Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkittynyt pieni on/off-lenssu. Onko muilla? Itse pk-seudulla.

Vierailija
13.03.2020 |

Ajoittain kurkussa "haavainen" tunne ja ääni karheana, voimaton olo, ehkä vähän nuhaa. Ei kuumetta, vaan palelun tunne johtunee matalasta kropanlämmöstä (tänään tasan 36). Tällaista ollut nyt ainakin helmikuun alusta lukien. Onko muita? D-vitamiinia menee purkista päivittäin ja "terveinä" päivinä jaksaa juosta reippaasti jne.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset unohtako, että nyt on koronasta riippumatta flunssakausi.

Minullakin on joulukuun alusta asti ollut pieni flunssa päällä, paraikaa kurkku kipeä, alilämpöä ja energiat pois. Samaa huolellista hygieniaa noudatan kuin muulloinkin.

Vierailija
22/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli tommone vähä aikaa sitte ja se kesti n. 3 viikkoa. Nyt reilu viikko ollut parempi ja voinut alkaa taas harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutaman viikon samaa. Helsinki

Vierailija
24/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku karhea, välillä kaulaakin jomottaa. Väsymystä. lihaksia ja niveliä särkee välillä. Luulin et vaan jotain ylikuntoa, kun treenaan paljon, mutta pitääkä nyt huolehtia, jos mahdollsiesti levittääkin koronaan tietämättään?!:/ Mullakin oli muutama melko raskas päivä, sit pari praempaa, virkeää, nyt taas ainakin väsyttää. Ei kuitenkaan kuumetta, ei varsinaisia flunssan oireita jne.hengitysvaikeuksia. Testeihinhän ei pääse, en ole matkustellut tms.enkä ole edes työelämässä eli siellä en ainakkan levitä olipa tautini mitä hyvänsä.

Vierailija
25/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin. Kurkkua kutittaa välillä ja tuntuu että siellä ois iso kuuma peruna. Ehkä pientä ”nuhaa”. Tolkuton väsymys ja päätä särkee. Sit on välillä ihan terveitä päiviä kunnes nuo oireet taas iskee. Tätä kestänyt nyt noin 1,5kk.

Helsingissä minäkin.

Vierailija
26/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepölytkin pöllynneet normaalia aikaisemmin, ainakin mulla aiheuttanut samankaltaisia tuntemuksia tammikuusta saakka.

Vierailija
27/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä! Aluksi olin aivan poikki, suoraan töistä nukkumaan. Kävin lääkärissä, mutta sanoi että flunssaa ja menee ohi omia aikojaan. Tästä on nyt kuukausi, ja viimeksi tänään on ollut lievää kurkkukipua.

Helsinki

Vierailija
28/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitepölytkin pöllynneet normaalia aikaisemmin, ainakin mulla aiheuttanut samankaltaisia tuntemuksia tammikuusta saakka.

Ai hitsi, voisiko ollakin kyse siitä?! Itselläkin siitepölyallergiaa...

ap

Vierailija
29/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös lievä karheuden tunne kurkussa, välillä palelen ja välillä suorastaan hikoilen. Voiko olla, että tämmöiset oireet, joita ei ennen olisi edes huomannut huomaa nyt tämän koronan takia?

Vierailija
30/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko 19.1. Aluksi hyvin voimakasta kurkkukipua, lämpöä, nuhaa ja kuivaa yskää, voimatonta oloa. Paraninkin muka jo, mutta seuraavalla viikolla tauti meni poskionteloihin ja nosti kuumeen. Tuolloin olin 2 päivää pois töistä. Antibiootteja en hakenut, kun influenssakausi iski juuri silloin ja ohjeistus oli pysyä pois terveyskeskuksista. Kuume laski nopeasti ja vointi koheni jonkin verran.

Taudin alusta on nyt kohta 2kk, enkä ole sen jälkeen ollut päivääkään täysin kunnossa. Ääni on käheä, lämpö sahaa, viimeksi viime viikolla oli 38. Keuhkoissa tuntuu ja koko kropassa on "sairauden tuntua", sen paremmin en osaa oloa selittää. Tämä 2kk on työn lisäksi sisältänyt lähinnä lepoa sohvalla, mitään ylimääräistä en jaksa.

Korona kieltämättä huolestuttaa, kun olen jo valmiiksi ihan paskassa kunnossa.

Vierailija
31/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös lievä karheuden tunne kurkussa, välillä palelen ja välillä suorastaan hikoilen. Voiko olla, että tämmöiset oireet, joita ei ennen olisi edes huomannut huomaa nyt tämän koronan takia?

Tuo palelu on minulla ollut ihan järkyttävää, tuntuu ettei veri kierrä lainkaan. Mutta myös se vetämättömyys ja voimattomuus on sellaista, että pakosti sen huomaa kun ei kerta kaikkiaan jaksa mitään. Vaikka tosiaan varmaan nyt on vähän tuntosarvet herkällä.

ap

Vierailija
32/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chemtrails? Jos ne suihkuttaa jtn alumiinia tms taivaalle, se ei voi tehdä hyää terveydelle.

Vierailija
33/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltaisia oireita noin kuukauden aaltoillen.

Pitkä mukatalvi piti ilmeisesti homeitiöt hereillä ja pientä allergiaa oli koko "talven". Kk sitten alkoi se keväinen allergiakausi oirein jotka vähän muistutavat flunssaa. Viime päivät on menny niiskuttaessa ja köhiessä.

Kun on tää koronapaniikki päällä (meidän kaupungissa ain. 1 tartunta ja karanteenissakin väkeä), ajattelin että huomenna kaupoille voisin laittaa kasvomaskin etten pärskimiselläni pahasti pelottaisi muita.

Vierailija
34/34 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut joulusta asti sellainen olo, että flunssa kytee muttei tule kunnolla päälle. Joka toinen viikko on ihan OK olo, joka toinen nenä vuotaa, aivastuttaa, on vilunväristyksiä ja kurkku kipuilee. Kuumetta ei mullakaan ole ollut missään vaiheessa. Muutaman kerran on olotila saanut tökkäämään mittarin kainaloon, ja lämpö on ollut 36,6-37. Nyt viimeisen viikon aikana on välillä korvia vihlonut ja ollut kovaa päänsärkyä. Myös kovempi yskä alkoi viime viikolla, mutta olen lähes satavarma, että se johtuu refluksitaudin aiheuttamasta kurkunpään tulehduksesta. Aivastellut olen vuoden alusta epätavallisen paljon ja epäilen, olisiko tää jatkuva nuhaisuus allergiaa. Rasittavaa kyllä tällainen x(