Kysy mitä vain täysin kokemattomalta mieheltä
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
niin? voitko vastata? vai oletko naisten kanssa yhtä saamaton?
Älä kiusaa toista. Hieno mies joka ei halua pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä minulla ole kysyttävää, itsekin kun samassa veneessä olen, mutta tulin vain heittämään *yläfemmat* =)
Jep täällä yksi lisää. Minusta ei varmaan päältä katsottuna tätä arvaisi. Monesti oletetaan, että minulla on jo esikouluikäisiä lapsia, vaikka en koskaan edes ole naista halannut (poislukien sukulaiset). En kyllä pidä itseäni muita epäonnistuneempana. Minulla on kuitenkin hyvä koulutus & työ, harrastukset ja oma talo. Itseään ei pidä määrittää sen perusteella mitä ei ole. Pitäkää huolta itsestänne ja kaikkea ei kannata ottaa turhan vakavasti. *heittää ylävitoset*
-M28
Kunhan kommentoin, että kokematon tai vain vähän kokenut mies on minusta ideaali. Taitoja makkarin puolella voi aina oppia ja opettaa toiselle plus jokainen nainen tykkää eri jutuista muutenkin. Sama avain ei sovi jokaiseen lukkoon.
Itsekin ollut vain yhden, nykyisen poikaystävän kanssa joka oli kokematon 27 vuotiaana. Minusta se on kaunista. En ole millään tavalla uskonnollinen vaan ateisti/agnostikko, jos se jotakin kiinnostaa.
Toki on ihan normaalia, että niitä kumppaneita kertyy vuosien varrella, mutta sellainen yrittämällä yrittäminen naisten kaatamiseen on oksettavaa. Tällaiset ukot ovat saaneet monet pakit minulta. Kierrän kaukaa, se touhu on oksettavaa :-D
n21
Vierailija kirjoitti:
Et ole kokematon. Olet sinäkin jotain elämässä kokenut. Ainakin internetin ja vauvapalstan. Varmaan peruskoulunkin.
Internet, vauvapalsta ja peruskoulu. Kaikki koettu. Ehkä siis en olekaan kokematon?
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuitenkin nainen?
En ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuitenkin nainen?
En ole.
ap
Miksi et? Haluaisitko olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuitenkin nainen?
En ole.
ap
Miksi et? Haluaisitko olla?
Synnyin mieheksi. Varmaan olisi mielenkiintoista kokea naiseus edes hetken, mutta kyllä mä miehenä taidan pysyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
onko sinulle tullut koskaan tilaisuutta menettää neitsyyttäsi, mutta olet kieltäytynyt koska et halua harrastaa yhdenyön juttuja?
Kerran. En kieltäytynyt kuitenkaan tuosta syystä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on piin 154 desimaali?
Viidenteen desimaaliin asti muistin. Googletin vastauksen siis. Taitaa olla 1.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko nyt aivan varma? Lukitaanko vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitää vastata? Ja kyllä, olen naisten kanssa yhtä saamaton.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko nyt aivan varma? Lukitaanko vastaus?
En ole varma. Viidennestä olen varma, muista en.
ap
Miksi kokematon? Seksiä on helppo saada ja se on perusjuttu.
Oletko varautunut lainkaan järisyttävään pettymykseen, kun elämä naisen kanssa voikin olla kaikista haavekuvista huolimatta tuskaisa kokemus.
Entä miltä kuvittelet pilun tuntuvan galusi ympärillä?
Entä miten pitkä se villegallusi on, häpeätkö sitä?
Moneenko naiseen olet näiden vuosien aikaan sitä upottanut mielikuvissasi?
Mikä lopulta estää tunkeutumasta tämän häilyvän rajapinnan lävitse?
Millaiseksi kuvittelet seksin toisen ihmisen kanssa? Uskotko että sinulla on realistinen kuva siitä milaista se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varautunut lainkaan järisyttävään pettymykseen, kun elämä naisen kanssa voikin olla kaikista haavekuvista huolimatta tuskaisa kokemus.
Entä miltä kuvittelet pilun tuntuvan galusi ympärillä?
Entä miten pitkä se villegallusi on, häpeätkö sitä?
Moneenko naiseen olet näiden vuosien aikaan sitä upottanut mielikuvissasi?
Mikä lopulta estää tunkeutumasta tämän häilyvän rajapinnan lävitse?
Miksi se olisi tuskaisa kokemus? Voihan se sitäkin olla, mutta haluaisin silti sen kokea.
En ole tuollaista kuvitellut. Toivottavasti hyvältä.
Se on normaali. Voisi varmaan olla isompi, mutta en mä sitä voi muuttaa.
Olen ihastunut useasti ja ajatellut useaa naista seksuaalisesti.
Mikä estää? Minä ja häpeäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millaiseksi kuvittelet seksin toisen ihmisen kanssa? Uskotko että sinulla on realistinen kuva siitä milaista se olisi?
Kuvittelen sen läheisyydeksi. Lämmöksi ja nautinnoksi.
Ei varmaan ole realistinen kuva. Luulen siitä enemmän kuin se todellisuudessa on.
ap