Peruisitko sinä terveyskeskuskäynnit ensi viikolta, jotka voi siirtää myöhemmäksi?
Minä perun labrakäynnin sekä verenpainehoitajallakäynnin. En halua nyt käydä terkkarissa ellei ole ihan huutava pakko.
Toki verikokeet on tärkeät ja sairauteni seuranta, mutta ehkä kuitenkin uskallan siirtää kuukaudella tai parilla etiäpäin välttääkseni koronariskin kaiken päälle.
Mitä te teette aikojenne kanssa tai tekisitte?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskus ilmoitti peruvansa kaikki kiireettömät vastaanottoajat. Minulle ei ole vielä ilmoitettu henkilökohtaisesti että pitkäaikaissairauden kontrollikäynti perutaan, mutta eivät tietenkään perjantaina ehtineet kaikkia.
Sehän onkin hyvä, minä luin juuri oman terkkarini sivut, ja tämmöistä ei siellä näkynyt, joten itse peruin labra-ajan netissä ja huomenna perun puhelimella tuon verenpaineajan.
Jospa täälläkin tulee tollanen tiedote esim huomenna, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskus ilmoitti peruvansa kaikki kiireettömät vastaanottoajat. Minulle ei ole vielä ilmoitettu henkilökohtaisesti että pitkäaikaissairauden kontrollikäynti perutaan, mutta eivät tietenkään perjantaina ehtineet kaikkia.
Sehän onkin hyvä, minä luin juuri oman terkkarini sivut, ja tämmöistä ei siellä näkynyt, joten itse peruin labra-ajan netissä ja huomenna perun puhelimella tuon verenpaineajan.
Jospa täälläkin tulee tollanen tiedote esim huomenna, en tiedä.
Ihan hyvä minustakin näin. Tosin täällä ei ole ollut ilmeisesti vielä ainuttakaan tartuntaa, niin on käynyt mielessä, että onko tässä samalla yritetty paikata sitä ettei terkkariin ole viime aikoina meinannut saada edes kiireaikoja. Tämä omakin käyntini varattiin yli kuukautta aiemmin, ja varmaan menee muutama kuukausi epidemian jälkeen että saan uuden ajan.