Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites me, jotka ei voida etänä työskennellä? Olen vaatemyyjä

Vierailija
14.03.2020 |

Mihin se raja vedetään? Enemmän myyjät on läheisisissä tekemisissä rahan/asiakkaiden kanssa kun Esim. bussikuskit.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pärskii kassalla ja myymälässä. Käytän hanskoja, mutta ne on aika hankalat käyttää.

Ap

Voi kauheaa, ihan pärskivät! Kyllä on elämä julmaa teillä vaatekaupanmyyjillä. Onneksi meillä hoitoalan henkilökunnalla on paljon helpompaa ja turvallisempaa.....

Totisesti, te olette eturintamassa tässä taistelussa, joten ole hyvä, jaxuhali tältä kaupan kassalta, joka vaan kolikoita ynnäilee.

Vierailija
82/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että kenelläkään ei ole niin akuuttia tarvetta vaateostoksille, että pitäisi flunssaisena lähteä niitä ostamaan. Flunssa, ja tietääkseni myös korona, kestää maksimissaan muutaman viikon, joten ne vaateostokset voi tehdä sen jälkeen. Sillä aikaa, kun sairastaa, voi kotona käyttää vaikka vähän kulahtaneempiakin vaatteita.

Itse ainakin olen sen verran mukavuudenhaluinen, etten lähtisi kauppaan vaatteita sovittelemaan kipeänä. Enkä myöskään halua levittää tieten tahtoen mitään tautia, joten siksikään en menisi kauppaan sovittamaan vaatteita silloin kun sairastan jotain tarttuvaa tautia.

Kuule aika moni, tietäisitkin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin koska tahansa tulla tekemään sinun työsi. Voit sitten rauhassa jäädä kotiin suojaan isolta pahalta koronalta. T.työtön

Tämä väite jaksaa aina huvittaa. Kukaan ei pysty tekemään kenenkään toisen työtä ilman perehdytystä ja harjoittelua. 

Paitsi suuret ylijumalat, Sari Sairaanhoitajat

Vierailija
84/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivoojana hoitokodissa, miten pääsen pois?!!??