Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet ja varhaiskasvatuksen henkilökunta haluatteko, että lapset pidetään ensi viikolla kotona, jos mahdollista?

Vierailija
15.03.2020 |

Jos vanhemmilla on mahdollisuus tehdä etätöitä tai järjestellä työnsä siten, että lapset voivat olla kotona, niin toivoisitteko niin tehtävän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ope, varhaiskasvatuksen henkilökuntaa tai millään tavalla pätevä tähän vastaamaan, mutta sanon silti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Sama koskee iltapäiväkerhoa ja harrastuksia.

Vierailija
5/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on wilmaan kilahdellut illan aikaan jo aika paljon viestejä vanhemmilta, jotka ovat päättäneet pitää lapset kotona. Hyvä niin, mistään turvaväleistä melkein kolmenkymmenen oppilaan luokassa pienessä luokkatilassa on näet turha haaveillakaan.

Vierailija
6/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, olen itse saikulla.

Vierailija
7/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti, jos mahdollista, niin lapset kotiin.

Kaikki harrastukset pistetty tauolle, urheiluseurat ja myös sisäleikkipaikat ja kuntosalit yrittää kaikkensa estääkseen virusta leviämästä. Mutta onko noista toimista mitään hyötyä, jos koulut ja päiväkodit kuitenkin toiminnassa normaalisti?

Vierailija
8/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapset kotiin vaan jos mahis!

Vierailija
9/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
10/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja meinaa että jos suljetaan meidät lomautetaan. ( yksityinen päiväkoti) joten siinä mielessä että ei tule viikkojen sulkua. Perheemme ei selviä siitä.

Vierailija
11/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hoitoon voi tulla jos päiväkoti on auki. Itse en toisi lasta jos olisin itse kotona työtön, hoitovapaalla tms.

Lisäksi jäisin erityisen herkästi kotiin kipeän lapsen kanssa. Lasten hiukset kiinni, kynnet lyhyiksi ja kotona käsienpesun ja oikean yskimistavan opettelua. Puhtaat vaatteet päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä