattaa tehdä painojen kanssa, että sitten vanhanakin jaksaa paremmin nousta ylös jne.

Vierailija
24/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittäjällä on yhtään järkeä päässään, ovet menee säppiin

Ööö, no sitten eivät saa asiakkaiden maksujakaan!

Vierailija
25/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi mennä salille, kun ei sinne sitä yli kymmentä ihmistä kuitenkaan tule...

Vierailija
26/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä valmis maksamaan normaalin kuukausimaksun, vaikken salille menekään. En halua, että sali menee konkkaan, koska kyllä se parempi aika taas koittaa. Itse käyn normaalisti 5-6 kertaa viikossa salilla ja jumpissa, mutta viime perjantain jälkeen en ole käynyt, enkä mene ennen kuin todetaan turvalliseksi. Lenkkeilyä ja kotijumppaa tilalle. Suosittelen muillekin!

Vierailija
27/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku oliski omassa kämpässä tilaa kyykkytelineelle ja penkille

Vierailija
28/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi mennä salille, kun ei sinne sitä yli kymmentä ihmistä kuitenkaan tule...

No just. Alle kymmenen hengenkin porukassa voi jollain olla korona!

Vierailija
29/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kisadieetti pilalle ja viimeistelytreeni pieleen jos sali menee kii.

Missähän mahtaa olla ne kisat joihin valmistaudut?

Vierailija
30/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku oliski omassa kämpässä tilaa kyykkytelineelle ja penkille

Yhyy. Siitä vaan kyykkäämään ja tekemään punnerruksia, ei siihen mitään telineitä tarvita.

Vierailija
31/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetin kuustoista. Voisko Finnair lennättää nää saamarin sali-intoilijat ja kauppakeskushengailijat jonnekin Lapin korpeen, jossa voisivat rauhassa kokoontua ja kuolla Koronaan niin paljon kuin sielu sietää. Kyllä täällä erämaata riittää niin, että ei tarvi yhtään imbesilliä ottaa ihmisten ilmoille takaisin ennen kuin koko pandemia on selätetty.

Vierailija
32/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kisadieetti pilalle ja viimeistelytreeni pieleen jos sali menee kii.

Missähän mahtaa olla ne kisat joihin valmistaudut?

Oletettavasti joko Kuussa tai Marsissa. Tai kaiketi meren pohjassa, jos tällä planeetalla järkätään.

Vierailija
33/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuntosalit kaiken järjen mukaan suljetaan kun niissä on usein yli 10 henkilöä. Tosin en tiedä viime päivistä kun ei ole huvittanut käydä

Olin yksin salilla eilen, joten oli ihan turvallinen olo :)

Vierailija
34/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin kuntosalilta. Omistaja sanoi, että ei mene kiinni. 

Vierailija
35/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko jäsenkortti takaisin jos siellä ei saa käydä?

Vierailija
36/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Line tosiaan hehkuttaa aukiolollaan ja saa monia peukkuja.

Vierailija
37/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fressin eilisen tiedotteen mukaan ryhmäliikuntaan voi osallistua vain 10 henkilöä kerrallaan ja riskiryhmiin kuuluvia ohjeistettiin harkitsemaan, onko tarpeen käydä salilla. Mutta voihan tilanne muuttua.

Vierailija
38/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee. Keskiviikosta alkaen eivät kuntosalit saa olla auki. Poikkeuslaki. Ei ole yrittäjän päätettävissä.

Vierailija
39/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänään tullut suositus myös yksityisten sulkemisesta. Huomenna astuu voimaan valmiuslaki (vaatii eduskunnan hyväksynnän), jolloin hallitus voi määrätä yksityisetkin paikat suljettaviksi. Ja tulee määräämään.

Vierailija
40/55 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tu mikä kysymys. Käynyt 40v ajan. Ei mitään,aikomusta käydä ennen kuin sotku selviää. Saa kaikki taudit .Salikortin uusin sitten. Vuosijäsen.

Kävelylenkki sauvoilla, leuanveto vatsat telineillä. Oitsarit kyykky telineillä.

Kotona 2x20 säädettävät käsipuntit, niillä ojentajat ja muut, kuten jalat. Ei mitään tunkijalkoja vaan karate.

Lopuksi netflix ja sauna+olut. Ainoa minkä missaa on säkki.

Entinen em nyrkkeilijä sanoi kun valitin että 2kk tauko ollut. Elis: ei se kunto 2 kk mihinkään katoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan