Olipa pelottava kauppareissu
Henkeni uhalla kävin ostamassa ruokaa niin paljon kun jaksoin kantaa. Sydän hakkasi koko matkan ja tuijottelin vastaantulijoita etsien merkkejä sairaudesta. Kotiin päästyäni käytin minuutin huolelliseen käsien pesuun saippualla, ja viimeistelin vielä desinfiointiaineella. Kaikki vaatteet joita pidin kauppareissulla meni heti suljettuun pyykkipussiin jonka uskallan avata vasta 10 päivän päästä. Huh. Rankka reissu mutta selvisin.
Kommentit (25)
Pukeudu heti suojahaalariin ja pyyhi ne ostamasi elintarvikepakkaukset desinfiointiaineella!
Kai muistit kotona pyyhkäistä ne kaikki ostoksetkin sillä desinfiointiaineella, kun olethan niihin koskenut siellä kaupassa likaisilla käsillä? Saati sitten ne kaikki muut likakourat kaupassa. 😨
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.. jos ei tule oireita kahteen viikkoon, niin sen jälkeen voit huokaista.
Itteäkin vähän kuumotti käydä kaupassa tänään. Toivon, että selvisin tartunnalta.
Oli rankkaa pidätellä nenänkaivuuta kotiinpaluuseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kai muistit kotona pyyhkäistä ne kaikki ostoksetkin sillä desinfiointiaineella, kun olethan niihin koskenut siellä kaupassa likaisilla käsillä? Saati sitten ne kaikki muut likakourat kaupassa. 😨
En ole mikään hullu sentään. Valkkasin tuotteet kuitenkin sieltä hyllyn perältä enkä niitä etummaisia joita kaikki on hiplannet.
Minä olen niin paniikissa, että puhdistan ostokset kloriitilla.
Vierailija kirjoitti:
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.. jos ei tule oireita kahteen viikkoon, niin sen jälkeen voit huokaista.
Itteäkin vähän kuumotti käydä kaupassa tänään. Toivon, että selvisin tartunnalta.
Koronassa ei nimenomaan saa ikinä nuolaista kun tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin paniikissa, että puhdistan ostokset kloriitilla.
Tolulla myös pakkaukset voi putsata tappaa pieneliöt!
Muulla on yskä ja köhin siinä vessapaperihyllyllä.
Kas sain tilaa
Jossain todettiin Tokmannin myyjällä koronatartunta.
Todennäköisesti hyllyttänyt tavaroita, ollut kassalla ja jne.
Viikon päästä pelkkä kaupassakäynti voi olla riskikäyttätymistä, kuten myös ne koronayskityt tuotteetkin.
Vierailija kirjoitti:
Henkeni uhalla kävin ostamassa ruokaa niin paljon kun jaksoin kantaa. Sydän hakkasi koko matkan ja tuijottelin vastaantulijoita etsien merkkejä sairaudesta. Kotiin päästyäni käytin minuutin huolelliseen käsien pesuun saippualla, ja viimeistelin vielä desinfiointiaineella. Kaikki vaatteet joita pidin kauppareissulla meni heti suljettuun pyykkipussiin jonka uskallan avata vasta 10 päivän päästä. Huh. Rankka reissu mutta selvisin.
Se kyllä selviää vasta myöhemmin, selviätkö.
Mutta onhan se kiva, että kauppareissukin voi olla tosi jännä.
Kai sinä ap muistat pestä myös sen jauhenlihan!?! Ja hedelmät tietenkin Fairyllä?
Ilokseni huomasin että marketissahan on niitä mustia muovikärryjä, joissa on antibakteerinen kahva. No, pelasin varman päälle ja pyyhin sen kuitenkin antibakteerisella liinalla :)
Onko tää paniikki sitä että kuvittelette itse kuolevanne jos saatte tartunnan vai ootteko huolissanne vanhuksista perheenpiirissä?
Lähimarketin kylmiössä oli ihmisiä lepäämässä siisteissä pinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä ap muistat pestä myös sen jauhenlihan!?! Ja hedelmät tietenkin Fairyllä?
Oliko Savett intiimitkin loppu?
Onko sulla paljonkin noita suljettuja pyykkipusseja?