Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä minun/naispuolisten keskustelukumppanien käytöksestä?

Vierailija
16.03.2020 |

Kyse oli eräästä helposta mutta ikävähköstä huoltotoimenpiteestä jonka pystyy tekemään itse. Paikka: keskustelukumppanin naispuolisen ystävän asunto. Tapahtuma: bileet.

Nainen: "Siis voisitsä hoitaa ton"
Minä: "Osaathan itsekin. Enkä mä ole täällä töissä"
Nainen: "Niin mutta sä olet sentään mies"
Nainen 2: "Joo kyllä miehen pitää tuollaiset hoitaa"
Minä: "Tulkaa huomenna nätit essut päällä siivoamaan mun kämppää ja laittamaan ruokaa sillä aikaa kun katselen showpainia, palataan sitten asiaan"

Nainen & Nainen2: loukkaantuminen :D

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin kuitattu.

Jostain syystä sovinismi on sikailua, mutta tuollainen man-shaming on vieläkin yleistä.

Tuo kertoo että naisten silmissä olet beta cuck jonka saa häpäisemällä tekemään palveluksia. Alfalle ei koskaan sanottaisi noin.

Alfalle ei koskaan tarvitsisi sanoa noin, koska se olisi jo hoitanut homman. Pelkäämättä yhtään, että vaikuttaa k_iltiltä tai tulee hyväksikäytetyksi.

Ei muuten olisi.

Alfat eivät hoida helppoja mutta veemäisiä hommia. Ne jätetään betamiehille jotka eivät uskalla kieltäytyä häpäisyn pelossa.

Ap:lla oli sentään selkärankaa kieltäytyä.

Jos te naiset olette sitä mieltä että miehen kuuluu hoitaa tuollaiset, niin sitten on muuten turha vinkua siitä jos miehet haukkuvat teitä lihavuudesta tai 50-luvun arvojen mukaan epänaisellisesta käytöksestä.

No nyt meni kyllä yli.

Eli jos pyydät naiselta jotakin, on hänellä myös oikeus mennä henkilökohtaisuuksiin törkeästi?

Sanoisin että tuossa naiset kyllä menivät henkilökohtaisuuksiin törkeästi kyseenalaistamalla ap:n miehekkyyden.

Vierailija
22/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin kuitattu.

Jostain syystä sovinismi on sikailua, mutta tuollainen man-shaming on vieläkin yleistä.

Tuo kertoo että naisten silmissä olet beta cuck jonka saa häpäisemällä tekemään palveluksia. Alfalle ei koskaan sanottaisi noin.

Alfalle ei koskaan tarvitsisi sanoa noin, koska se olisi jo hoitanut homman. Pelkäämättä yhtään, että vaikuttaa k_iltiltä tai tulee hyväksikäytetyksi.

Ei muuten olisi.

Alfat eivät hoida helppoja mutta veemäisiä hommia. Ne jätetään betamiehille jotka eivät uskalla kieltäytyä häpäisyn pelossa.

Jos te naiset olette sitä mieltä että miehen kuuluu hoitaa tuollaiset, niin sitten on muuten turha vinkua siitä jos miehet haukkuvat teitä lihavuudesta tai 50-luvun arvojen mukaan epänaisellisesta käytöksestä.

No nyt meni kyllä yli.

Eli jos pyydät naiselta jotakin, on hänellä myös oikeus mennä henkilökohtaisuuksiin törkeästi?

Oikein:

Nainen: "Hei voisinko pyyttää että auttaisit hoitamalla tämän, koska... (perustelut) "

Minä: "Ei kiitos, voisit kysyä jotakuta muuta apuun jos et halua itse tehdä"

Nainen: "Ok!"

Nainen 2: "Hei mä voin auttaa"

Väärin:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tökeröä yrittää nakittaa sukupuolen perusteella joku homma vieraalle. Avuksi pyytäminen ois ollut korrektimpaa. Toisaalta sun kannalta taitaa tarkoittaa sitä, että sait ehkä ääliön leiman kun loukkaantunut kaksikko vuodattaa tuosta kavereilleen. Arvioi itse oliko se sitten sen arvoista.

Vierailija
24/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo alkoi ap:n syyllistäminen. Ja asian vierestä jauhaminen. Naiset eivät oikeasti halua tasa arvoa, vaan sellaista joka hyödyttää heitä.

Aloitushan oli naisten syylistämistä. Miehet eivät halua aitoa keskustelua, vaan vain sellaista, joka hyödyttää heitä.

Vierailija
25/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan yleisempää?

Naiselta kommentti "ole tällainen, koska olet mies" vai '

mieheltä kommentti "ole tällainen, koska olet nainen"

Itse en ole vastaavaa sanonut, eikä minulle ole kukaan sanonut. 

Vierailija
26/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa naiset esittivät vaatimuksia sinun asullesi?

Missä kohtaa minä vaadin naisia tekemään ikävähköä huoltohommaa?

Se on kuulkaas niin että jos aletaan esittämään vaatimuksia sukupuolen perusteella, niin naiset eivät voi yksin päättää millaisia vaatimuksia esitetään. Se voikin olla niin että vastine miesten suorittamille tehtäville onkin ulkonäköön, käytökseen, pukeutumiseen tms liittyvä asia.

Tuohan toimii toisinkin päin. Jos miehet vaativat naisilta jotain, sittenhän naiset voivat vaatia vain samaa asiaa. Ja sepä ei kelpaakaan.

Ne on semmoisia ne vanhanaikaiset sukupuoliroolit. On kivaa vaatia, vähemmän kivaa kun vastakkaisella sukupuolella onkin omat vaatimuksensa.

-ap

Tajuatko ap, miten naurettavalta tekstisi kuulostaa. Ihmettelet, miksi olet yksin, mutta tekstistäsihän sen voi suoraan lukea. Tiedän miten tähän vastaat, tai vastaat jonakin toisena miehenä esiintymällä tai peräti väittämällä olevasi nainen, mutta vastaus paljastaa kantasi ja sukupuolesi jokatapauksessa. Myös peukutuksesi ovat multipeukutuksia.

Vierailija
27/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista käy ilmi naisten todellinen asenne sukupuolikysymyksissä.

Naisille ehdoton tasa-arvo, ei koskaan nakittamista tai häpäisyä sukupuolen perusteella. Muuten mies on sika, ja se kuuluu sanoa heti ääneen.

Miehille, no periaatteessa sama. Mutta jos ei halua näyttää ääliöltä ja vässykältä, ja etenkin jos pildeä haluaa joskus, fiksu tekee niin kuin 50-luvun miehen kuuluu eikä valita.

Ei kannata ihmetellä miksi naisviha yleistyy.

Vierailija
28/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin kuitattu.

Ei muuten olisi.

Naiset sitä mieltä että miehen kuuluu hoitaa "tuollaiset" -> miehillä oikeus haukkua naisia lihaviksi tai 50-luvun arvojen mukaan epänaisellisiksi käytökseltään

Naiset siltä mieltä että hoitavat itse nuo "tuollaiset" -> miehillä oikeus jälleen haukkua naisia koska tasa-arvo

Aina teiltä löytyy perustelu minkä varjolla ostatte itseltänne yleisoikeuden haukkua naisten ulkonäköä tai tekemisiä. 

eri

Vierailija
29/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ehdoton tasa-arvo, ei koskaan nakittamista tai häpäisyä sukupuolen perusteella. Muuten mies on sika, ja se kuuluu sanoa heti ääneen.

Miehille, no periaatteessa sama. Mutta jos ei halua näyttää ääliöltä ja vässykältä, ja etenkin jos pildeä haluaa joskus, fiksu tekee niin kuin 50-luvun miehen kuuluu eikä valita.

Ap:n aloituksessa puhutaan naispuolisista ystävistä. Jos se aiheuttaa jotain kuvitelmia pllunsaannista, niin vihatkaa ihan rauhassa just niin paljon kuin haluatte.

Vierailija
30/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloituksessa puhutaan naispuolisista ystävistä. Jos se aiheuttaa jotain kuvitelmia pllunsaannista, niin vihatkaa ihan rauhassa just niin paljon kuin haluatte.

Ja sellaisina pysyvätkin. Naiset eivät pane miehiä jotka ovat häpäistävissä ruotuun. Eivätkä ole edes oikeita ystäviä, ainakaan minun ystäväni eivät häpäise toisiaan sukupuolen tms perusteella. Ap oli naisille pelkkä hyödyllinen apupoika, ja naisia kismitti kun tämä uskalsikin sanoa ei.

Tuollaisessa tilanteessa vaihtoehtoina on ottaa se 20-luvun rooli ja pompata heti toimintaan, tai kieltäytyä heti ja pitää se ilman epäröintiä.

-eri

Vierailija
31/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse en vaatisi henkilöä tekemään jotain sukupuolen perusteella.

Kuitenkin pitää mainita, että nykyään monet miehet olettavat naisen tekevät KAIKEN, koska osaavathan ne itsekin. Joo osaan ja teen kyllä, mutta en ota parisuhteeseen mitään vapaamatkustajaa, joka ei tee kotona mitään, koska "osaathan sä nyt itsekin". Ts. itse lojuvat sohvalla, kun arki pitäisi hoitaa.

Vierailija
32/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa naiset esittivät vaatimuksia sinun asullesi?

Missä kohtaa minä vaadin naisia tekemään ikävähköä huoltohommaa?

Se on kuulkaas niin että jos aletaan esittämään vaatimuksia sukupuolen perusteella, niin naiset eivät voi yksin päättää millaisia vaatimuksia esitetään. Se voikin olla niin että vastine miesten suorittamille tehtäville onkin ulkonäköön, käytökseen, pukeutumiseen tms liittyvä asia.

Tuohan toimii toisinkin päin. Jos miehet vaativat naisilta jotain, sittenhän naiset voivat vaatia vain samaa asiaa. Ja sepä ei kelpaakaan.

Ne on semmoisia ne vanhanaikaiset sukupuoliroolit. On kivaa vaatia, vähemmän kivaa kun vastakkaisella sukupuolella onkin omat vaatimuksensa.

-ap

Nämä vaatimiset ovat hauskoja. Haluaisin nähdä ap:nkin kävelemässä ympäriinsä ja vaatimassa naisiltä ulkonäköön, käytökseen, pukeutumiseen yms liittyviä asioita :-DDDDD

Vierailija
33/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vietät aikaasi tuollaisten naisten kanssa? Kuulostaa ihan siltä Mean Girls -elokuvalta: suositut, kiusaajanaiset vauhdissa.

Ei tulisi mieleenkään puhua kenellekään noin, enkä kehtaisi vieraalta mieheltä apua pyytää, korkeintaan veljeltäni jos en oikeasti itse osaisi.

Vierailija
34/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin innokkaasti täällä miehet syyttävät naisia uhriutumisesta ja alentamisesta apupojan rooliin. Pidättekö siis samanlaisten ehdotusten esittämistä naisille yhtälailla puhtaasti alentamisyrityksinä? Itse olen lukuisia kertoja tehnyt pyynnöstä "naisten hommia" kreikkalaisia aakkosia sen enempää miettimättä. Ois ilmeisesti pitänyt vaan aukoa päätään ja miettiä mitä sontaa miesten niskaan tästä pyhäinhäväistyksestä saa ihan luvalla syytää.  

Vierailija
35/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tökeröä yrittää nakittaa sukupuolen perusteella joku homma vieraalle. Avuksi pyytäminen ois ollut korrektimpaa. Toisaalta sun kannalta taitaa tarkoittaa sitä, että sait ehkä ääliön leiman kun loukkaantunut kaksikko vuodattaa tuosta kavereilleen. Arvioi itse oliko se sitten sen arvoista.

Saada ääliöiltä ääliön leima? Hmph.

Itse toki autan yleensä mielelläni, mutta tyyli ja pienet seikat toki vaikuttavat. Ja pyytäjä itsessään toki myös. Joku random nainen joka on ehkä hiven ärsyttävä nakitellessaan, jää kyllä ilman apua. Jos taas kysyy asiallusesti apua, niin vaikea kieltäytyä vaikkei suurta henkistä toveruutta kokisikaan.

Vierailija
36/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

J o s on kutsut meneillään ja emäntä pyytää miesvierasta tekemään jonkun työn (niin juuri jonkun jonka voisi itsekin tehdä), täytyy kysyjän pyytää todella ystävällisesti. Ja ekana miettiä onko mitään syytä alkaa vieraita vaivaamaan omilla lampunvaihdoillaan.

Paskaisesti muotoillut pyynnöt voi todella ohittaa.

Jos taas on käsi paketissa ja kärsii huimauksesta, voi lampunvaihtoa kysyä: Tiedän että te olette täällä mun vieraina, mutta voisiko joku ystävällinen sielu vaihtaakin tuon lampun? Lamppu on tässä, tikkaat keittiössä. Mulla on tää käsi paskana ja jännitän nyt liukkailla kävelyäkin niin että viiraa päässä.

Kuka tollo kysyy yksinomaa miesvierasta johonkin hommaan jos on naisiakin paikalla.

Näkyy taas olevan naisia palstalla, jotka ovat lähteneet kotoa parikymppisenä isän käden saattamana ja toinen käsi kihlatun nuorassa.

Vierailija
37/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saada ääliöiltä ääliön leima? Hmph.

Itse toki autan yleensä mielelläni, mutta tyyli ja pienet seikat toki vaikuttavat. Ja pyytäjä itsessään toki myös. Joku random nainen joka on ehkä hiven ärsyttävä nakitellessaan, jää kyllä ilman apua. Jos taas kysyy asiallusesti apua, niin vaikea kieltäytyä vaikkei suurta henkistä toveruutta kokisikaan.

Et ymmärtänyt pointtia. Vähän sama asia kuin ajaa tietoisesti pyörällä auton eteen kolarin riskilläkin, koska tiedät toimivasi liikennesääntöjen mukaan, vs väistää ja antaa tötöilijän mennä vaikkei olisi siihen "oikeutettu". Eli vastausta antaessa pelisilmän tuleville vahingoille ois syytä toimia, varsinkin jos tekee mieli tarjota kovinkin hersyvä palaute.

Vierailija
38/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille, onko tähän saakka mielestänne ok?

-eri

On se musta kyllä outoa jos mies ei osaa jotain yksinkertaista Huoltotoimenpidettä, siis vaikka vaihtaa lamppua. Missä tynnyrissä on kasvanut ja kuka ne lamput on vaihtanut? Ei se ainakaan lisää miehen viehättävyyttä jos minun pitää tehdä NEKIN asiat...

Vierailija
39/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J o s on kutsut meneillään ja emäntä pyytää miesvierasta tekemään jonkun työn (niin juuri jonkun jonka voisi itsekin tehdä), täytyy kysyjän pyytää todella ystävällisesti. Ja ekana miettiä onko mitään syytä alkaa vieraita vaivaamaan omilla lampunvaihdoillaan.

Paskaisesti muotoillut pyynnöt voi todella ohittaa.

Jos taas on käsi paketissa ja kärsii huimauksesta, voi lampunvaihtoa kysyä: Tiedän että te olette täällä mun vieraina, mutta voisiko joku ystävällinen sielu vaihtaakin tuon lampun? Lamppu on tässä, tikkaat keittiössä. Mulla on tää käsi paskana ja jännitän nyt liukkailla kävelyäkin niin että viiraa päässä.

Kuka tollo kysyy yksinomaa miesvierasta johonkin hommaan jos on naisiakin paikalla.

Näkyy taas olevan naisia palstalla, jotka ovat lähteneet kotoa parikymppisenä isän käden saattamana ja toinen käsi kihlatun nuorassa.

Ei ole isä saattanut eikä ollut kihlattua narunjatkona, mutta miespuolisia kavereita ja työkavereita on ollut. Yksissäkään noin muodollisissa bileissä en ole käynyt.

Vierailija
40/66 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavastihan tässä oli tilanne että naiset kokkasivat illan tarjoililuja ja pyysivät sohvalla makaavaa miestä tekemään jonkun yksinkertaisen jutun, kun itse olivat keittiössä kiinni ja tämä miesvieras päätti näpäyttää että hän tasa-arvon nimissä ei tee mitään :)))))