Apua! Kauanko kestää ennen kuin itseruskettavan vaikutus häviää...?
Juu ei ihan onnistunut tämä kokeilu... Kauanko pitää yrittää peitellä itseään?
Ja olisko jotain pieniä vinkkejä, joilla lopputulos olisi vähemmän hävettävä? Vai voiko se ikinä muuta olla? Nimen omaan kädet on mulla se ongelmakohta...
Kommentit (5)
rusketus ei tietenkään kokonaan häviä yhdellä kuorinnalla mutta epätasaisuudet tasoituva. Jos sinulla ei ole kuorinavoidetta, niin voit käyttää vauva/oliiviöljyä, johon sekoitat reilusi kahvinpuruja. Tämä on muuten hyvä ja edullinen kuorina-aine! Pisara suohkusaippuaa ja samalla iho puhdistuu. Tämän jälkeen ei tarvitse edes rasvata ihoa. Iho tulisi kuoria aina ennen itseruskettavan levitystä, jotta tulos on tasaisempi.
Vinkkejä jatkoon: Älä käytä ihollesi liian tummaa itseruskettavaa. Valitse aina vaalein vaihtoehto. Itse asiassa itseruskettavia paljon " luonnollisempia" rusketustuotteita ovat itseruskettavaa pienen määrän sisältävät vartalovoiteet kuten Doven SummerGlow ja Nivean joku Holiday skin (?) rasvat. Niistä ei tule kerralla selkeä rusketus vaan vähitellen noin viikon sisään kun joka päivä laittaa. Voit myös sekoittaa itseruskettavaa normaaliin vartalorasvaan saadaksesi aikaan samanlaisen efektin.
Ennen ensimmäistä voitelukertaa kannattaa kuoria iho suihkussa. Sitten pitää vaan voidella pirun tarkkaavaisesti ja tasaisesti. Aikaahan se vie. Minä yleensä hieron pyörivin liikkein sääriä ja käsivarsia kunnes rasva on selkeästi imeytynyt. Lopuksi kannattaa pyyhkäistä vaikka pyyhkeellä polvet ja polvitaipeet sekä kyynärpäät ja kyynärtaipeet (niihin jää yleensä paakulle) ja sitten tietty pestä kämmenet lopuksi.
Jalat on ihan ok, mutta nää käsivarret... Aika ihanat rajat. Pakko kai tänään yrittää paikkailla tilannetta jotenkin, en ihan viikkoa voi pitkähihaisella kulkea. Ja kaiken lisäksi KÄMMENPOHJAT on ihanan ruskeat, vaikka pesin levittämisen jälkeen 3 kertaa saippualla kädet. Höh.
Ja mulla on muistaakseni Garnierin suihketta, töissä olen nyt niin en voi tarkistaa...
Kokeilen noita nyt mieluummin kuin lisää tuota ainetta... Ja mietin kaupassa, että ostanko sitä Doven Summerglowta vai tätä " oikeaa" itseruskettavaa ja TYHMÄ minä valitsin väärin.
t. idiootti ap
Mutta vinkkinä, niin kannattaa jatkossa käyttää sellasta suihkutettavaa, ne leviää melkein itsellään tasaiseksi, toisin kun rasvat, ja näyttääkin luonnolliselta, kun sitä voi laittaa just niin vähän kun haluaa!