Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti syötte jos ja kun Corona iskee?

Vierailija
15.03.2020 |

Mikä ois hyvä "Coronamenu"? Mitä syötte kun tauti iskee? Syöttekö hamstrattua makaronia, vai onko jollain vehnänoraat itämässä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa purkista.

Vierailija
2/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri pula-ajan lihapullia pistämällä rotukarjan jauhelihaan normaalia enemmän jauhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia

Vierailija
4/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, riisiä ja pakastevihanneksia.

Vierailija
5/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakasteessa aika paljon ruokia, mitä on jäänyt milloin lasagnesta, milloin kasvissosekeitosta, milloin hernerouhepihveistä jne.

Lämmitellään niitä.

Vierailija
6/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mehua ja kauravelliä meni keuhkokuumeessa.

Ruoka ostettiin tätä kotona olemista varten.

Vierailija
7/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiamme

Vierailija
8/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka lihapullat ja makaroni.

Tonnikala, ketsuppi ja makaroni.

Nöttkötti ja makaroni.

Teetä.

Eiköhän se siinä ole.

Kalapuikkoja ja hernekeittoa.

Kaalia.

Porkkanaa.

Uuni tomaatteja.

Vierailija
9/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon oikeasti kipeä niin syön sipsejä, jäätelöä ja suklaata. Ehkä leipää, jogurttia ja jotain hedelmiä.

Jos oon terve ja pitää vaan pysyä kotona niin teen ihan normaalia kasvispainotteista kotiruokaa

Vierailija
10/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuskin hirveästi jaksaa laitella ruokaa.

Joten eiköhän mene pakasteesta eineksillä ja woltilta tilaamalla, woltti jo kuulemma tarjoaakin mahdollisuuden että ruoka jätetään oven ulkopuolelle, ihan karanteenia varten.

Vierailija
11/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoksen nro 8 kiinalaisessa ravintolassa.

Vierailija
12/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä tarjouksesta 2 kanelikorppupussia hintaan 2€. Ne voi nauttia teen kanssa, vähän voita vain päälle. Sitten löytyy paljon Lidlin tomaattimurskaa (24 senttiä/tölkki) ja makaroneja, sekä Lidlin hernekeittoa kaksi isoa tölkkiä, ja tarjouksesta ostin makkaroita pakkaseen. Eiköhän näillä pärjäile tovin.

Tällä viikolla 1 kg lihapullalaatikkotarjous Lidlissä! Veikkaan että ovat lopussa heti, joten pitää mennä aamulla aikaisin. <- hyvän tarjouksen merkki, mitään ilmaita lounaita ei ole. Itarilla K-kauppialla ei ole mitään hyviä tarjouksia, antaa ihmisten vain mennä sinne tappelemaan kalliista tuotteista, niin jää meille muille enemmän Lidlin tavaroita.

T. Lidl-mies.

Vierailija
13/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakoita! 

Vierailija
14/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoka kaupasta lopu, pakastin on täynnä ja Foodora tuo lisää.

Vierailija
15/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon juotavaa, lähinnä marjamehuja, hedelmiä, suklaata. En usko, että ruokahalua löytyy juurikaan kuumeessa. Tärkeintä on saada jotain alas. Siksi ei kannata unohtaa vitamiineja yms. lisäravinteita.

Vierailija
16/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran elämässäni ollut keuhkokuume. Ei silloin ollut yhtään nälkä. Elin pääasiassa hunajalla maustetulla teellä. Pari piparkakkua taisin syödä sairauden aikana. 

Vierailija
17/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa syön sitä mitä kaapista löytyy ja mitä siitä jaksaa valmistaa. Pakkasessa vihanneksia ja lihaa, kaapissa pussikeittoja, pata-ateriapussukoita, on eri sortin hedelmäsoseita ja puurotarpeita yms. Perustavaraa mitä olisin muutenkin hankkinut isomman satsin kun on pitkä matka kauppaan.

Vierailija
18/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä sattuu tekemään mieli ja on saatavilla. Kaupat on auki ja jos ei pääse tai jaksa hakea itse voi tilata kotiin. Joko valmista ruokaa tai vähemmän valmista.

Vierailija
19/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön omaa spermaani neliovisen Bemarini takapenkillä. Se antaa minulle yli-inhimmiliset voimat!

T: Niko Petteri

Vierailija
20/33 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen hamstrattu täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi