Aiotteko tehdä etätöitä verkkarit jalassa ja hiukset likasina?
Kommentit (26)
Tottahan toki.
Aloitan ne useimpina aamuina alasti sängyssä peiton alla.
Leggarit on jalassa ja tukka sekaisin, jos ei paskassa. Eat that.
Suihkussa käyn, mutta joo en laita hiuksia, verkkarit jalassa ja villasukat. Ainostaan webinaari kokouksiin laitan ponnari, vähän ripsaria ja paremman paidan.
En, koska on videopalavereja nyt entisten kokousten sijaan. Pakko olla edustava.
Vierailija kirjoitti:
Ulostaako kumppanisi usein päähäsi?
Vierailija kirjoitti:
En, koska on videopalavereja nyt entisten kokousten sijaan. Pakko olla edustava.
Saako videopalavereissa kuitenkin haista esim. hielle tai ulosteelle vai onko teidän firmassanne hajukameratkin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain vyötäröstä ylöspäin.
Yleensä olen pelkissä stringeissä.
Teen etätöitä yleensä kotivaatteet päällä, ne on siistit. En meikkaa silloin, muuten hoidan kyllä hygieniani :)
Olen työtön, mutta kyllä mä silti joka päivä käyn suihkussa, pukeudun nätisti mekkoon ja meikkaan. En viihdy likaisena ja laittautumattomana enkä edes omista ns. verkkareita.
Videoilla kaikki näyttää tosi hirveiltä. Meikkiä pitää olla kilotolkulla ettei näytä järkyttävältä 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulostaako kumppanisi usein päähäsi?
Ei ole kumppania, mutta jostain se paska silti ilmestyy. Elämän suuria mysteereitä.
Hiuksia en pidä likaisina ihan itseni takia, joten en aio nytkään alkaa likaamaan. Kotivaatteissa aion kyllä olla. Onneksi meillä on etäpalaverit vain äänitoiminnolla/työpöydän jaolla, videota ei kukaan käytä.
tissuttelen pari viikkoa, onneksi kävin superalkossa pari kk sitte.
Sujuu duunit paremmin hiprakassa muutenki
High Society kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako videopalavereissa kuitenkin haista esim. hielle tai ulosteelle vai onko teidän firmassanne hajukameratkin?
Toki saa, mutten halua :) Itsevarmempi olo, kun on puhdas ja siisti.
Mielelläni tekisin etätöitä nyt, mutta olen töissä Prismassa, joten ei kyllä onnistu. 8 tuntia päivässä pakko viettää isossa ihmismassassa ja vain toivottava parasta ja huolehdittava omasta hygieniatasosta.
Niin minä yleensäkin teen töitä, myös työpaikalla (koulussa). Tai no hiukset eivät ole paskaiset, koska pesen ne joka kolmas päivä, mutta muuten en jaksa paljon panostaa vaatteisiin tai minkään kampauksen vääntämiseen. En edes meikkaa.
En mä ole etätöissäkään mikään seinästä repäisty:) Aina hiukset puhtaina normaaleissa vaatteissa, usein neulemekoissa tai legginseissä ja tunikassa tms näin talvella.
Meen kuiteskin kauppakeskukseen lounaalle, joten pakko meikata ja pukeutua.