Onko tämä palsta aiheuttanut teille ahdistusta ja surua? Itselläni koko maailma meni synkäksi.
Tämä ilkeyden määrä on sanoinkuvaamaton. Oikein ottaa rinnasta, ihmiset ovat järkyttävän julmia.
Kommentit (16)
Sitten sä heräsit ja palstailit menemään.
Ulkonäkökommentointi täällä on ihan sairasta. Kannattaa ennemmin uskoa mitä normaalielämässä kuulee kuin näitä BMItä tuijottavia tasoteoreetikkoja.
minkälainen ihminen edes kykenee ottamaan itseensä internetin ilkeilyjä?
Ei ole vaikuttanut tuolla tavalla.
Täällä riidellään siitä että kenen työ on arvokkaampi. Kumpa Korona pyykis pois kaikki suomalaiset. Näin julma ja kansa ei saisi olla olemassa.
No onhan tämä aika masentavaa usein, mutta olen saanut useita makeita nauruja. Silloin tällöin olen saanut lukea koskettavia ja/tai oivaltavia kirjoituksia. Joskus myös oppinut jotain.
Täytyy vain oppia suodattamaan pahantahtoiset kirjoitukset, joita ikävä kyllä on aika paljon. Toivon, että niiden kirjoittajat ovat vähemmistössä ja jotka vain sattuvat tuottamaan tekstiä enemmän kuin hyvikset.
Mies haki pönikän punkkua, kyllä se siitä.
Tämä palsta ei sovi heikkohermoisille. Kasvata teflon-pinta ja palaa sen jälkeen takaisin.
Itsehän tänne suurimman sonnan suollat, työttömien kadehtija. Miksi yleensä teet näitä typeriä aloituksiasi?
Älä anna mennä ihon alle.
Itse olin täältä pois jonkin aikaa luettuani tarpeeksi pöyristyttäviä kommentteja. Tajusin kuitenkin että minun ei tarvitse välittää niistä eikä ne ole kohdistettu minuun, niinkuin useimmat viestit eivät ole kehenkään. Täällä sanotaan asioita joita kukaan sanoista ei kehtaisi sanoa kenellekään kasvotusten. Tätä ei tarvitse ottaa vakavasti.
Parasta täällä on vertaistuki ja huumori. Joskus aamuvarhaisella näitä lukiessa nauran ihan hirnumalla. Lisäksi rakastan lukea ihmisten kokemuksia ja muisteluja. Tajuan että samanlaisia ollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna mennä ihon alle.
Itse olin täältä pois jonkin aikaa luettuani tarpeeksi pöyristyttäviä kommentteja. Tajusin kuitenkin että minun ei tarvitse välittää niistä eikä ne ole kohdistettu minuun, niinkuin useimmat viestit eivät ole kehenkään. Täällä sanotaan asioita joita kukaan sanoista ei kehtaisi sanoa kenellekään kasvotusten. Tätä ei tarvitse ottaa vakavasti.
Parasta täällä on vertaistuki ja huumori. Joskus aamuvarhaisella näitä lukiessa nauran ihan hirnumalla. Lisäksi rakastan lukea ihmisten kokemuksia ja muisteluja. Tajuan että samanlaisia ollaan kaikki.
Itse taas kummastelen mistä kivien alta nämä jotkut kirjoittelee, kun en koe olevani alinta pohjasakkaa vaikka olen keskikoulutettu työtön hieman ylipainoinen sinkkuäiti.
Livenä saa kuulla tämsälleen samat jutut kun täällä. Ihmiset ovat ilkeitä.
Ei kai kukaan ole niin tyhmä että korvaansa lotkauttaa millekään mitä av:lla sanotaan. Tämähän on pelkkää provoiluviihdettä alusta loppuun. Ja ap:lle neuvoksi: vietä vähemmän aikaa ruudun ääressä, ulkoile enemmän ja ennen kaikkea LAIHDUTA!
Noh, AV onkin kansakunnan virallinen paskaviemäri. Täältä löytyy vain sitä itseään.
Hyvä kuulla, koska me enme ole ystäviäsi. Päin vastoin olet vihollinen. Jos tilanne äityy pahaksi yhteiskunnassa, sinä ja muut vastaavat jäätte rajusti jalkoihin. Meitä on lähiöt täynnä, jotka vain odotamme vuoroamme nousta.
Myönnän että itse kirjoitin yhden työttömiä syyllistävän kommentin joka ei ollut ihan loppuun asti ajateltu