Pidä 1-2 metrin etäisyys kaikkiin. Helppo sääntö
Kun vielä peset kätesi usein ja hyvin sekä varot pärskiviä, suojaat itsesi varsin hyvin. Onneksi me suomalaiset emme halua helposti toisia reviireillemme.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kaupoajonos
sa, kun taakse liimautuu ihminen?
Hyvä kysymys. Itse käytän vain kauppoja, jossa on itsepalvelukassa.Näppäilen hansikkailla.
Bussissa takan oleva aivastaa 3 kertaa ja yskii..
Vierailija kirjoitti:
Bussissa takan oleva aivastaa 3 kertaa ja yskii..
Auts! Älä käänny vaan etsi kauempaa paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kaupoajonossa, kun taakse liimautuu ihminen?
Yleensä välissä on ostoskärryt. Jos tuppaa liian lähelle, käännyn ja yskäisen.
Lopettakaa sillä käteisellä maksaminen.
Kunpa voisi ostaa tarroja, joissa lukee "pidä 2 metriä etäisyyttä". Laittaisin eteen ja taakse takkiini.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa voisi ostaa tarroja, joissa lukee "pidä 2 metriä etäisyyttä". Laittaisin eteen ja taakse takkiini.
Ja sama eri kielillä. Toisaalta voisi olla tehokkaampaa laittaa teksti "varo, minulla on Korona".
Eipähän ainakaan sukupuolitaudit tartu.
Suomeen voi julistaa yleinen lähestymiskielto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama eri kielillä. Toisaalta voisi olla tehokkaampaa laittaa teksti "varo, minulla on Korona".
Ennen spitaaliin sairastuneiden tuli huutaa mitä sairasta sairastivat ja soittaa kovaäänistä kelloa jotta muut kuulivat missä spitaaliinen kulki ja osasivat sitten varoa saamasta siitä tartuntaa.
Eilen kassajonossa joku yskähteli takanani.
Itsepalvelukassoilla oli ainakin eilen vähintään yhtä paljon väkeä kuin muillakin kassoilla.
M44 kirjoitti:
Suomeen voi julistaa yleinen lähestymiskielto.
Suomalaiset eivät muutenkaan ole onneksi mitään halailuihmisiä. Moni tuntee olonsa vaivauyunneeksi kun joku on liian lähellä. Tämä kulttuurinen piirre on tehokas suoja.heh.
Vierailija kirjoitti:
Pidän aina kärryäni takanani. Siinähän rynkyttää. Samalla estän sitä sujauttamasta tavaroitaan minun ostosteni joukkoon ;-)