Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoa viruskammoisille ihmisille.

Vierailija
15.03.2020 |

Jos ette ole vanhuksia, vauvoja tai perussairaita ihmisiä ei teillä ole oikeastaan mitään hätää.
Perusterveiden kuoleminen täällä Suomen terveydenhuollon alla on todella pieni, edes vanhuksilla yms joita pyritään hoitamaan niin hyvin kuin pystyy ja voi millään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanhus, vauva enkä perussairas, mutta kappas, kykenen loogiseen päättelyyn ja tunnen tartuntatautien leviämisperiaatteen. Ihan kaikki hmiset, kuuluit sitten riskiryhmään tai et, rakentuvat viruksen hakemista isäntäsoluista. Itse ainakin teen kaikkeni, etten anna virukselle mahdollisuutta levitä väestössä täysin vapaasti, koska siinä ei mene aikaakaan, kun on ne riskiryhmäläisetkin tavoitettu. Voitko kuvitella, että ei kaikkia ihmisiä kiinnosta vain se oma napa.

Vierailija
2/2 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös itse, että jos saan tartunnan, siitä ei ole minulle erityistä haittaa, koska olen perusterve.

Mutta kuten 1 jo sanoi, se on haitallista, että levitän sitä ympäriinsä, koska tartutan silloin nekin, joille se on vaarallisempi.

Tässä artikkelissa ei kerrota, tuhoaako korona edetessään noiden riskipotilaiden keuhkoja, vai onko kyseessä perusterveet ihmiset:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronaviruksen-syovyttamista-keuhko…

Olisi siis hyvä täydennys, onko perusterveellekin huonoimmillaan korona noin haitallinen (tuhoaa siis keuhkoja pysyvästi). Tuon tiedon jälkeen olen ollut itse varautuneempi koko tautia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi