Vihaan tuota miestä niin paljon
Meni hermo kun se suuttui JÄLLEEN kerran turhasta ja blokkasin whatsapissa, kuten hänkin on tehnyt minulle. Tosin siitä syystä, että suuttui jostain täysin minuun liittymättömästä syystä reissussa ja täysin arvamaatta blokkasi kolmeksi päiväksi :) Ihan sekopää.
No minä sitten sain tarpeekseni ja tunteeni kuolivat sekunissa johtuen siitä, että tämä ei ollut todellakaan eka kerta lyhyen ajan sisään, kun mies saa aikaan riidan jostain mitä minä sanon ihan ystävällisesti. Ja tajusin että tuollaisen arvaamattoman m#lkun kanssa en halua olla.
Hän tietysti blokkasi minut heti perään ja myös numeroni. Pelkkä whatsappi ei riittänyt. Olen pommittanut häntä koska olen vihainen, en edes tiedä miksi. Romanttiset tunteeni kuolivat jo, kai puran jotain kuvotusta tai vastaavaa. En ymmärrä miksi sorruin tuollaiseen kuvottavaan ihmisen irvikuvaan.
Mies on sanonut että rakastaa, ihan yllättäen arkisissa tilanteissa pari kertaa. Nyt sanoo ettei halua olla kanssani (kas kummaa, kun minä sen sanoin ensin ja samoilla sanoilla.)
Tiedän ihan tasan tarkasti ettei tuo saa ketään muutakaan, minä olin ikävä kyllä tyhmä ja annoin tunteille vallan.
Kommentit (41)
Lopeta tuo epäterve suhde. Olet kirjoittanut siitä ennenkin tänne. Mies käyttää henkistä väkivaltaa ja saa sinut sekoamaan - ihan niin kuin hän on tarkoittanutkin. Rakkauteen ei kuulu tunteilla pelailu puolin eikä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Unohda koko mies.
Olisikin niin helppoa. En usko että mitään tunteita enää on, siis minulla. Normaalisti asiat puhutaan halki ja sitä minä olen yrittänyt. Yhden kerran vastasi puhelimeen, silloin olin jo pommittanut niiiin monta kertaa. Siinäkään puhelussa ei ollut mitään uutta, samaa jauhamista vain.
Miten mies jaksaa sinua? Tai siis selkeästi ei oikein jaksakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo epäterve suhde. Olet kirjoittanut siitä ennenkin tänne. Mies käyttää henkistä väkivaltaa ja saa sinut sekoamaan - ihan niin kuin hän on tarkoittanutkin. Rakkauteen ei kuulu tunteilla pelailu puolin eikä toisin.
Tiedän. Ja olen onnellinen että joku ulkopuolinen näkee saman. Ei vain ole helppoa, kun on tottunut tiettyihin rutiineihin toisen kanssa, vaikka ajanjakso onkin tosi lyhyt. En ymmärrä miksi ansaitsen tällaista pskaa.
Kun tämänkin piti taas olla jotain erilaista ja mahtavaa. Ja sama lopputulos, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikkasen kallistuivat sympatiat miehen puolelle. Jotenkin ymmärrän raivottaren blokkaamisen.
Minä estin ensin, kuten näet jos viitsit lukea.
Miten voit ottaa yhteyttä blokkaamaasi ihmiseen, luulin, ettei se ole teknisesti mahdollista? Joka tapauksessa, jos suhteissa toistuu sama kuvio, kannattaa miettiä, mikä osuus itsellä siihen on.
Miksi haukutte aloittajaa ja rumia sanoja. Onko kiusaaminen kivaa? Oletteko tosikkoja? Aloittajalla on oikeus sanoa jotain, ilman että joku lyttää heti, kuten hänen miehensä tuntuu tekevän. Muiden parisuhdeongelmat eivät ole kommentoijien henkilökohtaisia ongelmia, ei edes kiusaajateinien. Olkoonkin että käytti sanaa vihaaminen, koska säikähti miehen blokkausta
Talk to me baby, dängdigädigä, talk to me baby. Eiku sä puhutkin itseksesi.
Nevermind.
Ja tuohon aiempaan lisään että jätä se mies, ei hän ole riittävän kiinnostunut jos on tyly ja blokkaava sinua kohtaan. Löydät parempaa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ottaa yhteyttä blokkaamaasi ihmiseen, luulin, ettei se ole teknisesti mahdollista? Joka tapauksessa, jos suhteissa toistuu sama kuvio, kannattaa miettiä, mikä osuus itsellä siihen on.
Se on mahdollista kun tekstarit kulkevat. Minulla on liittymäpakettiin sisältyviä viestejä vaikka millä mitalla.
Ja minun osuuteni tässä oli se, että kehtasinkin sanoa jotain negatiivista miehelle. Jos olisin ollut kiltisti hiljaa, ei mitään ongelmaa olisi tälläkään hetkellä. Mihin lie tossuihin tottunut.
Sama kaava se on aina. Kun minä sanon joten negatiivista, olen automaattisesti paha ihminen ja ansaitsen ignorea sun muuta. Olen huomannut niiiin monta kertaa saman asian miesten kanssa. Minulla riittää huumorintaju tosi pitkälle, mutta joissain asioissa tulee raja vastaan ja näytän sen. Tästähän monet suivaantuvat. Lisäksi en saisi ylipäätään sanoa mitään negatiivista tai näyttää sellaisia puolia itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Sama kaava se on aina. Kun minä sanon joten negatiivista, olen automaattisesti paha ihminen ja ansaitsen ignorea sun muuta. Olen huomannut niiiin monta kertaa saman asian miesten kanssa. Minulla riittää huumorintaju tosi pitkälle, mutta joissain asioissa tulee raja vastaan ja näytän sen. Tästähän monet suivaantuvat. Lisäksi en saisi ylipäätään sanoa mitään negatiivista tai näyttää sellaisia puolia itsestäni.
Pitkälle riittävä huumorintaju vai pöydän näkemystä suuttuminen?saat valita vain toisen.
Lisäksi, selkeästi pidit miehestä ja sinun egosi ei kestä että hän ei vastas viesteihisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkälle riittävä huumorintaju vai pöydän näkemystä suuttuminen?saat valita vain toisen.
Lisäksi, selkeästi pidit miehestä ja sinun egosi ei kestä että hän ei vastas viesteihisi
Pidin joo mutta nyt lähinnä vain yököttää. Eikä se ole mieheltä mikään saavutus, koska hän ei muutenkaan pidä tekstaamisesta. Minua vain suututtaa että hän käyttäytyy noin mulkusti.
Hyvässä suhteessa uskaltaa tuoda myös negatiivisia asioita esille, tietysti hienotunteisesti. Näillä, jotka blokkaavat ja pitävät pitkiä mykkäkouluja, ei ole kehittynyt aikuisen tunne-elämää ja kommunikointitaitoja. Mietit onko aiemmat kumppanit olleet tossuja, tuskin. Nämä reagointitavat ovat kaavamaisia ja samat ongelmat seuraavat suhteesta toiseen. Ellei henkilö käy terapiassa tai ainakin pyri kaikin tavoin käytöksestään eroon. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota, alistua tai vaatia kunnioittavaa kohtelua ja sinulle mahdollisuus ilmaista ajatuksiasi ilman pelkoa. Suosittelen lukemaan Irene Kristerin kirjan Tule lähelle, mene pois.
Ehkä kuitenkin kannattaisi yrittää uudestaan kun teillä kummallakin on niin silmiinpistäviä ruumiillisia poikkeavuuksia. Että heiluta vaan sitä häntää iloisesti ja mene silittämään hänen kyttyräänsä <3
Älä ole semmoisen miehen kanssa, miksi tuhlaisit elämääsi häneen?