Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oli se Seppo Ruohonen sitten mahtava.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun katsoin Wikipediasta, hämmästyin kuinka upean uran Seppo Ruohonen oli tehnyt. Esiintynyt vuosikymmeniä maailman tunnetuimmissa oopperataloissa, Metropolitania myöten. Suorittanut Wienissä kolme erillistä tutkintoa parhain mahdollisin arvosanoin.
Näin taannoin televisio-ohjelman kolmesta Ruohosen veljeksestä, ja voi kun se oli hauska! Seppo Ruohonen oli myös mainio koomikko.