Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion muuttaa ameriikkaan kun suomeen iskee lama ja jään työttömäksi

Vierailija
13.03.2020 |

kysy mitä vain.
land of opportuniti here i com

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit, että saisit työluvan Yhdysvaltoihin? Trumpin hallinto on entisestään vaikeuttanut niiden saantia.

Vierailija
2/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että saisit työluvan Yhdysvaltoihin? Trumpin hallinto on entisestään vaikeuttanut niiden saantia.

miksi en saisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sielläkin massatyöttömyyttä ja vielä pahemmimat oltavat köyhillä kuin Suomessa. Mene ihmeessä.

Vierailija
5/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sielläkin massatyöttömyyttä ja vielä pahemmimat oltavat köyhillä kuin Suomessa. Mene ihmeessä.

minkä takia menisin sinne työttömäksi

Vierailija
6/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

miksi tätä alapeukutetaan?

saisin työluvat ja kansalaisuuden varmasti. olen erittäin amerikkamielinen, en kannata kommunismia, ajan GM:n autolla, vapaus on minulle kaikki kaikessa ja tunnen amerikan historiaa. läpäisisin testit varmuudella.

Vierailija
8/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyLa lanka

Vierailija
9/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

saisin työluvat ja kansalaisuuden varmasti. olen erittäin amerikkamielinen, en kannata kommunismia, ajan GM:n autolla, vapaus on minulle kaikki kaikessa ja tunnen amerikan historiaa. läpäisisin testit varmuudella.

Mikä on ammattisi ja koulutuksesi?

Vierailija
10/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

putkimies

Vierailija
11/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikomiseksi jääkin. Ei sinne ammattitaidottomia idiootteja lisää haluta.

Vierailija
13/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kielitaidottomia.

Vierailija
14/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

putkimies

Niillä on putkimiehiä ihan riittävästi ja omat menee systeemissä edelle. Jos sulla ei ole osoittaa että sulla on jokin haluttu osaaminen mitä muilla putkimiehillä ei ole ja jota joku tietty työnantaja tarvitsee niin työlupaa ei tipu.

Vierailija
15/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku trump kielsi lennot euroopasta. Tykkäisit varmaan kodittomana usassa vähän aikaa. Mitään sosiaaliturvaa ei ole, joten klaanit kannattavat toisiaan jonkun aikaa. Mutta lopputulos on että hanki duuni, ei mikään klaani elätä sinua koko elämäsi.

Vierailija
16/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku trump kielsi lennot euroopasta. Tykkäisit varmaan kodittomana usassa vähän aikaa. Mitään sosiaaliturvaa ei ole, joten klaanit kannattavat toisiaan jonkun aikaa. Mutta lopputulos on että hanki duuni, ei mikään klaani elätä sinua koko elämäsi.

On sosiaaliturva! Kaikissa länsimaissa on sosiaaliturvajärjestelmä. Yhdysvalloissa se on vain todella harkinnanvarainen ja suppea, mutta kyllä niilläkin se on.

Aloittaja ei tietenkään saisi mitään vaan passitettaisi takaisin kotiin.

Vierailija
17/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomia putkimiehiä tarvitaan aina, eli tervetuloa vaan tänne. Olen kuullut että laittomat kokoontuvat Home Depot-raksakaupan pihalla joka aamu, ja sieltä sitten asiakkaat palkkaavat heitä omiin projekteihinsa tarpeen mukaan. Pienyrittäjyyttä parhaimmillaan.

Vierailija
18/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole kumpaakaan

Vierailija
19/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

putkimies

Niillä on putkimiehiä ihan riittävästi ja omat menee systeemissä edelle. Jos sulla ei ole osoittaa että sulla on jokin haluttu osaaminen mitä muilla putkimiehillä ei ole ja jota joku tietty työnantaja tarvitsee niin työlupaa ei tipu.

älä mutuile, tietysti tippuu

Vierailija
20/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sosiaaliturva! Kaikissa länsimaissa on sosiaaliturvajärjestelmä. Yhdysvalloissa se on vain todella harkinnanvarainen ja suppea, mutta kyllä niilläkin se on.

Aloittaja ei tietenkään saisi mitään vaan passitettaisi takaisin kotiin.

Tyottomyysapua saa vasta kun on ensin ollut toissa maarakuukaudet. Tyolle allergiset eivat saa mitaan.

t. usalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän