Mitä ruokaa teit vessanpaperista tänään?
Itse tein hylsykääryleitä, jonka sisälle nyppysin vessanpaperisilppua ja mausteeksi hanavettä. Avot oli hyvää :).
Kommentit (18)
Vessanpaperismoothieta. Pitää olla kierrätyspaperia jotta tulee hyvää.
Paistan huomenna liotettuja vessapaperihylsyjä kauniin ruskeiksi ja rapeiksi. Tarjolle viileän vaalealle paperisilppupedille. Koristeeksí ja väriä antamaan paperisiä viehättäviä cocktailsateenvarjoja. Ruokaisempaa tästä saa kun laittaa lisukkeeksi hieman isoja paperilautasliinoja.
Me ei ehditty saada vessapaperia, niin me ollaan vaan syöty talouspaperipuuroa. Pitää aamulla heti käydä katsomassa jos on tullut lisää vessapaperia.
Vessapaperipuuro
15 arkkia vessapaperia (käyttämätöntä)
2 dl vettä
1 dl maitoa
0,5 tl suolaa
Revi vessapaperiarkit pieniksi riekaleiksi. Laita ne veteen turpoamaan. Kun palaset ovat turvonneet sopivasti, kuumenna maito ja sekoita se puuron joukkoon. Lisää suola.
Nauti esimerkiksi mansikkahillon kera!
Kakkakuulia paperipedillä. Namskis.
Mä herkuttelin töiden jälkeen vessapaperiletuilla, päälle tomaattimurskaa. NAMS
Mä tein suklaafriikkinä vessapaperi-suklaalevitteen. Ai että oli leivän päällä hyvää.
Tein wcpaperista mössöä ja siitä pastakoneella spagettia. Tonnikalaa kyytipojaksi.
Muistakaa!!!! Vessapaperi pitää pestä ensin.
Joku ystävällinen av-mamma voisi linkittää tähän ne vessaperin tarkat pesuohjeet.
Kohta saan uunista essapaperikeksejä.
Vessapaperipihvejä., ei tarvinnut edes ruskistaakaan kuin vaaleat kohdat, koska resaiklasin ne ensin.
kuivan talven orava kirjoitti:
Muistakaa!!!! Vessapaperi pitää pestä ensin.
Joku ystävällinen av-mamma voisi linkittää tähän ne vessaperin tarkat pesuohjeet.
Ei välttämättä. Meillä tehdään vessapaperisipsejä kuumentamalla nopeasti korkeassa lämpötilassa. Kaikki bakteerit ja virukset kuolee samalla, joten sipsejä voi valmistaa myös käytetystä vessapaperista. Pissa tuo hyvän sävyn.
Yritettiin paistaa vessapaperinakkeja nuotiolla, mutta ne paloivat syömäkelvottomiksi. :(
Vessapaperi on hyvä kuidunlähde.
t. asiaintuntija
Meillä mies korkkaa kaljan ja haukkaa suoraan vessanpaperirullasta. Juntti!
Aamulla silppusin vessapaperista aamiaishiutaleita. Maitoa ja mansikkahilloa päälle. Lounaaksi tein ruokaisan vessapaperisalatin. Siinä oli vessapaperia, makaroonia ja maustekurkkuja. Päivällisellä oli vessapaperi-papu-lasagne.