Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkittynyt pieni on/off-lenssu. Onko muilla? Itse pk-seudulla.

Vierailija
13.03.2020 |

Ajoittain kurkussa "haavainen" tunne ja ääni karheana, voimaton olo, ehkä vähän nuhaa. Ei kuumetta, vaan palelun tunne johtunee matalasta kropanlämmöstä (tänään tasan 36). Tällaista ollut nyt ainakin helmikuun alusta lukien. Onko muita? D-vitamiinia menee purkista päivittäin ja "terveinä" päivinä jaksaa juosta reippaasti jne.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut tuota samaa jo 3 viikkoa. Tosin sellaista räkätautia samalla.

Vierailija
2/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut tuota samaa jo 3 viikkoa. Tosin sellaista räkätautia samalla.

Oletko käynyt lääkärillä? Itse en ole, koska kyse varmasti viruksesta. Mietin vaan sitä, että onko tätä paljonkin liikkeellä... toki tuo himppasen vakavampi virus vie nyt varmaan kaiken huomion kaikilta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut syksystä asti.

Vierailija
4/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kurkkukipua ja pientä flunssan tunnetta nyt jo kolme viikkoa. Nieluviljelyssä kävin ja negatiivinen oli. Eli virus on varmaankin ja pitää siis vain odotella jospa menis ohi. On kyllä ärsyttävää, kun ei pääse lenkille ja särkylääkettä menee öisin, että saa kurkkukivulta nukutuksi.

Vierailija
5/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut kurkkukipua ja pientä flunssan tunnetta nyt jo kolme viikkoa. Nieluviljelyssä kävin ja negatiivinen oli. Eli virus on varmaankin ja pitää siis vain odotella jospa menis ohi. On kyllä ärsyttävää, kun ei pääse lenkille ja särkylääkettä menee öisin, että saa kurkkukivulta nukutuksi.

Mulla ei niin pahaa kurkkukipua, että unta häiritsisi. Mutta ääni on välillä ihan möreä ja puhuminen alkaa sattua. Ja tosiaan tuo yleinen väsymys tekee sen, että on ihan voimaton olo. Lohdollista kuulla, että en ole ainoa. Tsempit meille!

ap

Vierailija
6/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita?

Vierailija
7/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on. Jatkunut noin 2 viikkoa. Välillä olo on täysin terve.

Vierailija
9/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa on. Jatkunut noin 2 viikkoa. Välillä olo on täysin terve.

Juuri saamaa kuin minulla! Ja tauti ei tunnu muuttuvat pahemmaksi lainkaan, eli ei oikein voi olla töistäkään pois. Pitkä sairasloma olisi tullut :(

ap

Vierailija
10/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista. Palelen, kurkku kipeä, päätä särkee, voimat pois, ollut jo pari viikkoa.

Vierailija
11/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla, myös pk-seudulla. Pikkasen hiipii välillä korona mieleen.

Vierailija
12/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kans. Hah hah. Se on just se korona. Se on jo melkein kaikilla.

Vierailija
13/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ja lapsella myös. Kävin tänään nielunviljelyssä, mutta ei löytynyt mitään. Pitää yrittää vaan tehdä etätöitä

Vierailija
14/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla, lievä pikkuruikkuinen korona. Varmuuden vuoksi olen etätöissä enkä tapaa ketään, varsinkaan vanhoja ihmisiä.

Vierailija
15/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap:lla, myös pk-seudulla. Pikkasen hiipii välillä korona mieleen.

Juuri tänä aamuna lietsoin itselleni paniikkia, että voisiko olla koronaa. Kävin viikonloppuna kauppakeskuksessa ostoksilla, mitään muita mahdollisia tartuntareittejä ei pitäisi olla. Mutta toisaalta, kun tässä on nyt parisen kuukautta ollut samanlaista oireilua, niin eiköhän sen koronan voi sulkea pois. Tosin, voisihan se tulla tähän päälle....

ap

Vierailija
16/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ollut kurkun käheytymistä viime kuukausina, tosin ei välttämättä liity flunssaan. Nyt viime päivinä ollut kurkku kipeä ja punoittava, muut oireet lieviä.

Flunssaviruksia on niin paljon eri lajeja, että ei aina tiedä onko kyseessä pitkittynyt tauti vai eri tauteja peräkkäin.

Vierailija
17/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaivaa. Tosin ollut jo useamman kuukauden. Ei mikään ylläri, koska sairastelen yleensä joka talvi flunssa tällä tavoin. 

Vierailija
18/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kans. Hah hah. Se on just se korona. Se on jo melkein kaikilla.

Itselläni on samaa oireilua joka vuosi. Eikä tälläkään hetkellä oikein mahdollisuutta koronaan. Alkanut tänäkin vuonna ennen tätä koronahysteriaa ja aaltoilee yhä edelleen.

Vierailija
19/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanlaista toista viikkoa. Pikku flunssa, vähän kurkussa tuntuu, vähän limaista yskää. Koko ajan sellainen olo, että huomenna on jo varmaan ohi.

Alkoi lapsella jo kaksi viikkoa sitten ja tarttui minuun, en ole uskonut että olisi koronaa. Mutta tietenkin, voihan siihen päälle tulla korona..Stressaavaa.

Vierailija
20/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa ollut kuukauden verran. Nostanut päätään pari kertaa, sitten taas mennyt ohi aiheuttamatta mitää kovin kummoista. En ole ollut missään ulkomailla, asun pk-seudulla myös, ei kai tää koronaa ole. Kävin lääkärissä, sanoi että kyseessä on pieni flunssa.