Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja raskaus

Vierailija
14.03.2020 |

Muita raskaana olevia, joita tilanne huolettaa?
Olen lisäksi sairaanhoitaja osastotyössä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa. Olen itse lähihoitaja.

Vierailija
2/4 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko silti asiakastyössä? Itse siirryin pois töistä pari viikkoa sitten. Olisin tosin pian jäänyt muutenkin äitiyslomalle.

-labrahoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa, jäin vuosilomalle asiakastyöstä.Sen jälkeen varmaan palkatonta, ellei tarvitse hakea sairaslomaa, alkaa kohtu-/selkäkivut ja supistukset vaivata. niin etten enää nukukaan öisin, kun kivut pitää valveilla. Kesällä alkaa äitiysloma. Millä viikoilla te muut raskaana olevat olette?

Vierailija
4/4 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana 30 viikolla. Lomautuksen vuoksi jäin pois töistä 23.3.2020. Virallisesti äitiysloman olisi kuulunut alkaa toukokuun puolessa välissä.

Tavallaan olen huojentunut ettei tarvitse olla enää töissä (matkailualalla) sillä supistukset ja liitoskivut alkoi olla jo sen verran epämukavia etten millään pystyisi olemaan töissä enää. Lomautuksen vuoksi aikaistin myös äitiysloman alkua huhtikuun loppuun joten rahastakaan ei tarvitse kantaa huolta äitiyspäivärahojen vuoksi. Onneksi oli säästöjä hieman ettei tarvitse kärvistellä.

Kotona olen turvassa ja saan rauhassa laittaa kotia valmiiksi vauvalle ja nyt on myös aikaa huolehtia enemmän omasta terveydestä.

Synnytysvalmennukset sun muut peruttu, mutta onneksi löytyy paljon hyvää tietoa netistä.

Se mikä minua huolettaa eniten on synnytys. Toiveena tietenkin se, että puolisoni saisi olla koko matkan mukana. Olen lukenut siitä, että vaikka hölläisivät rajoituksia niin synnytykseen liittyvät rajoitukset poistetaan viimeisenä. Kesäkuun laskettuaika tulee kuitenkin aika nopeasti enkä usko tilanteen olevan silloin vielä kovinkaan hyvä. Stressaavaa. Varsinaista synnytyspelkoa ei ole, mutta halua on olla yhdessä miehen kanssa. Koitan vain kovasti ajatella sitä, että naiset synnyttää tänäkin päivänä kurjemmissa ja epähygieenisissä olosuhteissa,että enköhän tästä selviä minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi