Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
241/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että ne vanhimmasta päästä olevat eivät osanneet käyttäytyä.

No eipä yllätä. Näin se yleensä on muutenkin elämässä.

Vierailija
242/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat: Pia "Anna Kontula" pubiruusu sekä vappu pimeä. Realisti: Heikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna Kontula" on jaksanut koko ketjun ajan käydä alapeukuttamassa kritisoijiaan. Menes "Anna" nyt sinne yritykseesi hommiin!

Vierailija
244/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se nähtiin. Nuoret osasi käyttäytyä hienovaraisesti, mutta nämä iäkkäämmät solvasi suustaan mitä mieleen tuli. Näinhän se menee... 

Vierailija
245/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mietitte, niin Heikki oli sanoissaan huomattavasti tahdikkaampi kuin Piia, joka haukkui miesehdokkaat suoraan, mutta silti Heikki oli se, joka sai Vapun vihat niskoilleen.

Juu, niin oli, mutta sellaista suorastaan lapsellista ilmeilyä ja nyrpistelyä Heikilläkin oli. Saisi katsoa kriittisemmin peiliin, kun itsekin on huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen harmaahapsineen, niin miksi joku nuoren ja simpsakan näköinen nainen hänet huolisi??

Ja sitten tämä Pia... Ihan samat sanat hänestä ja myös ulkonäöstään; itsellään selkeästi ylipainoa ja myös näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta täti-ihmiseltä, niin enpä ihmettele, ettei kukaan nuorekas rokkari vaivautunut kirjoittelemaan... Ja täysin tökeröä alkaa arvailemaan ja kuittailemaan, josko joku on työtön, tai ulkonäön ja vaatteiden perusteella höpisemään, että tuolle varmaan on viina maistunut. Melkeinpä toivon, että korona veisi tuonkin majatalotoiminnana alas, niin saisi eukko tuntea kantapään kautta nahoissaan, ettei sille työttömyydelle useinkaan itse voi mitään, eikä siihen välttämättä voi aina itse paljoakaan vaikuttaa, varsinkaan vanhemmalla iällä. Sinänsä ymmärrän, jos haluaisi miehen, jolla on työ yms, mutta pitäisi sitä peruskäytöstavat olla ja tahdikkuutta, varsinkin tuon ikäisellä jo luulisi olevan... Mutta niinhän se näyttää menevän, että jostain ihmeen syystä noissa ohjelmissa siedetään naisilta huomattavasti enemmän tökeröä käytöstä kuin miehiltä, vaikka kuitenkin ollaan olevinaan niiin tasa-arvoisia.

Vierailija
246/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas se nähtiin. Nuoret osasi käyttäytyä hienovaraisesti, mutta nämä iäkkäämmät solvasi suustaan mitä mieleen tuli. Näinhän se menee... 

Miten se onkin tosi usein näin?

Sanotaan, että vanhempia ihmisiä pitäisi kunnioittaa. Luulisi, että iän myötä olisi tullut myös viisautta, myös sydämen viisautta ja käytöstapoja. Nämä usein vanhemmilta ihmisiltä puuttuu. Siksi on tosi hankala kunnioittaa jotain vain siksi, että on vanha, kun ei alkeellisiakaan käytöstapoja ole (Alzheimerit ja muut asia erikseen).

Vierailija
247/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon Pian esittelyvideon vasta nyt netistä.

Näinköhän videossa kertaakaan hymyä? En usko. Miksi kukaan haluaisi tuollaisen hapannaaman itselleen? Ja mitä oikeasti Pia kuvittelee voivansa antaa kellekään? Luuliko olevansa kovinkin "catch"?

Vierailija
248/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että vanhempia ihmisiä pitäisi kunnioittaa. Luulisi, että iän myötä olisi tullut myös viisautta, myös sydämen viisautta ja käytöstapoja. Nämä usein vanhemmilta ihmisiltä puuttuu. Siksi on tosi hankala kunnioittaa jotain vain siksi, että on vanha, kun ei alkeellisiakaan käytöstapoja ole (Alzheimerit ja muut asia erikseen).

Juuri näin, tämä on niitä tyhmiä suomalaisia sanontoja, joita tyhmät kävyt viljelevät. Itse ovat aikanaan joutuneet kunnioittamaan idiootteja vanhuksia ja kuvittelevat, että voivat itse olla vanhana samanlaisia idiootteja ja saavansa kunnioitusta. Onneksi ainakin tuossa asiassa on menty parempaan suuntaan.

Vierailija
249/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että tavikset sympaattiset nuoret maajussit saavat aika usein kirjeita instababeilta, jotka ulkonäön puolesta ovat pari divisioonaa parempaa sarjaa. Sitten nämä miehet kertovat, kuinka itsetunto tästä parani. Epäilen, että parisuhteista ei suurta toivoa ole.

Vierailija
250/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä Heikissä oli miehekästä vetovoimaa. Jokainen toki saa asettaa kriteerinsä mille tasolle haluaa.

Mutta ihnettelen miksi Pialle ei kelpaa työtön mies. Nykyään kun työttömyys voi koskettaa ihan ketä tahansa. Pialla on oma yritys. Miksei hän voisi työllistää mukavan työttömän miehen jos muuten mies on kunnollinen ja samanhenkinen.

Aivan. Helpomminhan joku työtön kotiutuis ja omistautuis noihin Pian hommiin, kuin mies, jolla työ ja ura jossain muualla.

Vierailija
251/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä Heikissä oli miehekästä vetovoimaa. Jokainen toki saa asettaa kriteerinsä mille tasolle haluaa.

Mutta ihnettelen miksi Pialle ei kelpaa työtön mies. Nykyään kun työttömyys voi koskettaa ihan ketä tahansa. Pialla on oma yritys. Miksei hän voisi työllistää mukavan työttömän miehen jos muuten mies on kunnollinen ja samanhenkinen.

Varmaan siksi kun haki miestä itselleen, eikä työntekijää.

Jos hän etsii itselleen miestä niin mitä väliä sillä on onko tämä mies työtön? Ja voihan työtön mies olla myös ahkera ja myös tarpeeksi varakas. Eivät kaikki työttömät ole lusmuja ja köyhiä.

Sanoiko Pia, että ne on lusmuja? Luulin hänen tarkoittavan, että kun vaan tulisi toimeen omillaan.

Työtönkin voi tulla toimeen omillaan. Kaikki työttömät eivät nosta työttömyyskorvausta tai muita tukia. Heillä voi olla varallisuutta esim perinnön kautta ymv. Tunnen yhden tyypin joka jättäytyi työelämästä 42-vuotiaana siksi ettei hänen taloudellisista syistä tarvinnut tehdä töitä. Nyt on elänyt viimeiset 20 vuotta mukavasti jouten.

Juu, sinkkuna olevan työttömän on joka tapauksessa ollut pakko sopeutua pärjäämään omillaan, miksi se muuttuisi vaikka alkaisi seurustella.

Vierailija
252/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tämä on niitä tyhmiä suomalaisia sanontoja, joita tyhmät kävyt viljelevät. Itse ovat aikanaan joutuneet kunnioittamaan idiootteja vanhuksia ja kuvittelevat, että voivat itse olla vanhana samanlaisia idiootteja ja saavansa kunnioitusta. Onneksi ainakin tuossa asiassa on menty parempaan suuntaan.

Siis mitä suomalaisia sanontoja? Kyllä se on ihan yleismaailmallinen tapa kunnioittaa vanhempia ihmisiä, ja etenkin vanhuksia. Ja tosiasiahan se on, että YLEENSÄ vanhemmilla ihmisillä luonnostaan on jo sitä sydämen sivistystäkin kokemusten ja eletyn elämän pohjalta ja se näkyy käytöksessäkin. Siis yleensä, sitten on tietysti näitä tökerökäytöksisiä pioja ja heikkejä, mutta ihan samanlaisia olen enemmänkin tavannut nuoremmissa, etenkin alle kolmekymppisissä ihmisissä. Että ei pidä parin idiootin takia yleistää kaikkiin vanhempiin ihmisiin ja alkaa viljelemään lisää ikärasismia, kun se muutenki velloo nykyään vähän joka paikassa. Ei ne käytöstavat yleensä ole iästä kiinni, vaan persoonasta.

Vierailija
253/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä suomalaisia sanontoja? Kyllä se on ihan yleismaailmallinen tapa kunnioittaa vanhempia ihmisiä, ja etenkin vanhuksia. Ja tosiasiahan se on, että YLEENSÄ vanhemmilla ihmisillä luonnostaan on jo sitä sydämen sivistystäkin kokemusten ja eletyn elämän pohjalta ja se näkyy käytöksessäkin. Siis yleensä, sitten on tietysti näitä tökerökäytöksisiä pioja ja heikkejä, mutta ihan samanlaisia olen enemmänkin tavannut nuoremmissa, etenkin alle kolmekymppisissä ihmisissä. Että ei pidä parin idiootin takia yleistää kaikkiin vanhempiin ihmisiin ja alkaa viljelemään lisää ikärasismia, kun se muutenki velloo nykyään vähän joka paikassa. Ei ne käytöstavat yleensä ole iästä kiinni, vaan persoonasta.

Ei tässä mitään yleistetä, vaan tämä on tullut nähtyä ihan oikeassa elämässä satoja ja satoja kertoja.

Vierailija
254/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kunnioitus pitää ansaita, ei sitä saa automaattisesti pelkästään sillä että on onnistunut olemaan kuolematta pitkän aikaa.

Vierailija
255/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, Pia ja Heikki eivät näy enää ohjelmassa, joten voivat kiukutella kotonaan yksin.

Se yksi vanhempi nainen jatkaa ja hän oli miellyttävän oloinen.

Vierailija
256/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni ainakin asuisi melko lähellä minua, kun nyt vasta tajusin tarkemmin paikkakunnan, toisaalta en kiinnostunut hänestäkään ( Ja sori typerä viesti muutenkin)

Vierailija
257/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on ihana, hyväkäytöksinen. Iän myötä tulee vielä komistumaan.

Vierailija
258/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaa kirjoitti:

Heikki on kuvottava moukka, kuvitteli varmaan saavansa parikymppisiltä kaunottarilta läjäpäin kirjeitä kun on omasta mielestään taivaan lahja naisille. Heikistä tulee mieleen kontrolloiva, äkkiväärä, tosikko ukonkurppa, ei jatkoon, saavat nuokin kirjoittaneet naiset olla onnellisia kun eivät kelvanneet.

Mielessä käväisi jo esittelyjaksoa katsoessa, kun Heikki korosti olevansa konservatiivinen mies ja hänellä oli ikäänsä nähden vielä pienet lapset, että onkohan käynyt hakemassa idästä ostovaimon lasten tekoon. Kukaan täysijärkinen länsimaalainen ei ainakaan tuollaisen kanssa suostu lyömään hynttyitä yhteen. Oli jäänyt kehityksessä murkkuikäisen asteelle, kun ainoastaan naisen ulkonäkö merkkasi. On tainnut unohtaa katsoa itse peiliin.

Noita Heikin kaltaisia perusjamppoja on deittipalstat täynnä, jotka katsoneet peiliin 20v sitten. Kaunis 30v nainen katsokkaan vanhan ukon suuntaan, ehkä mummomainen ja lihava vois huolia vanhan papan. Tottakait ulkonäön täytyy miellyttää, mutta näköjään omaa tasoaan ei Heikki ole ymmärtänyt ja yksin kyllä jääkin.

Paitsi jos kyseessä on Danny, harmaahapsi.

Vierailija
259/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä. muuallakinko vanhempia kunnioitetaan? Ihan uutinen :D :D. Ja juurihan sanoin, että joillakin torvilla sitä sydämen sivistystä ei kaikilla ole. Ja onhan tuo Suomessa hyvinkin yleinen sanonta, varmaan muuallakin maailmassa. ;)

Vierailija
260/1788 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki on kuvottava moukka, kuvitteli varmaan saavansa parikymppisiltä kaunottarilta läjäpäin kirjeitä kun on omasta mielestään taivaan lahja naisille. Heikistä tulee mieleen kontrolloiva, äkkiväärä, tosikko ukonkurppa, ei jatkoon, saavat nuokin kirjoittaneet naiset olla onnellisia kun eivät kelvanneet.

Mielessä käväisi jo esittelyjaksoa katsoessa, kun Heikki korosti olevansa konservatiivinen mies ja hänellä oli ikäänsä nähden vielä pienet lapset, että onkohan käynyt hakemassa idästä ostovaimon lasten tekoon. Kukaan täysijärkinen länsimaalainen ei ainakaan tuollaisen kanssa suostu lyömään hynttyitä yhteen. Oli jäänyt kehityksessä murkkuikäisen asteelle, kun ainoastaan naisen ulkonäkö merkkasi. On tainnut unohtaa katsoa itse peiliin.

Mulla tuli ihan samanlaiset vibat idän ostovaimon suhteen! Katsoin juuri Heikin esittelyvideon ja mun on tosi vaikea kuvitella, että Heikki on vain 8 vuotta vanhempi kuin oma puolisoni. Toki sitä omaa puolisoa katsoo eri silmin, mutta mielestäni obektiivisesti arvioiden Heikki on ihan papparainen, niin ulkonäöltään, puhetyyliltään kuin kehonkieleltään. Ehkä Heikki ajatteli, että tv:n kautta saa instababet liikkeelle kun tv-kuvaukset ja julksuus houkututtaa ja sitten ajatteli, että pystyy pappa-karismallaan "valloittamaan" jonkun noista instababeista kuvausviikon aikana? 

Pian kanssa olen ihan samaa mieltä mm. siitä Irwin-kloonista, kamala kirje ja ei pääsisi jatkoon minunkaan kriteereillä. Samat juoppolalli-fiilikset tuli mullekin tuosta kirjoittajasta. Pia olisi voinut sanoa nätimmin tyyliin, että "ei ole oikein minun tyyppinen" mutta varmaan ohjelman taustatiimi on tehnyt kaikkensa saadakseen Pian ja muutkin osallistujat unohtamaan kamerat ja ehkä jopa provosoineet kunnon suoriin möläytyksiin.