Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aamupanosi oli?

Vierailija
14.03.2020 |

Täällä luokkaa surkea. Olin alla ja miehellä tulee aina liian helposti, jos olen alla. Normaalisti n. 10 - 20 työnnön jälkeen, nyt tuli ensimmäisellä työnnöllä.

Pääsi hädin tuskin sisään ja tuli. Vaikka normaalisti saan orkun tämän hätämunan kanssa, nyt en ehtinyt mukaan.

Milloin saan hankkia nuoren rakastajan...

Nuorille neuvoksi älä ota pienimunaista miestä, se muna vielä pienenee vanhetessa. Ja ne pienimunainen tulee oman kokemuksen mukaan nopeammin kuin normaali.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamurakastelu oli ihanaa. Poikaystäväni nuoli minulle ensimmäisen orgasmin. Sen jälkeen menin kontilleni sänkyyn ja hän pani hetken, jolloin laukesimme yhtäaikaa.

N17

Vierailija
22/23 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko oli meillä yötä. Juhlimme illalla aika reippaasti ja vaimoni sammui sohvalle. Vaimon sisko avasi vyöni ja housunnappini ex-tempore, en vastustellut. Hän otti kaluni suuhunsa, eikä mennyt kauaa kun kiepsautin hänet selälleen ja työnsin valtavan kaluni hänen tulikuumaan pimperoonsa. Vaimoni kuorsasi. Todella rajun session jälkeen laukesin vaimoni siskon sisään. Lähdin tyytyväisenä nukkumaan omaan sänkyyni ja aamukahvit joimme kaikki yhdessä. Yön tapahtumista emme luonnollisesti puhuneet mitään. Aika näyttää tuleeko toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon sisko oli meillä yötä. Juhlimme illalla aika reippaasti ja vaimoni sammui sohvalle. Vaimon sisko avasi vyöni ja housunnappini ex-tempore, en vastustellut. Hän otti kaluni suuhunsa, eikä mennyt kauaa kun kiepsautin hänet selälleen ja työnsin valtavan kaluni hänen tulikuumaan pimperoonsa. Vaimoni kuorsasi. Todella rajun session jälkeen laukesin vaimoni siskon sisään. Lähdin tyytyväisenä nukkumaan omaan sänkyyni ja aamukahvit joimme kaikki yhdessä. Yön tapahtumista emme luonnollisesti puhuneet mitään. Aika näyttää tuleeko toista kertaa.

Miten kehtasitte tehdä tuon vaimollesi, hyi hitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi