Miksi monet naiset kuvittelevat, että joku kevyt läpsyttelytreeni auttaisi heitä saamaan esim. kiinteämmän pepun, isommat pakaralihakset ja paksumnat reidet?
Kuitenkin naisille se lihaksen kasvatus on ylipäätään vaikeampaa kuin miehille, niin miten he kuvittelevat saavansa merkittäviä tuloksia jollain kehonpainokyykyillä jne. kun eivät miehetkään saa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Yksi myytti tämäkin pepun kiinteytys. Lampaat uskoo.
Mikä ihmeen myytti? Ihme lammas sinäkin olet.
Katso urheilijoita, vaikka laskettelijoita, niin on naisilla perseet ja jalat lihasta täynnä.
Zinc
Kyllä siihen treenillä pääsee ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ison pärseen ja paksut reidet saa ihan syömällä.
Tämä! En voi käsittää miten kukaan haluaisi paksut tynnyrireidet tai ison ahterin... Never ever. Olen niin tyytyväinen omaan pieneen persaukseeni.
Sitä en käsitä minäkään, mutta jos nyt joku tahtoo, niin kai sitä voi neuvoa ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pieni kiinteä pylly on kaunis ja kiinteät hoikat reidet siihen vielä pitkät sääret niin, nam. Isopärsäiset ja persjalkaiset on maatuskoja.
Ahaa eli lyhytjalkaisella ei voi mielestäsi olla pientä pärsettä. Olet väärässä.
Hei, minäkin ilmoittautuisin jonoon, jossa jaetaan pitkiä sääriä! Miesten ainainen vaatimus, jota tietenkään ei voi mitenkään rinnastaa siihen, että nainen toivoo pitkää miestä - ehei! Koska, noh, eihän aikuinen mies nyt pituutta voi kasvaa, mutta kyllä naisen pitäisi onnistua taikomaan pitkät jalat itselleen, jollei ihan lahna ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kevyesti läpsyttelen lenkillä viisi tuntia viikossa, noin 5 km/t, lisäksi kyykkyjä, punnerruksia ja lankutusta kotosalla. Olen sopivasti jäntevä ja se on tarkoituskin. En halua näyttää paksuperseiseltä bodaajalta.
Eli kävelet hitaasti viisi tuntia viikossa. Tämäkö on joku saavutus mielestäsi?
On se näillä lyhyillä jaloilla.
No ei se kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kevyesti läpsyttelen lenkillä viisi tuntia viikossa, noin 5 km/t, lisäksi kyykkyjä, punnerruksia ja lankutusta kotosalla. Olen sopivasti jäntevä ja se on tarkoituskin. En halua näyttää paksuperseiseltä bodaajalta.
5 km / h ei ole hyvä kävelynopeus, jos et ole oikeasti lyhytkasvuinen. Mutta jos se tuo sinulle iloa ja virkistystä, niin ei siinä mitään pahaakaan ole. Kunto nousisi kyllä paremmin, jos kävelisit 1-2 kertaa viikossa reippaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 km / h ei ole hyvä kävelynopeus, jos et ole oikeasti lyhytkasvuinen. Mutta jos se tuo sinulle iloa ja virkistystä, niin ei siinä mitään pahaakaan ole. Kunto nousisi kyllä paremmin, jos kävelisit 1-2 kertaa viikossa reippaammin.
Huoh. 6 km/h on minulle hölkkävauhti, en halua hölkätä vaan kävellä. Koska yleiskunto. Mieheni ja lapseni ovat pitkäjalkaisia ja heille 7 km/h on kevyttä hölkkää, kympissä juoksevat. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hei, minäkin ilmoittautuisin jonoon, jossa jaetaan pitkiä sääriä! Miesten ainainen vaatimus, jota tietenkään ei voi mitenkään rinnastaa siihen, että nainen toivoo pitkää miestä - ehei! Koska, noh, eihän aikuinen mies nyt pituutta voi kasvaa, mutta kyllä naisen pitäisi onnistua taikomaan pitkät jalat itselleen, jollei ihan lahna ole...
Ne on ihan eri asia.
Zinc
Pyöräily ja spinning ovat EHDOTTOMASTI tehokkaimmat treenimuodot kyseiseen tarkoitukseen. Tietysti myös takareisien/pakaroiden penkkitreeni, hack kyykky tai kyykyt painojen kanssa.
T. Pyöräilijä
Naisilla on kyllä ihme harrastelua. Tehdään hieman sinnepäin ja sitten pelätään tuloksia. Käydään vuosia eikä sen treenipelon vuoksi näytetä yhtään millekään. Sille joka ei halua näkyviä lihaksia niin minullakaan ei ole näkyviä lihaksia ja prässissä on kolmatta sataa kiloa ja teen lantionostot 80kg +tanko, suorinjaloin maastavedossa on 90kg ja teen sillä 10 sarjat x4, että kyykkää minkä voit kehonpainolla mutta sohvallekin voi jäädä ja tulos on sama. Naiset joutuu tekemään 100 kertaa enemmän töitä ja tulos on mitätön senkin jälkeen. Pelkoa ei ole että tulokset näkyisi vuosiin edes hämärästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. 6 km/h on minulle hölkkävauhti, en halua hölkätä vaan kävellä. Koska yleiskunto. Mieheni ja lapseni ovat pitkäjalkaisia ja heille 7 km/h on kevyttä hölkkää, kympissä juoksevat. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Ei ole, paitsi ehkä jos olen noin metrin pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi myytti tämäkin pepun kiinteytys. Lampaat uskoo.
Mikä ihmeen myytti? Ihme lammas sinäkin olet.
Katso urheilijoita, vaikka laskettelijoita, niin on naisilla perseet ja jalat lihasta täynnä.
Zinc
Kyllä siihen treenillä pääsee ..
En minä mistään lihasta puhunut idiootti. Geeneistä tämä on kiinni.
Millä ratakiskolla sitä pitää iskeä päähän, että ei tässä pelätä lihaksia, mutta ei ole tarvetta niitä kasvattakaan, eikä ole tarve laihduttaa. Kumma kun kukaan ei kävelylenkillä tule sanomaan että miksi et juokse täysillä. Hiihtämisessä kyllä jo on näitä latuhulluja, joten uskallan nykyään hiihtää vain jäällä. Sekin nautiskellen ja peruskuntoa yläpitäen. Myös salitreenin tavoite olla peruskunnon ylläpitäminen. Mä haluaisin mieluiten juosta, mutta jalka ei enää kestä.
Yksilöllistä. Minulle tuntuu lihasta kertyvän kohtuullisen helposti. Reidetkin ovat kuin limput. Treenaan pienehköillä painoilla kolme kertaa viikossa.
En halua olla liian lihaksikas. Jo nyt yläselän lihakset ja hauis erottuvat selkeästi.
Nuorempana harrastin kotijumppaa ja reidet olivat upean kiinteät. Jos laitoin vaikkapa minihameen baariin, niin sain monta kertaa illassa kommenttia, että wau, mitkä airobikkaajan reidet.
Rupean näyttämään transulta, jos treenaan liikaa ja laihdun liikaa. Olen kulmikas luustoltani. Siihen vielä hyvin erottuvat lihakset: ei kovin naisellista.
Meidän kylän ainoalla salilla varmaan suurin osa käy liikuntakyvyn ylläpitämiseksi ja kremppojen ehkäisyn takia. Päivisin melkein pelkästään eläkeläisiä, keski-ikäisenä tunnen itseni tosi nuoreksi. Huvittaa ajatus, että siellä käytäisiin ulkonäön takia.
Pakarat ovat ihmisen suurin ja tärkein elin. Niiden kehittämiseen kannattaa panostaa. Seuraavaksi alan olan takas treenaamaan niitä.
Ei Vttu voisi vähempää kiinnostaa joku punttisali ja lihasten kasvattaminen.
Tämä! En voi käsittää miten kukaan haluaisi paksut tynnyrireidet tai ison ahterin... Never ever. Olen niin tyytyväinen omaan pieneen persaukseeni.