Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona-ahdistus

Vierailija
16.03.2020 |

Tehdään tästä korona-ahdistus-ketju.

Mä en halua lietsoa paniikkia läheisiin tai ystäviin tai saada mielialoja matalalle kun osa läheisistä ja ystävistä työskentelee terveydenhuollossa.

Mutta mihin helvettiin tämän ahdistuksen purkaisi ?

Ei vaan voi mitään, että tämä ahdistaa ihan sikana. Koko tämä touhu. Katastrofipuheet ja vaikka katastrofia ei tulisi, ahdistaa jo ihan tämä jatkuva pelko, elämän rajoittaminen, koulujen sulkeminen! Kaikki tämä pelottaa mua ihan helvetisti. .

Eikö muita pelota ?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos.

Siis kiitos sinulle ihminen ! ❤️ Tuholaismyrkytys ei todellakaan ole kiva asia ja kun luin viestisi ajattelin, että tuo olisi minulla se asia joka varmaan katkaisisi kamelin selän.

Kiitos. Kun sinäkin jaksat niin jaksan minäkin. Tänään tuli jo se olo että en mä jaksa . Tää kaikki on vaan liian sekavaa ja vaikeaa. Jotenkin minua tuo tuholaismyrkytys ihan nauratti vähän! Anteeksi ! Mutta se että elämä ei lähettänyt sulle vielä tarpeeksi vaikeuksia, vaan päätti lähettää vielä tuholaiset päälle. Murphyn laki.kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti asiat selviää .

Ja samaa minä toivon, joka päivä. ❤️"

Onhan tää absurdia, että koronavirus-ahdistuksen lisäksi minulla on ollut sellainen p*ska elämässäni kuin tuholaiset, jotka on vieläpä tosi sitkeitä. Oma koti on tuntunut vieraalta siitä lähtien kun tein havainnot niistä. Jos jotain lohtua tässä on, niin myrkytys on tehty ja toinen tulossa 2 viikon päästä. 

Sen sijaan huoli korona-tilanteesta ja omasta kumppanistani jatkuu. Nykyään ei ole huolivapaata hetkeä milloinkaan. 

Vierailija
42/42 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän piristystä ankeisiin aikoihin. Kiitos nauruista, Antti Holma

Antti Holma julkaisi videon, joka sai koteihinsa eristäytyneet ihmiset ulvomaan naurusta – havainnollistaa osuvasti monille tuttua tilannetta https://www.is.fi/viihde/art-2000006449107.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi