Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suojeletkp vanhuksia vai ovatko mummut ja papat edelleen orjianne?

Vierailija
13.03.2020 |

Harmitti kun päivää sitten yksi harmaapäinen pappa oli hakemassa lasta päiväkodista. Ei ikinä tulisi mieleenkään riskeerata omien vanhempien terveyttä tuolla tavalla.

Omien vanhempien hyvinvoinnista olen huolehtinut, emme kyläile enää kevään aikana, vien ostokset tarvittaessa oven taakse, olen kannustanut pysymään kotona ja mökillä. Toivottavasti ihmiset huolehtisivat omista vanhemmistaan ja olisivat vähemmän laiskoja, ajattelemattomia ja itsekkäitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, orjia ollaan. Paha mennä kieltäytymään, kun pyydetään lapsia hoitamaan, vaikka ei huvittaisi.

Vierailija
2/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, orjia ollaan. Paha mennä kieltäytymään, kun pyydetään lapsia hoitamaan, vaikka ei huvittaisi.

Totta kai voit sanoa ettette hoida. Teillä on kohonnut riski. Se on ihan ministeritason ja vaikka kenen ohje nyt. Sanotte niille lapsille, et nyt on aika itsenäistyä ja hoitaa omat asiat itse. Alkakaa elämään omaa elämäänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt herravarjele viitsikö höpöttää.Ne isovanhemmat jotka aktiivisesti hoitavat lapsenlapsiaan eivät ole vapisevia vanhuksia.

Olen 60-vuotias kuuden lapsen mummo,jos ja kun milloin tarvitsee,hoidan lapsia mielelläni.Selvyyden vuoksi sanon,ettei ole kuutta pientä.Lähinnä hoidettavaikäisiä kaksi jäljellä.

Kaikkia olen hoitanut,ymmärrän kuinka tärkeää on että vanhemmatkin saavat välillä vapaita viikonloppuja,jaksamisen ja tarpeen mukaan.

Samoin olen hoitanut,kun molemmat vanhemmat oli työssä ja lapsi sairastui.

Nyt toki tuo corona tuo rajoituksia meidän kaikkien elämään,eniten jännitän sitä,menetetäänkö me nyt jääkiekon mm.-kisat.Oikeasti mielestäni kevättalven kohokohta.Onneksi ennätin nähdä tyttäreni kanssa Notre damen kellonsoittajan kun teatteri meni meillä päin kiinni.

Harmi,olis vielä ollut asiaa teatteriin,ja taitaa baaritkin ja ravintolat mennä kiinni.

Eniten jännittää,jatkuuko työt normaalisti,vai pitääkö tilahuoltajankin työt etäyttää.

Mitenkähän se onnistuis.

Ihan oikeasti,ei nyt sekoiteta oikeasti vanhuksia ja seniori-ikäisiä isovanhempia.Jos joku harmaahiuksinen herra hakee lapsenlastaan niin voi voi.Toivottavasti oli provo,

Vierailija
4/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat ovat yli 70-vuotiaita. Ei todellakaan tulisi mieleen nyt kysellä hoitoapuun. Muutenkaan ei nyt tavata niin kauan kuin tilanne päällä, vaikka lähellä asuvatkin.

Vierailija
5/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suojele. Huoltosuhde pitää saada kuntoon. Ihmettelen miksi vanhainkodeissa on vierailukieltoja, tämä sairaus on ratkaisu Suomen suurimpaan ongelmaan.

Vierailija
6/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran mummo on yrittänyt tappaa minua tupakansavulla viimeiset viisi vuotta, Nyt on minun aikani odottaa.

Vierailija
7/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole läheisiä tai sukulaisia. Aivan sama mitä kenellekin tapahtuu, ml. itseni.

Vierailija
8/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuusikymppinen isä just soitteli et tarvitaanko lastenhoitoapua ens viikolla. Että ihan omasta tahdostaan katsovat lapsten perään.

Vierailija
9/9 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia niin ei tarvitse ketään orjuuttaa. Vanhempia sukulaisia en nyt tapaile, yhteyttä pidetään muilla keinoin.