Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jota aidosti arvostat.

Vierailija
15.03.2020 |

Nainen, jota aidosti arvostat.
Perustele meille miksi.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvaohjaaja Kathryn Bigelow, häntä arvostan koska ohjaa hyviä elokuvia vaikeista aiheista (mm. The Hurt Locker, Detroit,Strange Days). Hän on myös saanut oscarin parhaasta ohjauksesta.

Jane Campion ohjannut myös lähes täydellisen hienoja ja kauttaaltaan hiottuja elokuvia (Piano).

Vierailija
62/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On olemassa naisia joiden on jostain syystä käsittämättömän ylivoimaista antaa tunnustusta toiselle naiselle, ikään kuin se olisi itseltä pois. Tällaiset naiset ovat sukupuolten välisen tasa-arvon suurimpia jarruja."

Katsokaapa tässäkin keskustelussa joidenkin on ihan pakko tulla alapeukuttamaan toisten arvostamia naisia. Muuta annettavaa ei ole keskusteluun missä nimenomaan selkeästi pyydettiin nimeämään nainen jota arvostaa. 

Mistä sä tiedät kuka on alapeukuttanut ja sen lisäksi kommentoinut?

Etkös nyt itse sitten ole juuri tuollainen.

Se että mielipide eroaa omastasi ei ole yhtä kuin ei voisi arvostaa jotakin toista naista.

Keskustelu on yleensä sellaista että kaikki osapuolet osallistuvat vastavuoroista.

Voit pitää blogia jos et halua että kukaan muu saa tuoda mielipidettään esille, paitsi sinä.

Minä arvostan aidosti naisia, jotka välittävät sen verran pysähtyä rauhassa, että huolella lukevat aiheen mitä kysytään ja vastaavat siihen -- pysyen asiassa . Alkamatta lässyttää jotain diipadaapaa toiselle keskustelijalle ja yrittämättä provosoida toista ihmistä ja ko keskustelua tylsille urille riitelemään itsensä kanssa. 

Sellaista naista arvostan, joka on siis asiallinen.

Kuten sinä teet, joko et ole nainen ja jos olet et selvästikkään sitten arvosta itseäsi.

Nimittäin miksi pahastua muiden mielipiteistä vaikka se onkin eri?

Tämä on keskustelupalsta ei ristiruutuun kysely.

Yrittäisit itse ymmärtää missä olet, ennen kuin latelet ehtoja miten muiden tulisi täällä olla ja vastata.

Ohiksena : Tuota . . . kuka muuten se "nainen on jota sinä aidosti arvostat" ? Sitä tässä kysyttiin.

Kenet sinä nimesit, en löytänyt vastaustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti Paakkanen, suomalainen yritysjohtaja.

Elegantti ja terävä bisnesnainen. Erittäin arvostettu.

Vierailija
64/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On olemassa naisia joiden on jostain syystä käsittämättömän ylivoimaista antaa tunnustusta toiselle naiselle, ikään kuin se olisi itseltä pois. Tällaiset naiset ovat sukupuolten välisen tasa-arvon suurimpia jarruja."

Katsokaapa tässäkin keskustelussa joidenkin on ihan pakko tulla alapeukuttamaan toisten arvostamia naisia. Muuta annettavaa ei ole keskusteluun missä nimenomaan selkeästi pyydettiin nimeämään nainen jota arvostaa. 

Mistä sä tiedät kuka on alapeukuttanut ja sen lisäksi kommentoinut?

Etkös nyt itse sitten ole juuri tuollainen.

Se että mielipide eroaa omastasi ei ole yhtä kuin ei voisi arvostaa jotakin toista naista.

Keskustelu on yleensä sellaista että kaikki osapuolet osallistuvat vastavuoroista.

Voit pitää blogia jos et halua että kukaan muu saa tuoda mielipidettään esille, paitsi sinä.

Minä arvostan aidosti naisia, jotka välittävät sen verran pysähtyä rauhassa, että huolella lukevat aiheen mitä kysytään ja vastaavat siihen -- pysyen asiassa . Alkamatta lässyttää jotain diipadaapaa toiselle keskustelijalle ja yrittämättä provosoida toista ihmistä ja ko keskustelua tylsille urille riitelemään itsensä kanssa. 

Sellaista naista arvostan, joka on siis asiallinen.

Kuten sinä teet, joko et ole nainen ja jos olet et selvästikkään sitten arvosta itseäsi.

Nimittäin miksi pahastua muiden mielipiteistä vaikka se onkin eri?

Tämä on keskustelupalsta ei ristiruutuun kysely.

Yrittäisit itse ymmärtää missä olet, ennen kuin latelet ehtoja miten muiden tulisi täällä olla ja vastata.

Ohiksena : Tuota . . . kuka muuten se "nainen on jota sinä aidosti arvostat" ? Sitä tässä kysyttiin.

Kenet sinä nimesit, en löytänyt vastaustasi.

Kummalta kysyit? Juuri tässä lainaamassasi keskustelussa ei tule kummankaan ilmi.

Vierailija
65/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris Jenner. Self made miljonääri joka kasvatti myös viisi menestyvää tytärtä, joista jokainen on multimijonääri, yksi jopa miljardööri (kaikkien aikojen nuorin sellainen). 

Vierailija
66/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Tastula, suomalainen tv-toimittaja joka suhtautuu aina siihen ohjelman vieraaseen lämmöllä ja kunnioittavasti. Fiksu.

Vierailija
67/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stylisti Outi Broux  (mm. Tuhkimotarinoita ohjelmassa) , hän on vaan niin lämmin ja osaava työssään.

Vierailija
68/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen .

Pää pystyssä ja aina varmana asiastaan vaikka kuinka kyykytettäisiin. Tänä kaikkia miellyttäjien aikakautena.

Totta. Hänen mielipiteensä ovat tänä päivänä äärimmäisen ei-suosittuja, mutta nainen ei taivu hatereiden edessä. Melkein kukaan ei kyllä tähän pysty, mies tai nainen.

Musta nöyryyden puute ihmisissä ei ole hyvä. Jos liikaa ajaa vain taipumattomana omaa asiaansa niin millainen maapallo olisi? Kaikki ajaisivat vain sitä mikä on itselle tuttu arvostamatta muiden näkemyksiä tai yrittämättä ymmärtää itselle vierasta. Voit seisoa omien aatteiden takana, mutta kunnioittaa silti muita. Ei rauhaa saavuteta noin. Oikea malliesimerkki mikä kristityissä ä ä ri-ajattelijoissa on pielessä.

Räsäsestä on ihmisyys kaukana. Oma mielipiteeni.

Niin. On varmasti helppoa sanoa näin, jos ei yhtään viitsi tutkia historiaa. Sinun tämänpäiväiset itsestäänselvyydet ovat muiden taipumattomuuden hedelmä.

Mielipide mielipide mielipide, sillä ei ole tekemistä historian tutkimisen kanssa. Tuo oli minun mielipide, sinulla sitten omasi ✌️

Omaasi ei selvästi ole koskaan testattu vastatuulessa. Ei minua kiinnosta, mitä sinulle käy, kun testi tulee. Senkus.

Miksi otat näin henkilökohtaisesti minun mielipiteeni?

Sallitaanko nyt vain jokaiselle omansa.

Tätä hain tuolla kun sanoin muiden mielipiteiden kunnioittamisen puutos.

Sinä voit olla tuota mieltä Räsäsestä ja minusta, minä silti olen erimieltä.

Ok. Me molemmat tiedämme, miten tämä menee. Jos esitän liian vaikean kommentin, sinä esität, että otan liian henkilökohtaisesti. Ota vain. En odottanutkaan, että osaat vastata siihen.

Vierailija
69/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Miitta Sorvali.

Hänestä tulee aina niin hyvä mieli kun näkee häntä jossain roolissa. Ihana, taitava, kauttaaltaan kaunis ihminen.

Vierailija
70/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen .

Pää pystyssä ja aina varmana asiastaan vaikka kuinka kyykytettäisiin. Tänä kaikkia miellyttäjien aikakautena.

Totta. Hänen mielipiteensä ovat tänä päivänä äärimmäisen ei-suosittuja, mutta nainen ei taivu hatereiden edessä. Melkein kukaan ei kyllä tähän pysty, mies tai nainen.

Musta nöyryyden puute ihmisissä ei ole hyvä. Jos liikaa ajaa vain taipumattomana omaa asiaansa niin millainen maapallo olisi? Kaikki ajaisivat vain sitä mikä on itselle tuttu arvostamatta muiden näkemyksiä tai yrittämättä ymmärtää itselle vierasta. Voit seisoa omien aatteiden takana, mutta kunnioittaa silti muita. Ei rauhaa saavuteta noin. Oikea malliesimerkki mikä kristityissä ä ä ri-ajattelijoissa on pielessä.

Niin. On varmasti helppoa sanoa näin, jos ei yhtään viitsi tutkia historiaa. Sinun tämänpäiväiset itsestäänselvyydet ovat muiden taipumattomuuden hedelmä.

Mielipide mielipide mielipide, sillä ei ole tekemistä historian tutkimisen kanssa. Tuo oli minun mielipide, sinulla sitten omasi ✌️

Omaasi ei selvästi ole koskaan testattu vastatuulessa. Ei minua kiinnosta, mitä sinulle käy, kun testi tulee. Senkus.

Ok. Me molemmat tiedämme, miten tämä menee. Jos esitän liian vaikean kommentin, sinä esität, että otan liian henkilökohtaisesti. Ota vain. En odottanutkaan, että osaat vastata siihen.

Minä arvostan suuresti naisia jotka eivät jää jankuttamaan jostain asiasta jumittaen positiivista ketjua.

Vierailija
71/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen .

Minä arvostan suuresti naisia jotka eivät jää jankuttamaan jostain asiasta jumittaen positiivista ketjua.

Ihan kuin sinun arvostuksesi olisi jotenkin kovaa valuuttaa minulle? Positivity blanket on aika tunnettu ilmiö jo tähän mennessä, en suosittele.

Vierailija
72/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen .

Mikä oli tuo vaikea kommentti jonka esitit, johon en mielestäsi osannut vastata?

Mielestäni ilmaisin jo hyvin selkeästi kantani, mitään vaikeaa kommenttia en ole havainnut sinun kirjoituksissasi olevan.

Lopetan keskustelun tähän, ajatukset eivät nyt aivan kohtaa kanssasi.

Parempaa ja suvaitsevampaa päivää sinne. :)

Vierailija
73/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne toimittajat Aarnio jutussa!

HS:n toimittajat Minna Passi ja Susanna Reinboth.

Sarjassamme:   Lahjomattomat ja lahjakkaat.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005551129.html

Vierailija
74/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen .

Mikä oli tuo vaikea kommentti jonka esitit, johon en mielestäsi osannut vastata?

Mielestäni ilmaisin jo hyvin selkeästi kantani, mitään vaikeaa kommenttia en ole havainnut sinun kirjoituksissasi olevan.

Lopetan keskustelun tähän, ajatukset eivät nyt aivan kohtaa kanssasi.

Parempaa ja suvaitsevampaa päivää sinne. :)

Ok. Et varmaan tiedosta tätä, mutta jokainen kirjoittamasi kaltainen kommentti vähentää sitä suvaitsevaisuutta. Ihmiset haistavat hyväksikäytön lopulta. Mutta siis mukavaa päivää sinulle!

Vierailija
75/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen, ei kaipaa selityksiä.

Vierailija
76/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Halonen, ei kaipaa selityksiä.

Kyllä sort of kaipaa. Tarja murensi presidentin arvovallan alas, Sale on tuonut sitä taas takaisin.

Vierailija
77/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisia jotka osaavat kiertää todella kamalat ihmiset kaukaa, säilyttäen arvokkuutensa ja mielen tyyneytensä.

Näitämeitä on paljon.

Energiaa jää kivoihin fiiliksiin...

😍🤗

Vierailija
78/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan naisia jotka osaavat kiertää todella kamalat ihmiset kaukaa, säilyttäen arvokkuutensa ja mielen tyyneytensä.

Näitämeitä on paljon.

Energiaa jää kivoihin fiiliksiin...

😍🤗

Sulle voi tulla yllätyksenä mutta ne kiva harmi kyllä yleensä vetävät puoleensa todella kamalia ihmisiä koska ovat kivoja ja antavat ihmisille mahdollisuuden, joten epäilen että sinä saattaisit olla sellainen epäkiva henkilö.

Tällainen tunne vain putkahti aatoksiin, voin toki olla väärässäkin kohdallasi.

Vierailija
79/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini. Hän on oikea superihminen. Hankkiutui eroon juopoksi ja väkivaltaiseksi muuttuneesta isästämme ja antoi meille lapsille hyvän lapsuuden. Jaksoi käydä kahdessa työssä ja sen päälle pyörittää yksin arkea ja hoitaa omakotalon kunnostustyöt itse. Vielä yli 70-vuotiaana hän on oikea teräsmummo, joka rientää tarvittaessa hätiin ja on valmis auttamaan kaikin mahdollisin tavoin.

No olisiko teidän jo aika auttaa äitiänne joka uhrasi teille koko ainoan elämänsä eikä jatkaa hänen kuppaamistaan hautaan asti. Miettikää mitä voitte tehdä äitinne hyväksi niin että hänen ei enää ikinä tarvitse yhdenkään teidän takianne laittaa tikku ristiin eikä huolta kantaa. Auttajat ei osaa pyytää eikä vaadi, ne antaa itsestään loppuun asti. Se ei silti ole oikein.

Vierailija
80/109 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan näyttelijä Outi Mäenpäätä syystä, että aina kun hän esiintyy jossain elokuvassa niin se (elokuva) on lähes poikkeuksetta hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi