Koronahysteria on naurettavaa
Vuodessa kuolee n. 450 ihmistä kausi-influenssan vuoksi. Ikinä ei ole asiasta pidetty meteliä. Nyt jos menee vähän enemmän niin so what.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vain täydellinen
I D I O O T T I
voi tehdä tällaisen aloituksen.
Öö tota montako vuodessa kuolee influenssaan entä koronaan, missä ihmisten järki on? Ainiin ei ole, bääääääää ääk. Sano lammas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauti voi olla paha, mutta hysteria on naurettavaa. Varotoimenpiteet voi tehdä ilman paniikkiakin.
Osaatko sanoa miksi minua ei eilen pelottanut käydä kaupassa täysvarusteissa, mutta muita ihmisiä pelotti kun näkivät minut. Siis juuri niitä ihmisiä rupesi pelottamaan jotka eivät olleet suojautuneet millään tavalla. Pelon näki kasvoilta.
Ohiksena, "täysvarusteissa" oleva ihminen nyt vain on pelottavan näköinen. Siksi.
Minä kävin eilen kaupassa ilman mitään erityisiä varusteita. Ei pelottanut. Myöskään siellä näkemiäni ihmisiä ei pelottanut. Porukka oli aivan rauhallista eikä kenekään kasvoilla tai käytöksessä näkynyt mitään pelkoa.
Mutta miksi se pelottaa? Luuletko että sulkemalla tosiasian pois mielestä voit pakoilla vaaraa? Sehän on pelkästään mun suoja, mutta suojaan samalla muitakin ihmisiä kun suojaan itseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se influenssaa kummenpaa ole, joku järki nyt tähän touhuun.
:D
Juu pikku flunssan takia pörssit sukeltaa, maita menee kokonaan kiinni ja tulee poikkeustilalakeja. Usassa monessa kaupungissa kansalliskaarti jalkautunut kaduille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauti voi olla paha, mutta hysteria on naurettavaa. Varotoimenpiteet voi tehdä ilman paniikkiakin.
Osaatko sanoa miksi minua ei eilen pelottanut käydä kaupassa täysvarusteissa, mutta muita ihmisiä pelotti kun näkivät minut. Siis juuri niitä ihmisiä rupesi pelottamaan jotka eivät olleet suojautuneet millään tavalla. Pelon näki kasvoilta.
Ohiksena, "täysvarusteissa" oleva ihminen nyt vain on pelottavan näköinen. Siksi.
Minä kävin eilen kaupassa ilman mitään erityisiä varusteita. Ei pelottanut. Myöskään siellä näkemiäni ihmisiä ei pelottanut. Porukka oli aivan rauhallista eikä kenekään kasvoilla tai käytöksessä näkynyt mitään pelkoa.
Mutta miksi se pelottaa? Luuletko että sulkemalla tosiasian pois mielestä voit pakoilla vaaraa? Sehän on pelkästään mun suoja, mutta suojaan samalla muitakin ihmisiä kun suojaan itseni.
Sivusta muten luulet vuosittaisen influenssan vaikuttava.
Ihan älyttömät ihmiset, jos kuulut riskiryhmään eristäydy jos et, niin jatka normaalisti, aivan typerää tällainen suurentelu asialla ja joukkohysterian lietsominen. Maalaisjärki, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät ihan mielipuolelta jossain kaasunaamarissa. Narkkeja ja aggreja mt-tapauksia riittää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu pikku flunssan takia pörssit sukeltaa, maita menee kokonaan kiinni ja tulee poikkeustilalakeja. Usassa monessa kaupungissa kansalliskaarti jalkautunut kaduille.
Mutta perehdy siihen virukseen ei ne kaikki kuole, riskiryhmä, oletko riskiryhmää, et aivan elä normaalisti elämääsi.
Mulla on ainakin jo "coronaähky". Ei vaan enää jaksa tätä joka tuutista tulevaa hysteriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät ihan mielipuolelta jossain kaasunaamarissa. Narkkeja ja aggreja mt-tapauksia riittää muutenkin.
Juu. Yhtä mielipuolelta kuin Kiinan viranomaiset jotka pitävät täysvarustusta.
Influenssaeokotteet otetaan jotta et tartuta riskiryhmiin, terve ihminen eli ei riskiryhmä kestää kyllä vähän rajummankin lenssun.
Tästä koronasta ei ole rokotetta ja siksi hysteria.
Aina tulee uusi ja uusi, kymmenen vuoden välein aika tarkkaan, muistatteko sikainfluenssan?
Mitä jos riskiryhmä laitettaisiin evakkoon, muut kärsisi sen flunssan rajumman, eli influenssan?
Ihan vain ehdotus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hulluja pelätään. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pelottaa koska media ja joukkohysteria.
-eri
Aiotaankohan koulut ym pitää kiinni seuraavan vuoden ajan (tai niin kauan kuin koronaa on liikkeellä, voi mennä yli vuosikin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pelkää, kun joku käyttäytyy oudosti. Muita tosiasioita ei heille tule mieleen. Ehkä sääli.
Vierailija kirjoitti:
Eikun nyt täytyy olla siellä kaupassa muiden kanssa vessapaperia ja riisiä ostamassa. Ja ehkä flunssaa tai influenssaa kylkiäisenä hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun nyt täytyy olla siellä kaupassa muiden kanssa vessapaperia ja riisiä ostamassa. Ja ehkä flunssaa tai influenssaa kylkiäisenä hakemassa.
Vähän paha kun se kauppa oli jo tyjennetty ennen viittä prk.
Mitä on 60 miljoonaa kuollutta?
No, sen verran kuoli ihmisiä toisessa maailmansodassa.
Jos tätä Koronaa käsitellään, kuten tavallista kausi-infulenssaa, on kuolleiden lukumäärä pienelläkin 2%:n kertoimella ja 50%:n sairastumisella 80 miljoonaa.
Siksi tämä otetaan maailmalla TOSISSAAN.
Vierailija kirjoitti:
Aiotaankohan koulut ym pitää kiinni seuraavan vuoden ajan (tai niin kauan kuin koronaa on liikkeellä, voi mennä yli vuosikin)
Mitä usemapi tuon saa ja tervehtyy niin loppuu paniikki. Veikkaan että ihan viikossa kahdessa.
Nythän media ei kerro tervehtyneistä, oletko huomannut.
Prosentuaalisesti kuolleita on yhtä paljon kuin normaalissa influenssassa.
Riskiryhmän kun laskee väestöön...
Vierailija kirjoitti:
Mitä on 60 miljoonaa kuollutta?
No, sen verran kuoli ihmisiä toisessa maailmansodassa.
Jos tätä Koronaa käsitellään, kuten tavallista kausi-infulenssaa, on kuolleiden lukumäärä pienelläkin 2%:n kertoimella ja 50%:n sairastumisella 80 miljoonaa.
Siksi tämä otetaan maailmalla TOSISSAAN.
Niin koska riskiryhmää ei eristetä!
Olisiko kuitenkin noro virus syynä tuohon vessapaperi hommaan.