Pitkittynyt pieni on/off-lenssu. Onko muilla? Itse pk-seudulla.
Ajoittain kurkussa "haavainen" tunne ja ääni karheana, voimaton olo, ehkä vähän nuhaa. Ei kuumetta, vaan palelun tunne johtunee matalasta kropanlämmöstä (tänään tasan 36). Tällaista ollut nyt ainakin helmikuun alusta lukien. Onko muita? D-vitamiinia menee purkista päivittäin ja "terveinä" päivinä jaksaa juosta reippaasti jne.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut tuota samaa jo 3 viikkoa. Tosin sellaista räkätautia samalla.
Oletko käynyt lääkärillä? Itse en ole, koska kyse varmasti viruksesta. Mietin vaan sitä, että onko tätä paljonkin liikkeellä... toki tuo himppasen vakavampi virus vie nyt varmaan kaiken huomion kaikilta.
ap
Mulla ollut kurkkukipua ja pientä flunssan tunnetta nyt jo kolme viikkoa. Nieluviljelyssä kävin ja negatiivinen oli. Eli virus on varmaankin ja pitää siis vain odotella jospa menis ohi. On kyllä ärsyttävää, kun ei pääse lenkille ja särkylääkettä menee öisin, että saa kurkkukivulta nukutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut kurkkukipua ja pientä flunssan tunnetta nyt jo kolme viikkoa. Nieluviljelyssä kävin ja negatiivinen oli. Eli virus on varmaankin ja pitää siis vain odotella jospa menis ohi. On kyllä ärsyttävää, kun ei pääse lenkille ja särkylääkettä menee öisin, että saa kurkkukivulta nukutuksi.
Mulla ei niin pahaa kurkkukipua, että unta häiritsisi. Mutta ääni on välillä ihan möreä ja puhuminen alkaa sattua. Ja tosiaan tuo yleinen väsymys tekee sen, että on ihan voimaton olo. Lohdollista kuulla, että en ole ainoa. Tsempit meille!
ap
Samaa on. Jatkunut noin 2 viikkoa. Välillä olo on täysin terve.
Vierailija kirjoitti:
Samaa on. Jatkunut noin 2 viikkoa. Välillä olo on täysin terve.
Juuri saamaa kuin minulla! Ja tauti ei tunnu muuttuvat pahemmaksi lainkaan, eli ei oikein voi olla töistäkään pois. Pitkä sairasloma olisi tullut :(
ap
Samanlaista. Palelen, kurkku kipeä, päätä särkee, voimat pois, ollut jo pari viikkoa.
Sama kuin ap:lla, myös pk-seudulla. Pikkasen hiipii välillä korona mieleen.
Joo mulla kans. Hah hah. Se on just se korona. Se on jo melkein kaikilla.
Joo on ja lapsella myös. Kävin tänään nielunviljelyssä, mutta ei löytynyt mitään. Pitää yrittää vaan tehdä etätöitä
Voihan tuo olla, lievä pikkuruikkuinen korona. Varmuuden vuoksi olen etätöissä enkä tapaa ketään, varsinkaan vanhoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ap:lla, myös pk-seudulla. Pikkasen hiipii välillä korona mieleen.
Juuri tänä aamuna lietsoin itselleni paniikkia, että voisiko olla koronaa. Kävin viikonloppuna kauppakeskuksessa ostoksilla, mitään muita mahdollisia tartuntareittejä ei pitäisi olla. Mutta toisaalta, kun tässä on nyt parisen kuukautta ollut samanlaista oireilua, niin eiköhän sen koronan voi sulkea pois. Tosin, voisihan se tulla tähän päälle....
ap
Itselläkin ollut kurkun käheytymistä viime kuukausina, tosin ei välttämättä liity flunssaan. Nyt viime päivinä ollut kurkku kipeä ja punoittava, muut oireet lieviä.
Flunssaviruksia on niin paljon eri lajeja, että ei aina tiedä onko kyseessä pitkittynyt tauti vai eri tauteja peräkkäin.
Sama vaivaa. Tosin ollut jo useamman kuukauden. Ei mikään ylläri, koska sairastelen yleensä joka talvi flunssa tällä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla kans. Hah hah. Se on just se korona. Se on jo melkein kaikilla.
Itselläni on samaa oireilua joka vuosi. Eikä tälläkään hetkellä oikein mahdollisuutta koronaan. Alkanut tänäkin vuonna ennen tätä koronahysteriaa ja aaltoilee yhä edelleen.
Mulla on ollut samanlaista toista viikkoa. Pikku flunssa, vähän kurkussa tuntuu, vähän limaista yskää. Koko ajan sellainen olo, että huomenna on jo varmaan ohi.
Alkoi lapsella jo kaksi viikkoa sitten ja tarttui minuun, en ole uskonut että olisi koronaa. Mutta tietenkin, voihan siihen päälle tulla korona..Stressaavaa.
Juu, samaa ollut kuukauden verran. Nostanut päätään pari kertaa, sitten taas mennyt ohi aiheuttamatta mitää kovin kummoista. En ole ollut missään ulkomailla, asun pk-seudulla myös, ei kai tää koronaa ole. Kävin lääkärissä, sanoi että kyseessä on pieni flunssa.
Itsellä ollut tuota samaa jo 3 viikkoa. Tosin sellaista räkätautia samalla.