Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain täysin kokemattomalta mieheltä

Vierailija
16.03.2020 |

Vastaan kaikille.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokematon? Seksiä on helppo saada ja se on perusjuttu.

Koska olen minä.

Suurimmalle osalle on helppoa ja perusjuttu. Mulle se ei sitä ole.

ap

Vierailija
62/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nuori? Nuorelle normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin nuori.

ap

Vierailija
64/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et maksa ammattilaiselle yhdestä kerrasta, ja asia olisi sillä ohi? Olisit varmasti rohkeampi tutustumaan sitten niihin tavallisiinkin (lue maksuttomiin) naisiin.

Vierailija
65/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseksi kuvittelet seksin toisen ihmisen kanssa? Uskotko että sinulla on realistinen kuva siitä milaista se olisi? 

Kuvittelen sen läheisyydeksi. Lämmöksi ja nautinnoksi.

Ei varmaan ole realistinen kuva. Luulen siitä enemmän kuin se todellisuudessa on.

ap

Kyllä se on nimenomaan läheisyyttä ja nautintoa.

Vierailija
66/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kovin nuori.

ap

No, sit ei ole enää sulla keinoja muuttaa tilannetta. 30 on se ikä, jonka jälkeen jäädään kokemattomaksi.

Vierailija
67/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: sun pitää sisäistää muutama asia:

1. Naiset haluavat olla miesten kanssa

2. Nainen ei ole mikään pelottava kummajainen. Ajattele että nainen on molekyylitihentymä siinä missä mieskin.

3. Ole kiinnostunut toisesta. Kysele kysymyksiä ja kuuntele. Toimi niin, että toisella on hyvä olla sinun kanssasi.

4. Hymyile.

5. Pukeudu siististi ja pidä huolta hygieniastasi.

6. Selvitä mistä toinen pitää, mikä saa hänet ja mistä hän haaveilee. Yritä löytää yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja asioita, joissa koette olevanne samalla "aaltopituudella". Kysy kysymyksiä, jotka saavat naisen näkemään valoisaan tulevaisuuteen ja toisaalta muistelemaan ihania hetkiä menneisyydestään, jotka sopivilla lauserakenteilla ankkuroit.

7. Ole rohkea. Ota tavoitteeksi saada kasaan vähintään 100 kieltäytymistä. Eli yrität virittää keskustelua tuntemattoman naisen kanssa, pyydät sen jälkeen vaikka kahville (no, nyt on vähän huono ajankohta tosin) jne. Mitä enemmän treenaat naisten kanssa kanssakäymistä, sen luontevammaksi se tulee ja sen vaikeampi sinun on "epäonnistua".

8. Ole kiinnostava. Selvitä itsellesi asioita, jotka voisivat olla myös naisen mielestä kiinnostavia.

9. Ole hieman salaperäinen. 

10. Pidä itsesi fyysisesti kunnossa. Nostele vaikka kotona puntteja, punnerra jne. jos salit ovat kiinni.

11. Muista, että naiset pitävät haasteista. Älä ole liian epätoivoisen oloinen, tossukka, "kaikki kelpaa"-tyyppinen vaan pikemminkin sopivan cool. Mikään ei ole herkullisempaa kuin joku superkaunis nainen, joka on tottunut siihen että kaikki nuolevat hänen varpaitaan ja sitten kohtelee häntä aivan samoin kuin ketä tahansa eikä osoita mitään palvontaa tms. mutta on kuitenkin kiinnostunut siitä mitä hän ajattelee.

Vierailija
68/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et maksa ammattilaiselle yhdestä kerrasta, ja asia olisi sillä ohi? Olisit varmasti rohkeampi tutustumaan sitten niihin tavallisiinkin (lue maksuttomiin) naisiin.

Miksi en maksa? Koska se ei sovi luonteeseeni. Olen enemmän idealisti kuin käytännöllinen.

Ehkä olisin rohkeampi sen jälkeen. En tiedä. Voi olla, että en silti olisi.

ap

Vierailija
69/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseksi kuvittelet seksin toisen ihmisen kanssa? Uskotko että sinulla on realistinen kuva siitä milaista se olisi? 

Kuvittelen sen läheisyydeksi. Lämmöksi ja nautinnoksi.

Ei varmaan ole realistinen kuva. Luulen siitä enemmän kuin se todellisuudessa on.

ap

Kyllä se on nimenomaan läheisyyttä ja nautintoa.

Onko?

Kuulostaa mukavalta.

ap

Vierailija
70/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en maksa? Koska se ei sovi luonteeseeni. Olen enemmän idealisti kuin käytännöllinen.

ap

Otan osaa. Mutta itseppä olet selvästikkin oman tilanteesi pedannut, joten tuloksetkin on aivan omissa käsissä (ihan fyysisesti?).

Vierailija
71/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Otan osaa. Mutta itseppä olet selvästikkin oman tilanteesi pedannut, joten tuloksetkin on aivan omissa käsissä (ihan fyysisesti?).

Kiitos.

Ehdottomasti olen itse syyllinen tähän. Olisi pitänyt toimia nuorempana. Nyt se ei enää auta vaikka haluaisin.

ap

Vierailija
72/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos.

Ehdottomasti olen itse syyllinen tähän. Olisi pitänyt toimia nuorempana. Nyt se ei enää auta vaikka haluaisin.

ap

Auttaa se, jos vaan teet asialle jotain, etkä vain nillitä netissä.

Vierailija
73/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos.

ap

Mitä mä voisin tehdä?

En koe tätä nilittämisenä. Halusin vain vaihtaa ajatuksia.

ap

Vierailija
74/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon, asteikolla 0-10, sinua vaivaa elämässäsi, että olet kokematon ja pariutumaton?

Millainen olisi mielestäni paras eka kerta naisen kanssa?

Jos sinulle tarjoutuisi tilaisuus menettää poikuutesi yhden yön jutussa, tartruisitko siihen?

Onko sinulla mielenterveyden kanssa haasteita? Masennusta tai ahdistusta ym?

Ja vielä lopuksi: olet hyvä ja arvokas ihminen vaikka kokemattomana ja yksin sitä ei aina kokisikaan näin. Miehenä olemiseen kuuluu paljon enemmänkin kuin vehtailu naisten kanssa. Toivottavasti löydät joskus sopivan kumppanin ja suhteen itsellesi.

Vierailija
75/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos.

ap

Mitä mä voisin tehdä?

ap

No, hommaat sen ensimmäisen kokemuksen vaikka rahalla! Kyllä rumat ja tyhmätkin rahalla saavat.

Ja kyllä tämä on pelkkää nillittämistä ja sympatian kerjäämistä. Mies ei harrasta moista, vaan korjaa tilanteen.

Vierailija
76/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äitisuhde sinulla on ollut lapsuudessa?

Vierailija
77/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon, asteikolla 0-10, sinua vaivaa elämässäsi, että olet kokematon ja pariutumaton?

Millainen olisi mielestäni paras eka kerta naisen kanssa?

Jos sinulle tarjoutuisi tilaisuus menettää poikuutesi yhden yön jutussa, tartruisitko siihen?

Onko sinulla mielenterveyden kanssa haasteita? Masennusta tai ahdistusta ym?

Ja vielä lopuksi: olet hyvä ja arvokas ihminen vaikka kokemattomana ja yksin sitä ei aina kokisikaan näin. Miehenä olemiseen kuuluu paljon enemmänkin kuin vehtailu naisten kanssa. Toivottavasti löydät joskus sopivan kumppanin ja suhteen itsellesi.

Tuo riippuu päivästä. Joskus 10, joskus 0. Jos asiaa ajattelen niin se vaivaa paljon, jos en ajattele niin sitten kaikki on paremmin.

Mulla on ollut ekasta kerrasta tosi moni kuvitelmia. Ehkä paras olisi, jos tietäisin, että voisin luottaa kumppaniini ja olisimme samalla aaltopituudella. Kokisimme toisemme haluttavina, kokemus olisi intohimoinen ja se ei olisi suorittamista vaan kahden ihmisen läheisyyttä.

Yhden yön juttu. En varmaan tarttuisi, koska haluaisin tuntea ihmisen ensin.

Olen varmaan masentunut ja ahdistunutkin. Ei pelkästään tämän takia vaan ihan muutenkin. Mutta eikö suurin osa suomalaisista ole?

Toivon tuota kanssa. Kiitos, että sanoit noin.

ap

Vierailija
78/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

player-4910 kirjoitti:

AP: sun pitää sisäistää muutama asia:

1. Naiset haluavat olla miesten kanssa

2. Nainen ei ole mikään pelottava kummajainen. Ajattele että nainen on molekyylitihentymä siinä missä mieskin.

3. Ole kiinnostunut toisesta. Kysele kysymyksiä ja kuuntele. Toimi niin, että toisella on hyvä olla sinun kanssasi.

4. Hymyile.

5. Pukeudu siististi ja pidä huolta hygieniastasi.

6. Selvitä mistä toinen pitää, mikä saa hänet ja mistä hän haaveilee. Yritä löytää yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja asioita, joissa koette olevanne samalla "aaltopituudella". Kysy kysymyksiä, jotka saavat naisen näkemään valoisaan tulevaisuuteen ja toisaalta muistelemaan ihania hetkiä menneisyydestään, jotka sopivilla lauserakenteilla ankkuroit.

7. Ole rohkea. Ota tavoitteeksi saada kasaan vähintään 100 kieltäytymistä. Eli yrität virittää keskustelua tuntemattoman naisen kanssa, pyydät sen jälkeen vaikka kahville (no, nyt on vähän huono ajankohta tosin) jne. Mitä enemmän treenaat naisten kanssa kanssakäymistä, sen luontevammaksi se tulee ja sen vaikeampi sinun on "epäonnistua".

8. Ole kiinnostava. Selvitä itsellesi asioita, jotka voisivat olla myös naisen mielestä kiinnostavia.

9. Ole hieman salaperäinen. 

10. Pidä itsesi fyysisesti kunnossa. Nostele vaikka kotona puntteja, punnerra jne. jos salit ovat kiinni.

11. Muista, että naiset pitävät haasteista. Älä ole liian epätoivoisen oloinen, tossukka, "kaikki kelpaa"-tyyppinen vaan pikemminkin sopivan cool. Mikään ei ole herkullisempaa kuin joku superkaunis nainen, joka on tottunut siihen että kaikki nuolevat hänen varpaitaan ja sitten kohtelee häntä aivan samoin kuin ketä tahansa eikä osoita mitään palvontaa tms. mutta on kuitenkin kiinnostunut siitä mitä hän ajattelee.

Sitä vaan kyselisin että miksi ihmeessä se menee aina niin, että miehellä on kaikki vetovastuu asian suhteen, ja naiset eivät tee elettäkään lähentyäkseen mielenkiintoisia miehiä, haukottelevat vain kyllästyneinä? Itse miehenä en arvosta playereitä enkä niihin lankeavia naisiakaan.

Vierailija
79/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos.

ap

Mitä mä voisin tehdä?

ap

No, hommaat sen ensimmäisen kokemuksen vaikka rahalla! Kyllä rumat ja tyhmätkin rahalla saavat.

Ja kyllä tämä on pelkkää nillittämistä ja sympatian kerjäämistä. Mies ei harrasta moista, vaan korjaa tilanteen.

Niin, rahalla. Ei kuulosta hyvältä.

Sori, että en sovi sun kuvitelmaan miehisyydestä.

ap

Vierailija
80/106 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen äitisuhde sinulla on ollut lapsuudessa?

No nyt meni syvälliseksi! Imitkö peukkua vielä kouluiässä? Kastelitko sänkyä pitkään? Onko setä ahdistellut sinua saunassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi