Vihaan tuota miestä niin paljon
Meni hermo kun se suuttui JÄLLEEN kerran turhasta ja blokkasin whatsapissa, kuten hänkin on tehnyt minulle. Tosin siitä syystä, että suuttui jostain täysin minuun liittymättömästä syystä reissussa ja täysin arvamaatta blokkasi kolmeksi päiväksi :) Ihan sekopää.
No minä sitten sain tarpeekseni ja tunteeni kuolivat sekunissa johtuen siitä, että tämä ei ollut todellakaan eka kerta lyhyen ajan sisään, kun mies saa aikaan riidan jostain mitä minä sanon ihan ystävällisesti. Ja tajusin että tuollaisen arvaamattoman m#lkun kanssa en halua olla.
Hän tietysti blokkasi minut heti perään ja myös numeroni. Pelkkä whatsappi ei riittänyt. Olen pommittanut häntä koska olen vihainen, en edes tiedä miksi. Romanttiset tunteeni kuolivat jo, kai puran jotain kuvotusta tai vastaavaa. En ymmärrä miksi sorruin tuollaiseen kuvottavaan ihmisen irvikuvaan.
Mies on sanonut että rakastaa, ihan yllättäen arkisissa tilanteissa pari kertaa. Nyt sanoo ettei halua olla kanssani (kas kummaa, kun minä sen sanoin ensin ja samoilla sanoilla.)
Tiedän ihan tasan tarkasti ettei tuo saa ketään muutakaan, minä olin ikävä kyllä tyhmä ja annoin tunteille vallan.
Kommentit (41)
Ja silloin ihan ekoilla kerroilla olin oikeasti varma, että tämä oli tässä. Sen takia oli helppoa ignoorata. Nyt tuntuu, ettei mitään romanttisia tunteita ole enää. Kaikki vain katosi siinä hetkessä, kun mies suuttui taas. En tiedä onko tunteita jossain syvällä sisimmässäni, tuntuu että ei.
Niin ja sitten se sanoi, että minä aina valitan ja en luota häneen, joten hän ei halua olla kanssani. Itse latasi Tinderin selkäni takana suuttuessaan taas jostain. Vannoo ettei ole puhunut kenellekään, ainoastaan latasi, mutta siitä se luottamukseni rapisi pikku hiljaa ja aloin kiinnostumaan hänen puhelimensa näytöstä. Siitähän hän suivaantui, ei tosin uskaltanut sanoa päin naamaa mitään :D
Mä en tiedä mistä on kysymys mutta yrittäessäni lukea aloitusta tuli vahva fiilis etten haluakaan tietää.
M
Puolusteli ladanneensa Tinderin jo kauan sitten, mutta että ei ole puhunut kenellekään siellä. Emme ole edes tunteneet kauan, vain tutustuneet tosi nopealla tahdilla. Ja miksiköhän se olisi lieventävä seikka, että no minä joskus silloin vaan. Teit sen silti, idiootti.
Sekavaa paskaa eli ripulia, ole vaiti.
Miksi minä luottaisin tuollaiseen. Sitten kun löysin hänen Facebookinsa, alkoi sekin ällöttää. Ei mitään normaaleja kavereita siellä (ei kuulemma edes käytä facea paljon, mutta kyllä siellä toimintaa silti oli.) En nyt muista että valehteliko siitäkin jotain, vai kertoiko että käyttää vähän ja välillä facebookia. Mutta siellä tykkääjien listalla oli pelkkiä ulk-kiksia ja sellaisia yäh. Jotenkin niiden näkeminen alkoi ällöttää. Mies on kirjoitellut joskus 10 vuotta sitten jotain täysin käsittämätöntä pskaa faceen eikä tajua edes hävetä ja poistaa niitä juttuja.
Minusta tuntuu oikeasti, etten raivoa miehelle siksi että välitän, vaan että minua kuvottaa häneen sekaantuminen. En minä tiedä mitä enää tunnen, mutta sen tiedän että hymy hyytyy ajan kanssa. Helppo se on nyt olla olevinaan, kun minä laitan viestiä ja soittelen. Mies ei ole sanonut mitään kovin ilkeää, hän vain ignooraa ja on oma rasittava itsensä.
...mikä hänen tai sinun ikäsi on... vaikuttaa/tte kovin kypsymättömiltä, jos ei sitten olo ihan brovokaatiojuttuja. Tekstistä voisi päätellä että kysessä on 12-16 vuotiaat lapset.
Aikuisten ihmisten on kyettävä kommunikoimaan sanoin keskenään.
Vierailija kirjoitti:
...mikä hänen tai sinun ikäsi on... vaikuttaa/tte kovin kypsymättömiltä, jos ei sitten olo ihan brovokaatiojuttuja. Tekstistä voisi päätellä että kysessä on 12-16 vuotiaat lapset.
Aikuisten ihmisten on kyettävä kommunikoimaan sanoin keskenään.
Niin, yksinhän onkin tosi helppo kommunikoida.
Oivallista itse-keskustelua, ap. Säästänet paljon terapiakuluissa.
Tuossa käytöksessä on niiiin paljon samaa kuin yhdessä eksässä. Olen kertonut tämän ennenkin, tiedän että joku muistaa. Ilman tuota eksää en ehkä olisi ikinä oppinut miten pimeitä ihmisiä on olemassa. Että oikeasti joku voi vain ignoorata ja ignoorata ihan vain ignooraamisen ilosta. Onhan se helppoa, kun ei hän pidä tekstailusta muutenkaan. Ihan niin kuin ei tämä yksi eksäkään.
Samalla tavalla minulle puhelujen ignooraus on helppoa, koska vihaan puhelimessa roikkumista ja jauhamista.
Minua vtuttaa kun tuo ei vaivaudu sanomaan yhtään mitään. Ihan kuin luulisin, ettei hän oikeasti halua olla kanssani. Kovat on esitykset päällä, vaikka rakastetaankin niin. Senkin sanominen oli kuulemma virhe :D
Ei hitto näitä teinien sekoiluita. Voisi olla viihdyttävääkin luettavaa, jos tuosta saisi jotain selvää.
Naarmuttiko taas pöytää ja pyysit asiallisesti lopettamaan?
Ihan pikkasen kallistuivat sympatiat miehen puolelle. Jotenkin ymmärrän raivottaren blokkaamisen.
Minulle on aivan se ja sama mitä hän väittää. Tiedän, että viimeistään viikon päästä hän jo itkee tyynyynsä iltaisin. Nyt on niin vtun helppo esittää, kun minä otan koko ajan yhteyttä. Ekoja kertoja riidellessämme kun suutuin toden teolla hänelle, menin vain nukkumaan ja näin ollen ignoorasin hänet useiden tuntien ajan. Johan ruikutettiin perään. Nyt ei tarvitse, kun voi paistatella huomiossa, jota annan vaikka hän ei sitä ansaitse.