Vessapaperigallup, montako rullaa teillä on kotona?
Kommentit (29)
En jaksa laskea, sauna kattoon asti täynnä. Kohta lähden hakemaan lisää.
Kolme (3) kokonaista. Eilisiltana kaupan hyllyt ammotti tyhjyyttä.
Vajaa puolikas rulla. Olisin eilen ostanut paketin, mutta oli loppu.
Yksi paketti, oisko siinä joku 10kpl? En jaksa kattoa. Ihan perusmäärä mitä meillä on kotona. Niinnkauannkuin vettä tulee niin en näe ongelmaa siinä että vaikka paperia olisi 0kpl. Vai mikä juttu tää bashlaanospaperin hamstraus on?
Minulla on 22 kpl noita 32 rullan säkkejä. Tänään vuokraan Ikeasta pakun ja lähden maakuntakierrokselle hakemaan lisää. Nyt on tosi kyseessä!!!!
Minulla on yksi. Satunnaisia vieraita varten. Sitä lienee käytetty viimeksi viime talvena. Käsisuihku hoitaa homman.
Tämähän nyt riippuu täysin siitä monta henkeä on taloudessa. Viiden henkilön perheessä tarvitaan luonnollisesti hieman enemmän paperia kun sinkkuyksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt riippuu täysin siitä monta henkeä on taloudessa. Viiden henkilön perheessä tarvitaan luonnollisesti hieman enemmän paperia kun sinkkuyksiössä.
Ja omakotitalossa asuva sinkku tarvitsee sit enempi kuin se yksiön sinkku🤔 elintasoperse?
yhden hengen talous, 14 rullaa. Ostan yleensä uuden 6 rullan paketin siinä vaiheessa, kun olen avannut edellisen, mutta nyt päädyin hamstraamaana uuden jo paria rullaa aiemmin. Olen siis hysteerikko :D
64 rullaa. Vielä meinaan ostaa. Meillä menee ihan mahdottomasti paperia 5 hengen perheessä. Ostan siks että saa olla vaan kotona sitten käymättä kaupassa ku pahin korona aalto pyyhkäisee yli...
Vierailija kirjoitti:
64 rullaa. Vielä meinaan ostaa. Meillä menee ihan mahdottomasti paperia 5 hengen perheessä. Ostan siks että saa olla vaan kotona sitten käymättä kaupassa ku pahin korona aalto pyyhkäisee yli...
Pidä kiirettä, tarvitsette vielä moninkertaisen määrän! Jos meillä olisi noin vähän, kyllä huolestuttaisi, ja meitä on kuitenkin vain 3.
9 rullaa
eilen oli 1,5 rullaa jäljellä, niin kävin poistamassa 8 rullaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi. Satunnaisia vieraita varten. Sitä lienee käytetty viimeksi viime talvena. Käsisuihku hoitaa homman.
Millä sä kuivaat persikkasi?
Keskiviikkona ostin 8 rullan paketin, nyt on siis 9 rullaa. Meidän lähi-Lidlissä näkyi olevan vessapaperia ihan isot pinot vielä.
Noin 30, en täysin varma. Eilen piti olla viimeinen kauppareissu, mutta koska hallitus todisti kyvyttömyytensä, menen vielä tänään ostamaan lisää. Ostan myös talouspaperia, vettä ja jotain kuivamuonaa. Ja asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona ostin 8 rullan paketin, nyt on siis 9 rullaa. Meidän lähi-Lidlissä näkyi olevan vessapaperia ihan isot pinot vielä.
Missä tämä lidl mahtaa sijaita? Tulisin mielelläni peräkärryineni vilkaisemaan.
26 tällä hetkellä. Yksin asun ja vieraitakin käy harvakseltaan.
Ostan tarjouksesta ison säkin koska tulee halvemmaksi ja ärsyttää kantaa jotain vessapaperia joka viikko lähikaupasta. Nyt en ole tätä hamstrannut yhtään rullaa.
2 säkkiä, kohta haen lisää.