Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka jäivät ilman WC-paperia?

Vierailija
14.03.2020 |

Tuleepahan tuo pikkusuihku ainakin uudella tavalla tutuksi, kun pitää sillä nyt sitten pestä ahteri. On kuitenkin ihan kipeetä, ettei kaikille meille riitä vessanpaperia vuonna 2020.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa loppu wc paperi. En löytänyt rullaakaan viidestä kaupasta eikä ole sitä pikkusuihkuakaan. Kiiton vtun paljon hamsterit. Opetelkaa satana käyttää sitä paperia tehokkaasti. Itelle riittää 2 arkkia pyllyn pyyhintään ja sit pesen kädet. Noi satanan hamsterit varmaan käyttää kerralla 1/4 osaa rullasta pyllyn pyyhkimiseen.

Ei ne käytä sitä yhtään enempää kuin muutkaan noin keskimäärin. Sitä vaan pitää saada koska muutkin hamstraa ja koska se voi loppua kaupasta, ei omasta kodista. Todellisen tarpeen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
42/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ei ollut Lidlissä eikä Tokmannilla. En uskalla käyttää talouspaperia, jotta pönttö ei mene tukkoon..

Voi jösses tätä uusavuttomuutta! Mitä jos vain laitat roskiksen siihen pöntön viereen ja heitätte pyyhkimisen jälkeen sinne? Ei varmasti haise yhtään sen enempää kuin siteet ja tamponitkaan. 

Näin esimerkiksi Venäjällä ja Kreikassa toimitaan, kun putkien takia ei saa pistää paperia pönttoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla "jäi ilman"? Menikö teillä kaupat kokonaan kiinni vai sanottiinko, ettei sitä enää koskaan tule lisää? Mitä jos menisit vain kauppaan toisena päivänä? Pystytkö ajattelemaan elämää niin pitkälle ollenkaan? 

Olen nyt käynyt kolmena päivänä lähi-Prismassa WC-paperin ostoaikeissa ja jäänyt joka kerta ilman. En ole viitsinyt kävellen lähteä tarkistamaan kilometrien päässä olevien kauppojen tilannetta. Kuitenkin, kolmatta päivää ilman WC-paperia mennään.

Niin, olet käynyt tasan yhdessä kaupassa, etkä ole edes jaksanut lähteä kauemmas. Jaksuhalit sinulle, koeta jaksaa. 

Aivan. Toistelet sanojani kuin saisit jotain voimaa niistä. Ja jaksan kyllä. Pesen ahterini vedellä ehkä jatkossakin. En välttämättä enää paperia ostakaan.

Toistelen, koska en nähnyt tuossa vieläkään sitä "jäin ilman" -kohtaa. Jos itse olet päättänyt, ettet osta paperia ennen kuin sitä siinä lähimmässä kaupassasi on, missä kohtaa sinä jäit ilman?

Vierailija
44/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ei ollut Lidlissä eikä Tokmannilla. En uskalla käyttää talouspaperia, jotta pönttö ei mene tukkoon..

Voi jösses tätä uusavuttomuutta! Mitä jos vain laitat roskiksen siihen pöntön viereen ja heitätte pyyhkimisen jälkeen sinne? Ei varmasti haise yhtään sen enempää kuin siteet ja tamponitkaan. 

Kyllä muuten haisee paperit roskiksessa, jos kakka on mallia "tahmamämmi". Viiden ihmisen kakkapaperit roskiksessa..

Vierailija
45/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on aikamoista. Mun lähikaupassa ei ollut paperia. Autottomana matkustin bussilla 5 km päähän isoon markettiin. Ei sielläkään.

Eikö kaupat voisi laittaa paskapaperille jotain rajaa per talous. Toki sitäkin voi kiertää, mutta tekisi hamsujen elämän edes vaikeaksi.

Moni muukin tuote oli loppu. Esim. paistovalmiit patongit. Sehän onkin tärkeää, että karanteenissa saa uunituoretta leipää, eikä joudu pakastimesta sulattamaan.

Ja sinulle ei tullut mieleen, että niitä patonkeja on ostettu, kun muuta leipää ei ollut hyllyssä. Miksi sinä kuvittelet, että sinun patongin ostosi olisi järkiperäisempää kuin muidenkaan? Jostain syystä sinäkin niitä ilmeisesti olisit halunnut ostaa.

Vierailija
46/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten haisee paperit roskiksessa, jos kakka on mallia "tahmamämmi". Viiden ihmisen kakkapaperit roskiksessa..

Normaali kakka ei ole mallia tahmamämmi ja siihenkin pitäisi käsisuihkun tepsiä.

Vierailija
47/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levätkääs nyt kunnolla, että jaksatte taas kärrätä perspaprua ensviikolla, kun sitä alkaa valua kaupoille rekkalasteittain.

Vierailija
48/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpahan naapurin pervoilijalle kakkainen ylläri, kun menee yön hämärissä käymään roskiksella etsiäkseen wc-roskapussisi, ja  toiveissaan löytää tuoreen verisiä "tumppuja".

Vierailija
49/50 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain paperia. Minulla on vakava suolistosairaus, joten sitä kuluu.

Vierailija
50/50 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi