Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravan Prisma tänään klo9.30

Vierailija
14.03.2020 |

Wc-ja talouspaperi täysin loppu, kuivasäilykkeet loppu varsinkin Mutti tom.murskat/pyreet, pussikeitot loppu, näkkäri yms hyllyt tyhjinä, käsidesit loppu, pakatut tuorelihat kuten jauheliha, palalihat, broilerisuikaleet yms kaikki loppu, leivät vähissä ja esim.Vaasan ruispalat aivan loppu, pakastekaapit tyhjinä tuotteista. Jne.

Oli jokseenkin absurdi olo siellä käyskennellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne sitä tunkee..

Vierailija
2/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se! Varsinkin noiden lihahyllyjen tyhjänä loistaminen aiheutti minussa spontaanin röhähdyksen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on typeriä lampaita.

Vierailija
4/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse Keravalla ja mietin jo eilen käydessäni kaupassa, että tässä ei mitään järkeä. Mä en ole hamstrannut mtään, ehkä kuolen sitten nälkään. Onneksi vessapaperia riittää kuitenkin, sillä vanhat varastot täynnä. Vessapaperi on kohta kultaakin arvokkaampaa, joten voin käydä sillä sitten kauppaa ;). Mitä sitä rahalla, kun on vessapaperia ;)

Vierailija
5/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voin syödä ravintolassa vaikka kolmesti päivässä.

Vierailija
6/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin cittarissa 10 aikaan. En omalla reissullani huomannut, että mikään olisi loppu, mutta hain kyllä vain muutaman asian enkä jäänyt kiertelemään. Rullakkoja oli kyllä pitkin poikin eli varmaan on täytetty hyllyjä kiireelle.

Älytöntä hommaa tuo hamstraus kyllä, itse aion jatkaa ihan normaalia elämää.

Vierailija
7/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat unohtaneet Salet. Juuri tulin ja hyllyt suorastaan notkuivat tavaraa. Yksi asiakas minun lisäksi.

Vierailija
8/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc-paperia kannattaa kyllä hamstrata, koska jos tulee kriisi, niin se on sitten LOPPU.

Milläs sitten pyyhit?

Vierailija
9/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin cittarissa 10 aikaan. En omalla reissullani huomannut, että mikään olisi loppu, mutta hain kyllä vain muutaman asian enkä jäänyt kiertelemään. Rullakkoja oli kyllä pitkin poikin eli varmaan on täytetty hyllyjä kiireelle.

Hamstraus on nimenomaan järkevää. Ei se tavara sieltä lopu, maanantaina tulee uudet rekat. Itse ajattelin vähentää kaupassa käynnit kertaan viikossa tai parissa, niin tottakai nyt pitää sitten ostaa enemmän kerralla. Onhan viranomaisetkin kehoittaneet vähentää ihmisten joukossa liikkumista, niin tätähän ohjetta vain nyt noudatetaan.

Vierailija
10/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne sitä tunkee..

Persiiseen

Vierailija
11/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat unohtaneet Salet. Juuri tulin ja hyllyt suorastaan notkuivat tavaraa. Yksi asiakas minun lisäksi.

juu meidän lähi-Salessa ei ollut loppu kuin jauheliha ja broilersuikaleet. Oli leipää, riisiä, kanafileitä yms. Tampereella.

Vierailija
12/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shhh, älä anna mammoille vinkkejä. Pitäähän meille ei-hamstraajille jäädä joku ostopaikka.

Vierailija
13/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamstraus on nimenomaan järkevää. Ei se tavara sieltä lopu, maanantaina tulee uudet rekat. Itse ajattelin vähentää kaupassa käynnit kertaan viikossa tai parissa, niin tottakai nyt pitää sitten ostaa enemmän kerralla. Onhan viranomaisetkin kehoittaneet vähentää ihmisten joukossa liikkumista, niin tätähän ohjetta vain nyt noudatetaan.

Jos käyt kerran viikossa kaupassa, et ole hamstrausta nähnytkään. Järki käteen.

Vierailija
14/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wc-paperia kannattaa kyllä hamstrata, koska jos tulee kriisi, niin se on sitten LOPPU.

Milläs sitten pyyhit?

Talouspaperilla, nenäliinalla.

Jos ei muuta niin metsään ja sammaleella.

Vierailija
15/15 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shhh, älä anna mammoille vinkkejä. Pitäähän meille ei-hamstraajille jäädä joku ostopaikka.

Ilmoita viesti asiattomaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän