Mitä oikeasti syötte jos ja kun Corona iskee?
Mikä ois hyvä "Coronamenu"? Mitä syötte kun tauti iskee? Syöttekö hamstrattua makaronia, vai onko jollain vehnänoraat itämässä?
Kommentit (33)
Tein juuri pula-ajan lihapullia pistämällä rotukarjan jauhelihaan normaalia enemmän jauhoja.
Kaurapuuroa, riisiä ja pakastevihanneksia.
Mulla on pakasteessa aika paljon ruokia, mitä on jäänyt milloin lasagnesta, milloin kasvissosekeitosta, milloin hernerouhepihveistä jne.
Lämmitellään niitä.
Jotain mehua ja kauravelliä meni keuhkokuumeessa.
Ruoka ostettiin tätä kotona olemista varten.
Pirkka lihapullat ja makaroni.
Tonnikala, ketsuppi ja makaroni.
Nöttkötti ja makaroni.
Teetä.
Eiköhän se siinä ole.
Kalapuikkoja ja hernekeittoa.
Kaalia.
Porkkanaa.
Uuni tomaatteja.
Jos oon oikeasti kipeä niin syön sipsejä, jäätelöä ja suklaata. Ehkä leipää, jogurttia ja jotain hedelmiä.
Jos oon terve ja pitää vaan pysyä kotona niin teen ihan normaalia kasvispainotteista kotiruokaa
Siinä tuskin hirveästi jaksaa laitella ruokaa.
Joten eiköhän mene pakasteesta eineksillä ja woltilta tilaamalla, woltti jo kuulemma tarjoaakin mahdollisuuden että ruoka jätetään oven ulkopuolelle, ihan karanteenia varten.
Annoksen nro 8 kiinalaisessa ravintolassa.
Ostin Lidlistä tarjouksesta 2 kanelikorppupussia hintaan 2€. Ne voi nauttia teen kanssa, vähän voita vain päälle. Sitten löytyy paljon Lidlin tomaattimurskaa (24 senttiä/tölkki) ja makaroneja, sekä Lidlin hernekeittoa kaksi isoa tölkkiä, ja tarjouksesta ostin makkaroita pakkaseen. Eiköhän näillä pärjäile tovin.
Tällä viikolla 1 kg lihapullalaatikkotarjous Lidlissä! Veikkaan että ovat lopussa heti, joten pitää mennä aamulla aikaisin. <- hyvän tarjouksen merkki, mitään ilmaita lounaita ei ole. Itarilla K-kauppialla ei ole mitään hyviä tarjouksia, antaa ihmisten vain mennä sinne tappelemaan kalliista tuotteista, niin jää meille muille enemmän Lidlin tavaroita.
T. Lidl-mies.
Ei ruoka kaupasta lopu, pakastin on täynnä ja Foodora tuo lisää.
Paljon juotavaa, lähinnä marjamehuja, hedelmiä, suklaata. En usko, että ruokahalua löytyy juurikaan kuumeessa. Tärkeintä on saada jotain alas. Siksi ei kannata unohtaa vitamiineja yms. lisäravinteita.
Mulla on kerran elämässäni ollut keuhkokuume. Ei silloin ollut yhtään nälkä. Elin pääasiassa hunajalla maustetulla teellä. Pari piparkakkua taisin syödä sairauden aikana.
Kaipa syön sitä mitä kaapista löytyy ja mitä siitä jaksaa valmistaa. Pakkasessa vihanneksia ja lihaa, kaapissa pussikeittoja, pata-ateriapussukoita, on eri sortin hedelmäsoseita ja puurotarpeita yms. Perustavaraa mitä olisin muutenkin hankkinut isomman satsin kun on pitkä matka kauppaan.
Sitä mitä sattuu tekemään mieli ja on saatavilla. Kaupat on auki ja jos ei pääse tai jaksa hakea itse voi tilata kotiin. Joko valmista ruokaa tai vähemmän valmista.
Minä syön omaa spermaani neliovisen Bemarini takapenkillä. Se antaa minulle yli-inhimmiliset voimat!
T: Niko Petteri
Paskaa purkista.