Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos olet lyhyt mies, niin katsele lyhyitä naisia" - millä perusteella...?

Vierailija
13.03.2020 |

Tämä ohje annetaan aina.

Katsele lyhyitä naisia, koska ehkäpä heihin verrattuna olet pitkä.

Miksi katselisin?

En ole pitkä. En koe pituutta vahvuutenani (koska en ole pitkä), enkä ole ylpeä pituudestani (koska en ole pitkä eikä pituuteen voi itse vaikuttaa).

ts. olet miehenä vähäpätöinen, mutta ehkäpä 155cm naiseen verrattuna ok kuitenkin. Tuohan on kuin sanoisi ylipainoiselle naiselle että joo olethan sinä aika iso, mutta minuun verrattuna hoikka kuitenkin.

Totta kai haluan että kiinnostus minuun pohjautuu asioihin joita itse pidän vahvuuksiani ja joita arvostan itsessäni, eikä siihen että olen lyhyen naisen silmissä riittävän pitkä.

Siksi on melkoinen turn-off jos edellytys tutustumiselle on naisen lyhyys ja minun pituusmittani verrattuna naiseen.

Osaako joku perustella tuon ohjeen, tai osoittaa mikä ajattelutavassani olisi mahdollisesti vialla?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on eri asia.

Vierailija
2/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset haluaa yleensä pitkän miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pipari on just edessäs!!!

Vierailija
4/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntien keskimääräinen pituusero on 9 senttiä. Harva nainen tai mies haluaa pituuseron olevan käänteinen. Tyydy siis kohtaloosi tappi, ellet ole  Bernie Eclestone tai muu miljordööri.

Vierailija
5/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäli joku nyt verta painoon, niin tuo on sikäli eri asia että usein (ei toki aina) vähän pyöreämpiä ihmisiä yhdistää samanlaiset elämäntavat joihin ehkä kuuluu herkuttelu, mutta ei urheilu tai kehon 24/7 fiilaaminen.

Pituus on eri asia, ja kuten sanoin, minulle on turn-off jos nainen haluaa katsella minua ylöspäin tai tuntea olevansa turvassa isomman miehen rinnalla. Turn-on nainen pitää luonteenpiirteistäni tai miksei vaikka siitä että olen hyväkuntoinen ja hoikka.

-ap

Vierailija
6/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet?

Vierailija
7/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu teillä lyhyillä miehillä on meitä lihavia naisia vastaan kun pistätte meidät aina teidän valitusviesteihin? Vtuttaako kun edes lihavat naiset ei teistä tykkää?

T. Läski nainen (hyi kamala!!!), jolla on yli 190cm hoikka mies.

Missä olen sanonut että minulla olisi mitään isokokoisia naisia vastaan?

Mistä tiedät jos vaikka pidän isokokoisista naisista?

-ap

Vierailija
8/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

En muista tarkalleen.

171cm tai 172cm.

-ap

Vierailija
9/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu teillä lyhyillä miehillä on meitä lihavia naisia vastaan kun pistätte meidät aina teidän valitusviesteihin? Vtuttaako kun edes lihavat naiset ei teistä tykkää?

Moni joutuu tyytymään.

Vierailija
10/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Ja tämä on yhtä läpinäkyvää, kuin jos baarissa lihava mies lähestyisi toista lihavaa ( lihavampaa) naista. Alitajuisesti nainen pohtii, että tuo tyyppi ainoastaan lähestyi, koska kuvittelee meidän olevan "saman tasoisia" eli kumpikaan ei saa parempaa. Ja tämän takia tulee atomaattisesti pakit, koska kukaan ei halua päätyä tällaiseen suhteeseen. Samanlainen tilanne, jos lyhyt mies lähestyy 150-160cm naista baarissa. Se ajattelutapa paistaa läpi heti.

Vierailija
11/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestykää vain rohkeasti meitä pidempiäkin naisia!! Kaikille naisille ei oikeasti ole pituus tärkein kriteeri. Itse en syty pitkistä miehistä ollenkaan.

Vierailija
12/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

En muista tarkalleen.

171cm tai 172cm.

-ap

Käpsä!

Vierailija
13/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestykää vain rohkeasti meitä pidempiäkin naisia!! Kaikille naisille ei oikeasti ole pituus tärkein kriteeri. Itse en syty pitkistä miehistä ollenkaan.

No jos se ei ole tärkein kriteeri niin miksi et syty pitkistä miehistä ollenkaan?

Vierailija
14/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähestyäkin. Pitkä nainen joka on ylpeä pituudestaan sen sijaan että häpeilee sitä tai leikkii "olen pieni mieheen verrattuna"-leikkejä, on todellakin hot.

-ap

Vierailija
15/78 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat mielestäni seksikkäitä, mutta pitkistä naisista tietty osa, sanotaan nyt vaikka 30%, suhtautuu äärimmäisen vihamielisesti lyhyempiin miehiin. Homma menee ilmeisesti niin, että muut naiset vittuilee pitkälle naiselle, ja pitkä nainen syyttää sitten sitä lyhyempää miestä siitä, että muut naiset ovat kusipäi tä ja pyrkivät pilaamaan pitkän naisen parisuhteet.

t. 174 cm joka toivoisi että pitkät naiset ymmärtäisivät, että syyllisiä on ne naiset

Vierailija
16/78 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäli joku nyt verta painoon, niin tuo on sikäli eri asia että usein (ei toki aina) vähän pyöreämpiä ihmisiä yhdistää samanlaiset elämäntavat joihin ehkä kuuluu herkuttelu, mutta ei urheilu tai kehon 24/7 fiilaaminen.

Pituus on eri asia, ja kuten sanoin, minulle on turn-off jos nainen haluaa katsella minua ylöspäin tai tuntea olevansa turvassa isomman miehen rinnalla. Turn-on nainen pitää luonteenpiirteistäni tai miksei vaikka siitä että olen hyväkuntoinen ja hoikka.

-ap

So siinähän etsiskelet. Ehkä joku friikki löytyy. Itse en edes laske miehiksi muita kuin minua pidemmät ja vahvemmat kikkelinomistajat. t. 170 cm bodarinainen.

Vierailija
17/78 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin 170cm mies olisi passeli. Ei miehen pituus mikään ratkaiseva asia ole, paitsi liian pitkää miestä en haluaisi, kun itse olen lyhyt.

T: N161cm

Vierailija
18/78 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni joutuu tyytymään.

Niin jos on köyhä. Ite seurustelen liettualaisen kanssa

Vierailija
19/78 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen ohjeen antaa? Missä tilanteessa? Miksi suhtaudut ohjeen antajiin ikään kuin he olisivat jotain auktoriteetteja, joilla on sellainen asema ja osaaminen, että sinun kannattaisi kuunnella heidän neuvojaan?

Ei ole tullut mieleenikään kysyä itselleni muilta ihmisiltä neuvoja sen suhteen, millaisia miehiä saisin (olisin saanut) katsella. Miksi olisi pitänyt?

Vierailija
20/78 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmaan ohjeita ja neuvojia mahtuu. Kysymys kuuluukin, miksi niistä välität? Mistä tiedät, että ne alle 170 cm pitkät naiset ovat juuri ja ainoastaan pituudestasi kiinnostuneet eikä esim. luonteestasi?

Olen 165 cm pitkä ja mieheni 190 cm. En valinnut kumppaniani pituuden takia vaan siitä huolimatta koska hän vaan on niin mahtava tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä