Mites me, jotka ei voida etänä työskennellä? Olen vaatemyyjä
Mihin se raja vedetään? Enemmän myyjät on läheisisissä tekemisissä rahan/asiakkaiden kanssa kun Esim. bussikuskit.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että kenelläkään ei ole niin akuuttia tarvetta vaateostoksille, että pitäisi flunssaisena lähteä niitä ostamaan. Flunssa, ja tietääkseni myös korona, kestää maksimissaan muutaman viikon, joten ne vaateostokset voi tehdä sen jälkeen. Sillä aikaa, kun sairastaa, voi kotona käyttää vaikka vähän kulahtaneempiakin vaatteita.
Itse ainakin olen sen verran mukavuudenhaluinen, etten lähtisi kauppaan vaatteita sovittelemaan kipeänä. Enkä myöskään halua levittää tieten tahtoen mitään tautia, joten siksikään en menisi kauppaan sovittamaan vaatteita silloin kun sairastan jotain tarttuvaa tautia.
Kuule aika moni, tietäisitkin!!
Vierailija kirjoitti:
Minä voin koska tahansa tulla tekemään sinun työsi. Voit sitten rauhassa jäädä kotiin suojaan isolta pahalta koronalta. T.työtön
Tämä väite jaksaa aina huvittaa. Kukaan ei pysty tekemään kenenkään toisen työtä ilman perehdytystä ja harjoittelua.
Paitsi suuret ylijumalat, Sari Sairaanhoitajat
Minä olen siivoojana hoitokodissa, miten pääsen pois?!!??
Totisesti, te olette eturintamassa tässä taistelussa, joten ole hyvä, jaxuhali tältä kaupan kassalta, joka vaan kolikoita ynnäilee.