Kuka nykypoliitikoista olisi tapeeksi vahva pääministeriksi?
Kuka mielestäsi olisi kykenevä ottamaan vastuun ja tekemään vaikeitakin päätöksiä ihmisten suojelemiseksi?
Kuka siis Sanna Marinin tilalle pääministeriksi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho tai Riikka Purra
Ei helvetti mä nauran 😂😂😂 selkärangaton vs. piipittävä, mut joka tapauksessa äänekkäimmän (=typerimmän) kansanosan tahtiin tanssiva populisti? Hell no!
Tietenkin Elina Lepomäki tai Antti Häkkinen. Toisesta tulee seuraava kokoomuksen puheenjohtaja ja pääministeri aikanaan.
Kyllä jos poikkeustilaa ei pian julisteta, on kenraali Kivisen tehtävä johtopäätökset.
Sale, Marin ja Haavisto ovat parhaat suomessa, ei se siitä muuksi muutu, vaikka miten palasia väännellään.
Antti Kaikkonen on jämäkkä. Tai itse asiassa Matti Vanhanen... voisko Vanhasen saada takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin Elina Lepomäki tai Antti Häkkinen. Toisesta tulee seuraava kokoomuksen puheenjohtaja ja pääministeri aikanaan.
Sinä toivot väestönvaihtoa
Häkkänen on kyllä erittäin fiksu ja pidän hänen asioiden esittämistyylistään (vaikken kokoomusta äänestäkään), mutta pääministeriltä kaipaisi vähän enemmän vielä jytyä. Hmm.
Karmeaa, mutta ei tule ketään mieleen! Itse uumoilen kyllä, että pääministeri menee vaihtoon kunhan tämä korona tästä laantuu ja paluu normaaliin (jos sellaista tulee...) alkaa.
Itse demareiden & vihreiden kannattajana olin tähän koronaan saakka erittäin ylpeä pääministeristämme ja tästä hallituksesta. Nyt on pakko sanoa, että Marin & THL:n asiantuntijat eivät vakuuta. Marin vaikuttaa luottavan liikaa THL:ään joka puolestaan vaikuttaa olevan aivan pihalla. Marinilta kaivattaisiin vahvempaa johtamista, jämäkkää päätöksen tekoa.
Nyt nähdään myös miten heikoissa kantimissa Suomen terveydenhuolto on kun HUSinkin työntekijöistä on niin suuri pula, etteivät ulkomaanmatkojen jälkeen pääse/joudu edes karanteeniin.
Apua.