Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystalo aloittaa koronatestaukset 6 kaupungissa

Vierailija
15.03.2020 |

Terveystalon testauspisteet sijaitsevat Turun lisäksi Helsingissä, Espoossa, Oulussa, Tampereella ja Kuopiossa. Mahdollisen altistuksen välttämiseksi testauspisteet sijaitsevat Terveystalon toimipaikan yhteydessä erillään muusta toiminnasta.

Potilaat ohjataan näytteenottoa varten testauspisteisiin etälääkärin chat-vastaanoton kautta. Terveystalossa otetaan näytteitä vain THL:n hyväksymien kriteerien mukaan, eli hengitystieinfektio-oireisista terveydenhuollon ammattilaisista ja iäkkäistä henkilöistä, sekä henkilöistä, joilla on akuutin hengitystieinfektion oireita ja joilla on syytä epäillä koronavirusta altistumistietojen tai matkustushistorian perusteella. Terveystalon lääkäri tekee itse arvion testauksen tarpeellisuudesta ja ilmoittaa jokaisen positiivisen tuloksen asiakkaan sairaanhoitopiirin tai erityisvastuualueen infektiolääkärille.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen puoli tarjoaa testauksen veronmaksajien varoilla. Terveystalo kuten muut yksityiset ostavat palvelun jostain eli tietenkin se maksaa jotain. 195€ kuulostaa melko todelliselta hinnalta tuolle testille, joka on melko uusi eli ei mikään rutiinitutkimus plus näytteeseen liittyy erityiskäsittelyä.

Vierailija
22/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testin hinta on 195 euroa

Kova raha. Eikä tuloksen tarvitse olla edes tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testin hinta on 195 euroa

Ihanan kallista.

Miten niin kallista?

Vierailija
24/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi testata, jos on lievä flunssa. Voi pysyä kotona.

Vierailija
25/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen puoli tarjoaa testauksen veronmaksajien varoilla. Terveystalo kuten muut yksityiset ostavat palvelun jostain eli tietenkin se maksaa jotain. 195€ kuulostaa melko todelliselta hinnalta tuolle testille, joka on melko uusi eli ei mikään rutiinitutkimus plus näytteeseen liittyy erityiskäsittelyä.

Terveystalo kyllä lypsää kaiken mahdollisen valtiolta.

Vierailija
26/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks vtussa tässäkin pitää jotain thl:n kriteereitä noudattaa. Mä taidan laittaa testauspisteen, jossa testataan kaikki halukkaat.

Aivan. Kun asiakas itse maksaa voi testata kaikki halukkaat. Miksi estää rahantulo?

Vierailija
27/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vtussa tässäkin pitää jotain thl:n kriteereitä noudattaa. Mä taidan laittaa testauspisteen, jossa testataan kaikki halukkaat.

Aivan. Kun asiakas itse maksaa voi testata kaikki halukkaat. Miksi estää rahantulo?

Rajallinen määrä testejä

Vierailija
28/32 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalo ei testaa kaikkia halukkaita!

Pitää täyttää tietyt kriteerit, että testi tehdään.  Joten ei se mikään rahastuskikka ole tuolle firmalle.

Jos haluaisi todella rahastaa, ottaisi testit keltä vaan!

Vierailija
29/32 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Terveystalo saa rahastaa koronalla, vaikka käsideseillä, vessapaperilla ymv. lähes elintärkeillä koronaan liittyvillä asioilla kiskurihintainen rahastus on kielletty?

Kysy telkkarissa, kun ei ne ihmiset täällä ole, jotka osaisivat vastata. Vanhuksille näytetään eri uutisia siellä.

Vierailija
30/32 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaisin noin paljon kun saman saa ilmaiseksi? Viime viikolla itse pääsin pääkaupunkiseudulla julkisen puolen testiin tunnin varoitusajalla ja tulos tuli 14 tunnin päästä.

Vierailija
31/32 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin noin paljon kun saman saa ilmaiseksi? Viime viikolla itse pääsin pääkaupunkiseudulla julkisen puolen testiin tunnin varoitusajalla ja tulos tuli 14 tunnin päästä.

Eiköhän jokainen ole tajunnut jo tähän mennessä, miten hakeutua testeihin!

Vierailija
32/32 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat keksineet hyvän rahastuskeinon. Terveystalo toimii kuin. Ikä tahansa rahastuslaitos, työterveyshoitajat keksivät laittaa mitä tahansa labroja että saavat myytyä palveluitaan. En ikinä ostaisi heiltä mitään, enkä käyttäisi heidän lääkäripalveluita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi