Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on Mensan jäsen ja diplomi-insinööri. Aivan 😻

Vierailija
19.02.2026 |

Eletään hienoa elämää isossa omakotitalossa, jossa mies, DI, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Takka laitetaan kohta päälle ja tehdää hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kymmenen ihmistä. Ikkunan lattiasta kattoon, tähdet näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista. Kullikin on kultainen. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI miehet ovat älykkäitä ja järkeviä. Heille ei riitä pelkkä pillu vaan tahtovat naisesta enemmän. Arvostavat älykkäitä keskustelutaitoisia naisia. Eivät nussi muita siivouskomerossa kuten keskenkasvuiset pelimiehet tekevät. Siksi DI miehet ovat parhaita miehiä! Ymmärtävät elämää 😊

Vierailija
2/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Se kirjoitetaan M - A - N - S - E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Se kirjoitetaan M - A - N - S - E

Mans world

Vierailija
4/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis homo.

Vierailija
5/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella upeeta

Vierailija
6/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa niin on minunkin, siis kuten otsikossa. Noita muita juttuja ei sitten olekaan. 

Vierailija
7/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa niin on minunkin, siis kuten otsikossa. Noita muita juttuja ei sitten olekaan. 

Se sama

Vierailija
8/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä di mensa mielenterveys läppää. Hae kuule vahvemmat lääkkeet nyt vaan.

Vierailija
10/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole itse saavuttanut yhtään mitään? 

Huom! miehesi on Mensan jäsen ja DI. Mitä sinä olet? Oletko sinä varakas vai onko miehesi hankkinut kaiken varallisuuden ja hyvän mm. sen kodin jota kehuit.

Sitten kun miehesi löytää paremman naisen kuin sinä olet. Sinä et ole mitään muuta kuin nainen jolla OLI mies joka oli Mensan jäsen ja oli DI ja teillä oli kiva koti.

Vierailija
11/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään, jollain pyörii taas kauniit ja rohkeat omassa päässä. Surullista kun nämä potilaat päästetään ihmisten ilmoille.

Vierailija
12/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuit a bimp🤗

Vierailija
13/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole itse saavuttanut yhtään mitään? 

Huom! miehesi on Mensan jäsen ja DI. Mitä sinä olet? Oletko sinä varakas vai onko miehesi hankkinut kaiken varallisuuden ja hyvän mm. sen kodin jota kehuit.

Sitten kun miehesi löytää paremman naisen kuin sinä olet. Sinä et ole mitään muuta kuin nainen jolla OLI mies joka oli Mensan jäsen ja oli DI ja teillä oli kiva koti.

En pelkää vanhuutta. DI mies on maksanut minulle vapaaehtoista eläkevakuutusta jo 25 vuoden ajan ja sillä pärjään paremmin kuin hyvin. Vaihtakoon nuorempaan, jos mieli tekee, mutta en jaksa uskoa. Hän viihtyy kanssani varsin hyvin, kun huolehdin kaikista hänen tarpeistaan. Kaikista ja suostun kaikkeen!

Vierailija
14/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas täällä kateellisia porukkaa

Vierailija
15/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä mitään.

Miehen pitää olla ammatiltaan sotilas.

Tai toimitusjohtaja.

DI: t ovat näiden alamaisia.

Vierailija
16/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo vielä mitään.

Miehen pitää olla ammatiltaan sotilas.

Tai toimitusjohtaja.

DI: t ovat näiden alamaisia.

Olet todella pinnallinen

-ap

Vierailija
17/17 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tekniikan tohtori ja Megasocietyn jäsen. 

Eletään hienoa elämää kahdessa isossa omakotitalossa, jossa mies, TT, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Kaikki kolme takkaa laitetaan kohta päälle ja kokki valmistaa hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kaksitoista ihmistä. Ikkunan lattiasta kattoon, linnunrata ja galaksit näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista. Molemmat kullitkin on kultaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi