Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan tuota miestä niin paljon

Vierailija
13.03.2020 |

Meni hermo kun se suuttui JÄLLEEN kerran turhasta ja blokkasin whatsapissa, kuten hänkin on tehnyt minulle. Tosin siitä syystä, että suuttui jostain täysin minuun liittymättömästä syystä reissussa ja täysin arvamaatta blokkasi kolmeksi päiväksi :) Ihan sekopää.

No minä sitten sain tarpeekseni ja tunteeni kuolivat sekunissa johtuen siitä, että tämä ei ollut todellakaan eka kerta lyhyen ajan sisään, kun mies saa aikaan riidan jostain mitä minä sanon ihan ystävällisesti. Ja tajusin että tuollaisen arvaamattoman m#lkun kanssa en halua olla.

Hän tietysti blokkasi minut heti perään ja myös numeroni. Pelkkä whatsappi ei riittänyt. Olen pommittanut häntä koska olen vihainen, en edes tiedä miksi. Romanttiset tunteeni kuolivat jo, kai puran jotain kuvotusta tai vastaavaa. En ymmärrä miksi sorruin tuollaiseen kuvottavaan ihmisen irvikuvaan.

Mies on sanonut että rakastaa, ihan yllättäen arkisissa tilanteissa pari kertaa. Nyt sanoo ettei halua olla kanssani (kas kummaa, kun minä sen sanoin ensin ja samoilla sanoilla.)

Tiedän ihan tasan tarkasti ettei tuo saa ketään muutakaan, minä olin ikävä kyllä tyhmä ja annoin tunteille vallan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä suhteessa uskaltaa tuoda myös negatiivisia asioita esille, tietysti hienotunteisesti. Näillä, jotka blokkaavat ja pitävät pitkiä mykkäkouluja, ei ole kehittynyt aikuisen tunne-elämää ja kommunikointitaitoja. Mietit onko aiemmat kumppanit olleet tossuja, tuskin. Nämä reagointitavat ovat kaavamaisia ja samat ongelmat seuraavat suhteesta toiseen. Ellei henkilö käy terapiassa tai ainakin pyri kaikin tavoin käytöksestään eroon. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota, alistua tai vaatia kunnioittavaa kohtelua ja sinulle mahdollisuus ilmaista ajatuksiasi ilman pelkoa. Suosittelen lukemaan Irene Kristerin kirjan Tule lähelle, mene pois.

Tiedän. Tiedän ettei tuo käytös ole normaalia, toki minä estin tällä kertaa ensin. Mutta vain siksi, että suutuin todella enkä tiennyt muutakaan tehdä. Ei ole tapana heitellä tavaroita vihaisena, enää. Olen vain niin vihainen, kun tuo ääliö ei näe mitään vaivaa minkään eteen. Tiedän että hän haluaisi olla kanssani, koska mitään vakavaa ei ole sattunut. Vtuttaa tuo esitys, nyt kun minä otan koko ajan yhteyttä. Helppohan se on nyt olla olevinaan. En tiedä mikä minua raivostuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla