Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiden kuukauden päästä olen tosielämän Andy

Vierailija
14.03.2020 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset on sitä varten, jos tarve on kova mutta muuta seuraa ei löydy.

Vierailija
2/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten? Eivät ole mua varten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska leffa :D

Vierailija
4/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska leffa :D

Näin mäkin luulin 2005. Nyt lähinnä itkettää koko leffa.

ap

Vierailija
5/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, miksei?

Vierailija
6/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, miksei?

Etsin jotain aidompaa. Maksaminen tarkoittaisi, että olen luovuttanut.

ap

Vierailija
7/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuskin kannattaa turhaan pohtia täysin keksittyjä aikarajoja. Jos toiveissa on löytää oikea parisuhde eikä niinkään päästä eroon neitsyydestä, niin maksulliset eivät tosiaan ole vaihtoehto, mutta  oleellisempaa on miettiä mistä pääosin haet seuraa, miksi et ole tähän päivään mennessä löytänyt seurustelukumppania, ja minkä pitäisi muuttua jotta tulevaisuudessa mahdollisuudet nousisivat.

Vierailija
8/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuskin kannattaa turhaan pohtia täysin keksittyjä aikarajoja. Jos toiveissa on löytää oikea parisuhde eikä niinkään päästä eroon neitsyydestä, niin maksulliset eivät tosiaan ole vaihtoehto, mutta  oleellisempaa on miettiä mistä pääosin haet seuraa, miksi et ole tähän päivään mennessä löytänyt seurustelukumppania, ja minkä pitäisi muuttua jotta tulevaisuudessa mahdollisuudet nousisivat.

Pohdin aikarajaa. koska se on kaunis tasaluku ja hyvä ketjun aihe.

Noita muita asioita olen miettinyt. Ja paljon. Valitettavasti kaikkiin niihin ratkaisu olisi vain aikakone.

ap

Vierailija
9/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakone ei ole ratkaisu, olethan itse siinä elävä esimerkki siitä että nuorempi sinä ei auttanut aiheeseen.

Mutta keskustelun etenemiseksi, miksipä et kertoisi

1. Mistä haet seuraa?

2. Mitkä aiheet ovat tähän mennessä estäneet seurustelusuhdetta syntymästä? ja

3. Oletko muuttanut toiminnassasi jotain löytääksesi kumppanin?

Bonuksena ehkä keksimme jotain, mikä voisi parantaa mahdollisuuksia.

Vierailija
10/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikakone ei ole ratkaisu, olethan itse siinä elävä esimerkki siitä että nuorempi sinä ei auttanut aiheeseen.

Mutta keskustelun etenemiseksi, miksipä et kertoisi

1. Mistä haet seuraa?

2. Mitkä aiheet ovat tähän mennessä estäneet seurustelusuhdetta syntymästä? ja

3. Oletko muuttanut toiminnassasi jotain löytääksesi kumppanin?

Bonuksena ehkä keksimme jotain, mikä voisi parantaa mahdollisuuksia.

Se voisi auttaa, koska nyt voisin kertoa nuoremmalle itselleni, että ei olisi niin nössö.

1) Tällä hetkellä Tinderistä

2) Minä, mun epävarmuuteni ja vielä kerran minä

3) Mä yritän olla itsevarmempi ja välittää vähemmän siitä mitä muut ajattelevat

ap

Vierailija
11/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Andy jo 5,5 vuotta sitten 😃

Vierailija
12/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi auttaa, koska nyt voisin kertoa nuoremmalle itselleni, että ei olisi niin nössö.

1) Tällä hetkellä Tinderistä

2) Minä, mun epävarmuuteni ja vielä kerran minä

3) Mä yritän olla itsevarmempi ja välittää vähemmän siitä mitä muut ajattelevat

ap[/quote]

1) Kuuleman mukaan erittäin ulkonäkökeskeinen foorumi. Oletko panostanut valokuviisi, miettinyt onko kuvista selkeää että juuri sinä olet hakemassa seuraa, sekä näytätkö niissä hyvältä ja myöskin ovatko kuvat uudehkoja?

Toisekseen Tinder on myös tunnettu yhden yön juttujen aplikaationa, joten ehkä sinun lähtökohtaisesti kannattaisi miettiä kokonaan muita lähestymistapoja.

2) Onko tämä epävarmuus siis parantunut nyttemmin? Kun mainitsit että nuorempi sinä oli liian nössö, onko nykyinen sinä erilainen?

Onko tämä myös se sama syy jonka deittailukumppanisi ovat kertoneet, vai oma tuntemuksesi?

3) Seurustelu on aina kahden kauppa, joten joudut jatkossakin välittämään siitä mitä muut ajattelevat. Palaten edelliseen kysymykseen, oletko aivan varma että tämä epävarmuus on johtava syy yksinoloon?

Kuinka se näkyy mahdollisille treffikumppaneille?

Vierailija
13/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Kuuleman mukaan erittäin ulkonäkökeskeinen foorumi. Oletko panostanut valokuviisi, miettinyt onko kuvista selkeää että juuri sinä olet hakemassa seuraa, sekä näytätkö niissä hyvältä ja myöskin ovatko kuvat uudehkoja?

Toisekseen Tinder on myös tunnettu yhden yön juttujen aplikaationa, joten ehkä sinun lähtökohtaisesti kannattaisi miettiä kokonaan muita lähestymistapoja.

2) Onko tämä epävarmuus siis parantunut nyttemmin? Kun mainitsit että nuorempi sinä oli liian nössö, onko nykyinen sinä erilainen?

Onko tämä myös se sama syy jonka deittailukumppanisi ovat kertoneet, vai oma tuntemuksesi?

3) Seurustelu on aina kahden kauppa, joten joudut jatkossakin välittämään siitä mitä muut ajattelevat. Palaten edelliseen kysymykseen, oletko aivan varma että tämä epävarmuus on johtava syy yksinoloon?

Kuinka se näkyy mahdollisille treffikumppaneille?

1) Saan välillä matcheja. Välillä myös naiset aloittavat suuntaani keskustelun. 

2) Ei nykyisyys välttämättä ole erilainen, mutta nyt tiedän mitä pitäisi tehdä. Eri asia on kykenenkö sitä tositilanteessa toteuttamaan ja tekemään. Lähinnä kyse on omista tuntemuksista. Mulla ei ole hirveästi deittailukokemusta, joten joudun tekemään johtopäätöksiä naisten käytösten perusteella.

3) Ei se ainoa syy ole. Mutta on se suuri syy, jos se johtaa tilanteiden karttamiseen ja mahdollisuuksien torppaamiseen.

ap

Vierailija
14/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta AP Porvooseen, niin voisi helpottaa.

Vierailija
15/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) Ei nykyisyys välttämättä ole erilainen, mutta nyt tiedän mitä pitäisi tehdä. Eri asia on kykenenkö sitä tositilanteessa toteuttamaan ja tekemään. Lähinnä kyse on omista tuntemuksista. Mulla ei ole hirveästi deittailukokemusta, joten joudun tekemään johtopäätöksiä naisten käytösten perusteella.

3) Ei se ainoa syy ole. Mutta on se suuri syy, jos se johtaa tilanteiden karttamiseen ja mahdollisuuksien torppaamiseen.

ap

Miksipä emme jatkaisi.

1) Ei vastaa lainkaan kysymyksiin, mutta kiva että tulee matcheja. Oletko silti harkinnut muita mahdollisia paikkoja?

2) Jos nykyinen sinä on parempi kuin aiempi sinä, niin tällä hetkellä kumppanin tapaamisen pitäisi olla todennäköisintä. Älä murehdi menneisyyttä.

3) Oletko oikeasti pohtinut näitä syitä, ehkä jopa jonkun muun kanssa? On helppoa linkittää ongelmat joihinkin tunnistamiinsa tekijöihin, mutta vaikeampi myöntää että taustalla saattaakin olla jokin kolmas syy

Vierailija
16/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksipä emme jatkaisi.

1) Ei vastaa lainkaan kysymyksiin, mutta kiva että tulee matcheja. Oletko silti harkinnut muita mahdollisia paikkoja?

2) Jos nykyinen sinä on parempi kuin aiempi sinä, niin tällä hetkellä kumppanin tapaamisen pitäisi olla todennäköisintä. Älä murehdi menneisyyttä.

3) Oletko oikeasti pohtinut näitä syitä, ehkä jopa jonkun muun kanssa? On helppoa linkittää ongelmat joihinkin tunnistamiinsa tekijöihin, mutta vaikeampi myöntää että taustalla saattaakin olla jokin kolmas syy

1) Mä ajattelin, että tuo vastaa kysymyksiin. Jos saa matcheja se tarkoittanee, että kuvat ovat sellaisia joihin on panostettu ja ne ovat matchaajien mielestä myös sopivan uusia. Olenko harkinnut muita paikkoja? Totta kai. Valitettavasti tietyt paikat hallitsevat deittailukulttuuria ja siellä missä on eniten ihmisiä on myös suurin todennäköisyys löytää toinen ihminen.

2) Olet oikeassa. Valitettavasti olen parempi antamaan neuvoja kuin toteuttamaan niitä.

3) Vain itsekseni. Ei mulla ole ketään jolle näistä puhua. Ei mies kehtaa kokemattomuudestaan puhua. 

ap

Vierailija
17/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä emme jatkaisi.

3) Oletko oikeasti pohtinut näitä syitä, ehkä jopa jonkun muun kanssa? On helppoa linkittää ongelmat joihinkin tunnistamiinsa tekijöihin, mutta vaikeampi myöntää että taustalla saattaakin olla jokin kolmas syy[/quote]

1) Mä ajattelin, että tuo vastaa kysymyksiin. Jos saa matcheja se tarkoittanee, että kuvat ovat sellaisia joihin on panostettu ja ne ovat matchaajien mielestä myös sopivan uusia. Olenko harkinnut muita paikkoja? Totta kai. Valitettavasti tietyt paikat hallitsevat deittailukulttuuria ja siellä missä on eniten ihmisiä on myös suurin todennäköisyys löytää toinen ihminen.

2) Olet oikeassa. Valitettavasti olen parempi antamaan neuvoja kuin toteuttamaan niitä.

3) Vain itsekseni. Ei mulla ole ketään jolle näistä puhua. Ei mies kehtaa kokemattomuudestaan puhua. 

ap[/quote]

OK, ehkä kommenttini eivät auttaneet mihinkään suuntaan.

Oletko treffaillut joidenkin ihmisten kanssa jonkin aikaa, vai ovatko kontaktit lähinnä netissä?

Vierailija
18/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, ehkä kommenttini eivät auttaneet mihinkään suuntaan.

Oletko treffaillut joidenkin ihmisten kanssa jonkin aikaa, vai ovatko kontaktit lähinnä netissä?

Auttoivat ne. Pohdin tilannettani.

En ole oikeastaan ikinä ns. treffaillut. Tavannut joskus enemmän kuin kerran. Netissä sitten myös kontakteja.

ap

Vierailija
19/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, miksei?

Etsin jotain aidompaa. Maksaminen tarkoittaisi, että olen luovuttanut.

ap

Jos puhutaan maksullisista naisista niin mä hyväksyn ne muille. Ei kuulu mun tapoihin moralisoida toisten juttuja. Itse en vain innostu maksullisista. En tiedä miksi mutta tuo elin ei vain innostu maksullisista. Jostakin syystä mitä en osaa selittää haluan että nainenkin haluaa. On se joitakin kertoja onnistunut ja EHKÄ onnistuu myös tulevaisuudessa. Paha sanoa kun en osaa ennustaa.

Vierailija
20/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, oletko saanut noilta live-kontakteilta perusteita miksi teistä ei tullut paria? Jos siis päätös on ollut heidän, ei sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi