Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä minun/naispuolisten keskustelukumppanien käytöksestä?

Vierailija
16.03.2020 |

Kyse oli eräästä helposta mutta ikävähköstä huoltotoimenpiteestä jonka pystyy tekemään itse. Paikka: keskustelukumppanin naispuolisen ystävän asunto. Tapahtuma: bileet.

Nainen: "Siis voisitsä hoitaa ton"
Minä: "Osaathan itsekin. Enkä mä ole täällä töissä"
Nainen: "Niin mutta sä olet sentään mies"
Nainen 2: "Joo kyllä miehen pitää tuollaiset hoitaa"
Minä: "Tulkaa huomenna nätit essut päällä siivoamaan mun kämppää ja laittamaan ruokaa sillä aikaa kun katselen showpainia, palataan sitten asiaan"

Nainen & Nainen2: loukkaantuminen :D

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse en vaatisi henkilöä tekemään jotain sukupuolen perusteella.

Kuitenkin pitää mainita, että nykyään monet miehet olettavat naisen tekevät KAIKEN, koska osaavathan ne itsekin. Joo osaan ja teen kyllä, mutta en ota parisuhteeseen mitään vapaamatkustajaa, joka ei tee kotona mitään, koska "osaathan sä nyt itsekin". Ts. itse lojuvat sohvalla, kun arki pitäisi hoitaa.

Paitsi ettei tuossa oltu parisuhteessa, vaan bilettämässä sen naisen (tai jonkun muun naisen?) kämpässä.

Aika erikoista touhua että kutsutaan juhliin ja sitten vaaditaankin remonttiapua. Eikö?

Porvoossa normaalia.

Porvoossa vähäinenkin auttaminen muuttuu remontiksi.

Vierailija
62/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Female entitlement elää ja voi hyvin.

Oletus on yhä että naiset ovat oikeutettuja miesten tekemiin palveluksiin.

Eli seuraavan kerran kun joku mies pyytää auttamaan "naisten töissä" kotonaan, oikea tapa reagoida on tasa-arvon nimissä aukoa päätään. Vastaavasti omissa illanistujaisissa ei pyydetä apua mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä äijä :O oisit päässy paneen.

Loukkaantumisesta, niin kummallakaan ei ole tuossa tarvetta loukkaantua. Piluliitä oli tarjolla, ap ei halunnut, eteenpäin ja kohti uusia saaliita naiset :D

Friendzonemiehelle jostain pikkuhommasta?

… :DD

Jep, silti

Vierailija
64/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In your dreams only, sorry.

Juuri noin. Suuri osa nykymiehistä on niin avuttomia että turha odottaa jeesiå mihinkään. Yksin saa nainen kaiken hoitaa.

Vierailija
65/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin kuitattu.

Jostain syystä sovinismi on sikailua, mutta tuollainen man-shaming on vieläkin yleistä.

Tuo kertoo että naisten silmissä olet beta cuck jonka saa häpäisemällä tekemään palveluksia. Alfalle ei koskaan sanottaisi noin.

Jokin tuollainen siinä korvaan särähtikin :D

Normaalisti olen tosi tarkka siitä että käyttäydyn herrasmiesmäisesti, en tosiaankaan haluaisi naista kodinkoneeksi enkä sen puoleen katsele showpainiakaan.

Heitin tuon hetken mielijohteesta puoliksi vitsillä, mutta jälkikäteen tajusin että kyllähän naisten häpäisytaktiikka ärsytti.

-ap

Näinköhän. Vihaat naisia etkä näe mitään syytä käyttäytyä hyvin heitä kohtaan. 

Jos joku törkysovinisti vaatisi sinua luuttuamaan hänen kämppänsä lattiat koska olet nainen, olisiko miesvihaa jos antaisit takaisin samalla mitalla?

-ap

Tämän jutun keksiminen on naisvihaa. Olet niin huono kirjoittaja, että satuilusi ei menisi läpi missään muualla kuin tällä palstalla. Siksipä täällä oletkin.

Niinpä vauvapalstalla.

Sanoin kerran jotain tästä palstasta miehelleni ja hän sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan tälläisestä palstasta. No mutta mieheni onkin mies eikä hiiri vaan ihminen isolla iilla ja hän elää parhaansa mukaan ja ystävällisenä ja tekevänä pidettynä ja rakastettuna eikä hänen tarvitse miettiä päivät pitkät miten kuvittelisi olevansa mahdollisimman ilkeä naisille. Pääståän terve mies keskittyy omaan elämäänsä ja rakkaisiinpa.

Vierailija
66/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista käy ilmi naisten todellinen asenne sukupuolikysymyksissä.

Naisille ehdoton tasa-arvo, ei koskaan nakittamista tai häpäisyä sukupuolen perusteella. Muuten mies on sika, ja se kuuluu sanoa heti ääneen.

Miehille, no periaatteessa sama. Mutta jos ei halua näyttää ääliöltä ja vässykältä, ja etenkin jos pildeä haluaa joskus, fiksu tekee niin kuin 50-luvun miehen kuuluu eikä valita.

Ei kannata ihmetellä miksi naisviha yleistyy.

Ai että olet oikein innoissasi naisvihasta?. Se jo todista a mitättömyytesi ja itsesi kanssa solmussa olosi.

Mielestäsi on hyvä ettå luojaasi eli äitiäsi vihataan koska hän on nainen? Mieti nyt vähän. Sinun äitisi ja mummosi ja mahdollinen siskosi ovat naisia. Heitäkö pitåä halveksia ja alentaa koska.he ovat naisia? Kaikki maailman naiset ovat jonkun lapsia, siskoja, äitejä, mummoja, serkkuja jne.

Ota nyt pää .erseeståsi ja ajattele. Miksi pilaat omaa elämääsi vihaamalla naisia? Ilman naisten valtavaa panosta täällä ei ole ketåän eikä mitåän ei edes yhtåän miestå.

Elä elämää ilolla. Sinulla valkoisella länsimaisella miehellä on kaikki kultalautasella mutta sinä käännät selkäsi sille eli omalle onnellesi hautomalla kostoa ja vihaa naisia kohtaan, naisia jotka eivät ole mitään velkaa sinulle.

Avaa mielesi ja sydämesi ja rakasta ja ajattele hyvää.