Vessapaperigallup, montako rullaa teillä on kotona?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi. Satunnaisia vieraita varten. Sitä lienee käytetty viimeksi viime talvena. Käsisuihku hoitaa homman.
Millä sä kuivaat persikkasi?
Eikö teillä käytetä pyyhkeitä? Tiedätkö mitä ne on?
Pyyhkeeseen minä pyyhin itseni kun suihkussakin käyn pesulla, joten toimii kyllä käsisuihkupesun jälkeenkin.
Ohis
Meillä on yks täysi säkki ja yksi vajaa, ostin täyden viikkoja sitten kun luulin että ne on loppu, ei sit olleetkaan.
Jos paperi loppuu eikä sitä jostain kumman syystä mistään saisi enää, niin käsisuihkulla sitten.
Koululaiset möivät luokkaretkeä varten niin tuli ostettua 2 jättisäkkiä kannatuksen vuoksi, eivät nyt varmaankaan pääsekään retkelle.
Aika monta, mutta mulla on aina. Suomi on paperimaa. Ei täältä papru lopu.
orstas ismo kirjoitti:
Auringossa ja jos nyt sattuu sataan, niin naapurin postilaattikosta löytyy sanomalehtiä.
Helvetin selkeä vastaus yksinkertaiseen kysymykseen. Jäikö lääkkeet aamulla ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi. Satunnaisia vieraita varten. Sitä lienee käytetty viimeksi viime talvena. Käsisuihku hoitaa homman.
Pyyhkeellä. Minulla on pino 20x20 cm froteepyyhkeitä juuri persikanpyyhkimistarkoituksiin. Puhtaampaa tulee kuin paperilla.
Lähden ajoneuvoyhdistelmällä Mäntän tehtaille ja lastaan kontit täyteen!! Ainakin 10 000 rullaa on tavoite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkeellä. Minulla on pino 20x20 cm froteepyyhkeitä juuri persikanpyyhkimistarkoituksiin. Puhtaampaa tulee kuin paperilla.
Sama. Hinkatkaa hanurinne ihan vapaasti naarmuille serloillanne.
Auringossa ja jos nyt sattuu sataan, niin naapurin postilaattikosta löytyy sanomalehtiä.