Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävästä huolehtiminen kännissä

Vierailija
15.03.2020 |

Jätätkö ystäväsi todella pahassa kännissä yksin baariin tuntemattoman miehen ahdistellessa ystävääsi? Onko tälläinen normaalia ystävän toimintaa vai onko minulla paskoja ystäviä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko usein liikaa? Mikä on oma vastuusi juomisestasi?

Vierailija
2/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paskat juomatavat. T. se, joka ei jättänyt ystäväänsä kännisenä baariin ahdisteltavaksi, kunnes kyllästyi huolehtimaan aikuisesta ihmisestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä, mutta tekisin sen jälkeen selväksi, että mikäli aikuinen ei kykene hillitsemään omaa juomistaan, minä en ole se kaveri joka enää lähtee samaan baariin.

Vierailija
4/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kyllä saada kaverille järkeä päähän ja viedä kotiin mutta jos se ei vaan onnistu niin minkäs teet? En voi mitenkään pakottaa.

Vierailija
5/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi väliin, jos sillä näkyy olevan jotain sutinaa jonkun kanssa. Lähtisin vähin äänin häiritsemästä.

Vierailija
6/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä todellakaan kiinnosta alkaa kaitsemaan mitään itsensä tietoisesti siihen tilaan myrkyttäjiä.

sinulla on aikuisena ihmisenä aina vastuu itsestäsi, vaikka olisit 4 promillen humalassa. jos et kykene kännissä itsestäsi huolehtimaan, niin kannattaa jättää juomatta.

Vierailija
7/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä. Paitsi tietysti jos ystävä haluaa olla jonkun uuden tuttavuuden seurassa ja lähteä tämän kanssa, niin tietysti aikuinen ihminen saa niin tehdä.

Vierailija
8/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi yksin baariin. Mutta herkästi tilaisin taksin ja laittaisin menemään kotiin.

Vierailija
9/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtisin yhden kerran, mutta jos kaveri ei tämän jälkeen muuttaisi juomistottumuksiaan ja alkaisi itse ottaa vastuuta käytöksestään, en enää lähtisi hänen kanssaan ulos. Minulla on pari tuttua, jotka käyttäytyvät täysin vastuuttomasti humalassa ja ulkoistavat huolehtimisen seurueen muille jäsenille. Yksi esimerkiksi lykkää laukkunsa muille jo alkuillasta, että ei itse joutuisi huolehtimaan siitä. Toinen alkaa jossain vaiheessa iltaa riidellä miehensä kanssa, ja loppuilta meneekin sitten itkeskelyä kuunnellessa ja lohdutellessa. Ratkaisuni on, että en lähde kummankaan kanssa enää mihinkään.