Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappas, päiväkodissa hoitajavaje (10 vrk saikkua omallailmoituksella)!

Vierailija
16.03.2020 |

Tänään vein lapsen eskariin ja kuulema paljon puuttuu aikuisia, ja sijaisia ei saa!
Yllättäen varmaan moni flunssassa ja varmaan sen 10 päivää. Mihinkä tää touhu nyt menee? Kohta siellä oo yhtään ketään ja joutuvat hoitajapulan vuoksi laittamasn jokatapauksessa päiväkodit kiinni?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saikulla päiväkodista: kurkku kipeä ja nenä vuotaa. Pienissäkin flunssaoireissa täytyy nyt jäädä kotiin. Toivottavasti myös vanhemmat pitäisivät flunssaoireiset lapsensa kotona, ainakin omassa ryhmässäni valtaosa niiskutti, yski ja aivasteli viime viikolla.

Vierailija
2/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun Seuren sivuilla loppumattomat litaniat keikkaa joita kukaan ei varmaan ota tehdäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vain kuinka moni vetää palkallista sairaslomaa tällä hetkellä omalla ilmoituksella. Hulluhan se on joka töihin menee.

Vierailija
4/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Ei saa mennä pienessäkään flunssassa nyt sinne päiväkotiin töihin. Mä sain luvan olla pois omalla ilmoituksella mutta en sentään kymmentä päivää. Joka päivä pitää ilmoittaa itsestään ja jos perjantaina alkaneet oireet ei pahene vaan helpottaa niin keskiviikkona töihin. Ja jos pahenee on syytä tehdä jo se testi tai olettaa taudin olevan koronaa.

Vierailija
5/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei päästetty nuhaisena tänään töihin. Myös noin 80% oppilaista on jäänyt kotiin. Poikani luokalta 4 koulussa ja tyttäreni yläkoulussa jotkut luokat tyhjinä jo. Taitaa koulut sulkeutua ihan itsestään!

T: Koulunkäyntiavustaja

Vierailija
6/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mennyt töihin, mutta koska sairastuin pe flunssaan, sovittiin pomon kanssa että olen vielä tämän päivän kotona. T. Päikyn täti

Vierailija
7/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa koulussa oppilaat kyllä paikalla, mutta opet puuttuu!!!

Vierailija
8/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa koulussa oppilaat kyllä paikalla, mutta opet puuttuu!!!

No nyt tuli vähän liioiteltua eli loivennetaan eli monta opettajaa poissa.

Vierailija
9/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli päiväkodissa tasan kaksi lasta, joista toinen omani. 

Vierailija
10/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Ei saa mennä pienessäkään flunssassa nyt sinne päiväkotiin töihin. Mä sain luvan olla pois omalla ilmoituksella mutta en sentään kymmentä päivää. Joka päivä pitää ilmoittaa itsestään ja jos perjantaina alkaneet oireet ei pahene vaan helpottaa niin keskiviikkona töihin. Ja jos pahenee on syytä tehdä jo se testi tai olettaa taudin olevan koronaa.

Nii juu, niitä testejähän tehdäänkin niin kovin mielellään. Helppoa!

Vierailija
11/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin, mitä teen. Kurkkuni on kipeä, mutta olisin muuten täysin työkuntoinen. Thl:n ohjeen mukaan haluaisin jäädä kotiin, mutta työnantajan mielestä töihin pitäisi tulla

Vierailija
12/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi niin paljon helpompaa jos koulut ja päiväkodit olisi kiinni ja vain avainhenkilöiden lapset saisivat hoitopaikan, jolloin terveitä työntekijöitä riittäisi kyllä heille. Yksiköt voisi olla pieniä, jolloin tartuntariski olisi pieni.

Näin tekee esimerkiksi Tanska.

Muut lapset nyt poikkeustilanteen mukaisesti. 

Vierailija
13/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä ja jäin kotiin. Lieviä flunssaoireita aamulla, jäin matalalla kynnyksellä kotiin. Muutaman tunnin jälkeen nousi lämpö lähes asteen normaalista lämmöstä.

Normaaleja flunssia on aina sairasteltu mutta lämpöä ei ole ikinä nostanut vaikka olisi ollut kuinka rikkinäinen olo.

Vierailija
14/14 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulussa puuttuu tänään neljäsosa opettajista ja oppilaista noin puolet on paikalla. Tämä kaatuu omaan mahdottomuuteensa, huomenna on taatusti lisää pois sekä opettajia että oppilaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi